Xboxlife forum

Xbox One S

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One S

Indlægaf UnrealPirate » 3. aug 2016 06:31

Er sgu også glad for min. Den er ligesom min launch X1 helt stille, ser super fed ud. Jeg er skam tilfreds med den. Controlleren er også rigtig lækker. Nej, det er ikke en elite, men som standard controller er den rigtig god.

Men nu skal jeg så bare have fundet ud af om jeg skal beholde den "gamle" X1 stående for at køre preview OS eller om jeg skal have ansøgt om at få det på den nye... :-)

Jeg fik i går lavet en unboxing video af den. Den kan du se her: https://www.youtube.com/watch?v=sSzlcrUSaG4
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One S

Indlægaf livekiller92 » 3. aug 2016 06:52

Jeg er dælme også tilfreds med min nye xbox one s! Syntes den er super fedt designet og så et det jo et plus den kan stå op :)
Benyttede mig af Gamestops trade in tilbud.
Pga jeg havde forudbestilt kom der åbenbart ekstra rabat på, så endte med at betale 1056 kr xD
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One S

Indlægaf JazzAss » 3. aug 2016 09:44

Er der nogen der ved, om der også er bundles på vej til vores del af verden? Og i givet fald hvilke og hvonår (for jeg antager selvfølgelig, at der kommer nogen, om ikke andet, så til jul)?
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One S

Indlægaf UnrealPirate » 3. aug 2016 10:23

Jeg går ud fra at de to bundles som der kommer til USA (mener nok d. 23/8) også kommer hertil. Så er det en med 500GB med Halo 1-5 (Master Chief Collection og Halo 5) samt en 1TB med Madden NFL 17 :-)

PS: Plus selvfølgelig den tema-baseret Gears of War 4 version.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One S

Indlægaf JazzAss » 3. aug 2016 11:02

Har godt set dem, havde håbet på noget mere interessant. Synes langt fra det altid er de samme bundles i US og EU, så jeg krydser fingre for, at de finder på noget bedre til os.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One S

Indlægaf UnrealPirate » 3. aug 2016 11:13

Er meget muligt der kommer noget. Tror ikke selv at den med Madden kommer. Nok nærmere noget med Fifa... Men det kan jo være at der kommer en med eks. Forza Horizon 3 eller med et af de adskillige skydespil der snart kommer.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One S

Indlægaf JazzAss » 3. aug 2016 11:21

Enig fsva. Madden, og det er VentureBeat også:

It’s worth noting here that the 1TB Madden NFL 17 bundle will only be available to those in the U.S. or Canada, while both the 1TB and 500GB versions that ship with Halo will be available in the U.S., Canada, Australia, and New Zealand. However, the 1TB Halo bundle will be limited in the U.S. to select Microsoft stores.


Intet om EU.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One S

Indlægaf Theis Jensen » 3. aug 2016 13:27

Jeg hørte i Gamestop, at den røde xbox one slim gears of war edition kommer senere på året.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox One S

Indlægaf JazzAss » 3. aug 2016 13:30

Iflg. Microsoft kommer den 7. oktober:

https://www.microsoftstore.com/store/ms ... 5058956100
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Xbox One S

Indlægaf tryllehans » 3. aug 2016 16:01

Jeg har også skiftet min ud til en Ser. Som andre siger kan jeg ikke lige finde mange minuser ved at gøre det.

Den larmer ikke.
Der er ikke en powerbrick med.
Den er mindre.
Den kan stå op.
En rigtig god controller.

Eneste lille minus lige nu er at jeg ikke lige kan sætte min Kinect til. hvilket jeg brugte en gang I mellem på den gamle. ikke at det PT gør noget, Den samler så bare lidt mere støv.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Xbox One S

Indlægaf livekiller92 » 3. aug 2016 17:00

tryllehans skrev:Jeg har også skiftet min ud til en Ser. Som andre siger kan jeg ikke lige finde mange minuser ved at gøre det.

Den larmer ikke.
Der er ikke en powerbrick med.
Den er mindre.
Den kan stå op.
En rigtig god controller.

Eneste lille minus lige nu er at jeg ikke lige kan sætte min Kinect til. hvilket jeg brugte en gang I mellem på den gamle. ikke at det PT gør noget, Den samler så bare lidt mere støv.


Det kan du få en adapter til :)
Hvis du har registreret din gamle samt nye xbox på deres hjemmeside, hiver du bare fat i support så får du den kvit og frit. Ellers koster den omtrængt 400 kr
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup

+1

Re: Xbox One S

Indlægaf JohnH » 3. aug 2016 17:28

Så har ifixit skilt en S model ad:
www.ifixit.com/Teardown/Xbox+One+S+Teardown/65572
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Xbox One S

Indlægaf Mikael Nielsen » 3. aug 2016 18:09

livekiller92 skrev:
tryllehans skrev:Jeg har også skiftet min ud til en Ser. Som andre siger kan jeg ikke lige finde mange minuser ved at gøre det.

Den larmer ikke.
Der er ikke en powerbrick med.
Den er mindre.
Den kan stå op.
En rigtig god controller.

Eneste lille minus lige nu er at jeg ikke lige kan sætte min Kinect til. hvilket jeg brugte en gang I mellem på den gamle. ikke at det PT gør noget, Den samler så bare lidt mere støv.


Det kan du få en adapter til :)
Hvis du har registreret din gamle samt nye xbox på deres hjemmeside, hiver du bare fat i support så får du den kvit og frit. Ellers koster den omtrængt 400 kr


Har lige været inde på deres hjemmeside, har kinecten en serienummer eller kan de læse den på den gamle xbox one serie nummer at den var med i pakken
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One S

Indlægaf livekiller92 » 3. aug 2016 19:10

Mikael Nielsen skrev:
livekiller92 skrev:
tryllehans skrev:Jeg har også skiftet min ud til en Ser. Som andre siger kan jeg ikke lige finde mange minuser ved at gøre det.

Den larmer ikke.
Der er ikke en powerbrick med.
Den er mindre.
Den kan stå op.
En rigtig god controller.

Eneste lille minus lige nu er at jeg ikke lige kan sætte min Kinect til. hvilket jeg brugte en gang I mellem på den gamle. ikke at det PT gør noget, Den samler så bare lidt mere støv.


Det kan du få en adapter til :)
Hvis du har registreret din gamle samt nye xbox på deres hjemmeside, hiver du bare fat i support så får du den kvit og frit. Ellers koster den omtrængt 400 kr


Har lige været inde på deres hjemmeside, har kinecten en serienummer eller kan de læse den på den gamle xbox one serie nummer at den var med i pakken


Det står på selve kinect men meget småt
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup

+1

Re: Xbox One S

Indlægaf citysleeps » 3. aug 2016 19:44

Fra eurogamers anmeldelse:

Console noise is indeed more noticeable across the room compared to the older model, but by and large, it's still a relatively quiet machine.


Nogen som kan bekræfte dette?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron