Xboxlife forum

Xbox Live Gold

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Live Gold

Indlægaf horndrup » 18. nov 2016 14:21

Hej

Har lige købt en Xbox One S så min søn og jeg kan spille lidt. Der var en kode med så man kunne prøve Xbox Live i en måned mener jeg det var.

Jeg kan se at man bl.a kan hente spil og spille multiplayer. Men kan man kun spille multiplayer med Live abb. og hvad med de spil man henter. Beholder man de spil hvis man ikke længere har Xbox live abb.
horndrup
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Sønderborg


Re: Xbox Live Gold

Indlægaf JohnH » 18. nov 2016 15:30

horndrup skrev:Hej

Har lige købt en Xbox One S så min søn og jeg kan spille lidt. Der var en kode med så man kunne prøve Xbox Live i en måned mener jeg det var.

Jeg kan se at man bl.a kan hente spil og spille multiplayer. Men kan man kun spille multiplayer med Live abb. og hvad med de spil man henter. Beholder man de spil hvis man ikke længere har Xbox live abb.


Hej, ja du/i beholder de spil i henter/downloader. Men i kan kun spille online hvis i har Xbox Live Gold, mange spil kræver faktisk idag at man er online.
Der er mange fordele ved at have Live, i får 2-4 gratis spil hver måned, masser af demoer og spilbare betaer.

Det kan evt. købes billigt her
https://livekort.dk/medlemskap
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Xbox Live Gold

Indlægaf Slimjay DK » 18. nov 2016 16:47

De spiller du henter "gratis" med "Games with gold" virker kun så længe du har Gold .. Og ja, det kræver gold at spille online.

De spil du køber alm. virker også uden gold (så længe spillet ikke kun er online gaming, som f.eks. det første Titanfall eller Star Wars Battlefront)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox Live Gold

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2016 17:19

Slimjay DK skrev:De spiller du henter "gratis" med "Games with gold" virker kun så længe du har Gold .. Og ja, det kræver gold at spille online.


Er du HELT sikker på det? Jeg mener nemlig at man kan beholde de Xbox spil som man har hentet, også efter at guldet er udløbet...

Edit: Jeg tog fejl - det er dog korrekt for Xbox 360:

Hvad sker der med mine Games with Gold-spil, hvis jeg annullerer mit Xbox Live Gold-abonnement?

På Xbox One kan du ikke længere få adgang til dine Games with Gold-spil, hvis du opsiger dit abonnement. Hvis du beslutter at forny dit abonnement på et senere tidspunkt, kan du få adgang til og spille de Games with Gold-spil, som du tidligere har indløst.

På Xbox 360 er de Games with Gold-spil, som du indløser, mens du er Xbox Live Gold-medlem, dine, uanset om du fortsætter dit abonnement.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Xbox Live Gold

Indlægaf Myliuserichsen » 19. nov 2016 03:23

Der er tilbud på Gold til en flad tier. Du skal købe det fra konsollen, og så burde tilbuddet komme frem.
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25

+1

Re: Xbox Live Gold

Indlægaf JohnH » 19. nov 2016 13:31

Myliuserichsen skrev:Der er tilbud på Gold til en flad tier. Du skal købe det fra konsollen, og så burde tilbuddet komme frem.



Mener du 10$ ?? (9,95 $) , det er den billigste pris jeg kan se på guld på boxen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox Live Gold

Indlægaf Myliuserichsen » 19. nov 2016 22:34

Jeg beklager den dårlige kvalitet.
Billede
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Xbox Live Gold

Indlægaf horndrup » 21. nov 2016 15:25

Mange tak for jeres svar
horndrup
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Sønderborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron