Xboxlife forum

Xbox Scorpio vs PS Neo

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Scorpio eller Neo?

Scorpio
87
74%
Neo
12
10%
Ingen af dem
19
16%
 
Afgivne stemmer : 118

Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf JesperN2820 » 6. apr 2017 05:24

Niculla2 skrev:Rygterne siger ingen ESram og i stedet 16 GB GDDR5


Aaah, rygterne (fra DF) har vel sagt ingen Esram siden jan, men jeg synes mere vi hører 12 end 16 gb. Til gengæld massere af spekulation om SoC'en er en custom baseret AMDs nyeste gen, hvilket de seneste dages 4K@60fps rygter kraftigt tyder på :-)

Spændende bliver det.


Yes! 8)
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf JesperN2820 » 6. apr 2017 05:41

Morten Skou skrev:Det bliver sgu spændende at se, om Microsoft kan lave et comeback - jeg krydser fingre :D

... men jeg nægter stadig at tro, at Sony ikke også er klar med et modspil til E3.


Jeg tror de annoncerer et partnerskab med Konami, og lader ham her (https://youtu.be/VU2d_Pld3w8) levere keynoten :wink:

Hvad tid er det i morgen dansk tid?


https://twitter.com/digitalfoundry/status/849275627341574146 kl 3 i eftermiddag
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Cena » 6. apr 2017 08:22

Uhh det bliver spændende! Jeg har lagt penge til side til en ny konsol! Mit eneste problem i øjeblikket er tiden til at spille. Der har været så mange fede spil på PS4 de sidste par måneder:
Billede

150+ timer samlet på at få platin i Nioh og Horizon. Jeg ved ikke om jeg skal hoppe på Yakuza 0, Nier: Automata eller Persona 5 som det næste. Det har været et pisse dyrt forår allerede og med en masse fede titler de kommende måneder + Xbox Scorpio sidst på året bliver det et vanvittigt dyrt år for mig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf UnrealPirate » 6. apr 2017 11:06

Er der nogen der ved hvor man kan se det der skulle komme med Scorpio idag kl 15.00? Synes ikke der står noget nogen steder og jeg synes ikke at hverken Digital Foundry selv eller MS skriver noget om det... Men et skulle være bekræftet at der skulle komme noget idag.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf GrillBillerDK » 6. apr 2017 11:18

Tidszoner... Tidszoner min dreng...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf GrillBillerDK » 6. apr 2017 11:23

Tidszoner... Tidszoner min dreng...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf UnrealPirate » 6. apr 2017 11:33

Ja 2PM UK time er jo kl 15.00 dansk tid... Så nu prøver jeg lige igen: Er der en der har et link til hvor man kan se det?
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf VIC » 6. apr 2017 12:09

Vil tro det ryger op på deres Twitter så snart der er noget officielt:
https://twitter.com/digitalfoundry
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf JesperN2820 » 6. apr 2017 13:42

UnrealPirate skrev:Ja 2PM UK time er jo kl 15.00 dansk tid... Så nu prøver jeg lige igen: Er der en der har et link til hvor man kan se det?


Bare lige expectation management: DF præsenterer med 99% ssh specs mv, men vi ser næppe konsollen, hører ikke prisen eller navnet på udyret.
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf UnrealPirate » 6. apr 2017 14:05

"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Bavi » 6. apr 2017 14:41

Det lyder som en spændende maskine. Så må vi se om MS har lært af lanceringen af Xbox One og sørger for at gøre Scorpio tilgængelig i så mange lande som muligt - fra starten - også kommer vi heller ikke udenom prisen. Det er ikke helt ligegyldigt og hvis MS ikke tænker sig ordentligt om, så tror jeg Scorpio bliver det sidste søm i kisten.

Jeg er ikke i tvivl om, at dette års E3 bare bliver lidt sjovere at følge.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Macheta » 6. apr 2017 14:43

Bavi skrev:Det lyder som en spændende maskine. Så må vi se om MS har lært af lanceringen af Xbox One og sørger for at gøre Scorpio tilgængelig i så mange lande som muligt - fra starten - også kommer vi heller ikke udenom prisen. Det er ikke helt ligegyldigt og hvis MS ikke tænker sig ordentligt om, så tror jeg Scorpio bliver det sidste søm i kisten.

Jeg er ikke i tvivl om, at dette års E3 bare bliver lidt sjovere at følge.


Well put, sir. Well, fucking, put!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002

+1

Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf IkkNico » 6. apr 2017 14:55



Det er godt nok nogle vilde specs. Er lidt spændt på prisen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+3

Re: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 6. apr 2017 15:13

Det er specs stort set præcist som forventet. 6TF GPU, CPU baseret på Jaguar og 12GB DDR5, med 8GB til rådighed for spil. Men bestemt spændende spec og meget interessant hvordan de har udviklet hardwaren ud fra software og den forholdsvis avanceret køleløsning de har smidt i.
Bliver interessant med en pris og ikke mindst, nogle titler fra Microsoft. Håber virkelig de kommer med en stærk hånd, så de holder Sony ved stangen, som har med at blive for selvfede, hvis de ikke får god konkurrence :)

Stor kudos til Microsoft at tilbyde supersampling og forskellige performance modes til 1080p ejere.

Lige nu er jeg glad for, jeg aldrig fik købt en Xbox One, fordi en Scorpio ser virkelig spændende ud, hvis de kan holde prisen på et fornuftigt niveau.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg



ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron