Xboxlife forum

Kan ikke komme på Live - men er på Live...

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Kan ikke komme på Live - men er på Live...

Indlægaf Scurvy Lobster » 23. jun 2016 20:22

Ja, overskriften er selvmodsigende.

Men i de sidste to måneder har jeg ikke kunne forbinde til Xbox Live fra forsiden af mit Xbox One dashboard. Det underlige er dog, at jeg er Gold member, og sagtens kan bruge Xbox.com til at få mine Games With Gold. Disse spil downloader også fint på Xbox'en. Kører jeg netværkstest fra boxen består alle uden problemer.

Men... jeg kan på ingen måde forbinde til Xbox Live fra dashboardet, og har derfor ingen netværksspil eller adgang til saves gemt i skyen. Det sucks.

Er der nogen som kender til noget lignende og har en løsning?

Jeg købte i øvrigt mit seneste Live på playgames.dk, og problemet opstod kort efter jeg anvendte koden derfra. Det kan dog sagtens være et tilfælde.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: Kan ikke komme på Live - men er på Live...

Indlægaf Scurvy Lobster » 23. jun 2016 20:42

Kan lige tilføje, at jeg har prøvet både med kabel og trådløst netværk, og resultatet er det samme.

Det er også lidt underligt, at hvis jeg kører et Xbox 360 spil, så lader det til at jeg faktisk bliver logget på Live.
Scurvy Lobster
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: Kan ikke komme på Live - men er på Live...

Indlægaf Morten Skou » 23. jun 2016 21:15

Det lyder sgu lidt underligt. Et skud: har du prøvet at slette din profil fra Xbox One konsollen og så tilføje den igen? Måske er der noget der er korrupt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Kan ikke komme på Live - men er på Live...

Indlægaf spif2001 » 24. jun 2016 12:15

Jeg har været ude for noget lignende engang, hvor jeg kom op at køre igen bare ved at logge min bruger ud, og så logge ind igen og derved taste kodeordet igen - og så kom jeg på - også på forsiden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kan ikke komme på Live - men er på Live...

Indlægaf Mike JezZ » 24. jun 2016 12:26

Morten Skou skrev:Det lyder sgu lidt underligt. Et skud: har du prøvet at slette din profil fra Xbox One konsollen og så tilføje den igen? Måske er der noget der er korrupt.


Man behøver ikke engang at slette sin profil når det her problem opstår.

Man skal bare logge ud af sin profil, og så logge ind igen. Det plejer som regel at virke.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron