Xboxlife forum

Xbox Scorpio vs PS Neo

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Scorpio eller Neo?

Scorpio
87
74%
Neo
12
10%
Ingen af dem
19
16%
 
Afgivne stemmer : 118

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 7. sep 2016 21:01

Så køb du dig en gamer PC :) der finder du jo alligevel Xbox's exclusiver .. ingen grund til begge dele ...

edit : Vedr. fanboy .. så er 90% at det der kommer ud af din mund omkring Sony negativt skrevet som en fanboy ville gøre det ...
Senest rettet af Slimjay DK 7. sep 2016 21:04, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf CaptainKicker » 7. sep 2016 21:03

Slimjay DK skrev:Så køb du dig en gamer PC :) der finder du jo alligevel Xbox's exclusiver .. ingen grund til begge dele ...


Jeg har allerede en. Og jep, det er rart, at kunne rotere mellem sofaaftner og gaming-sessioner ved min PC.




PS4 Pro supporter ikke Blu-Ray 4k.

https://twitter.com/StuffTV/status/773609999381790720
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 7. sep 2016 21:05

Eneste flaw ved den Xbox One S reklame (som jo ellers er skæg) er vel at PS4 Pro har 4K gaming, hvor det er begrænset til 4K streaming på Xbox One S.

Men den ser bedre ud, ingen tvivl om den.

EDIT som svar til manglende 4K blu ray support: Ha ha ha, hvad? Hvor er det mærkeligt. Hvem i alverden beslutter dog ting som det?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf CaptainKicker » 7. sep 2016 21:08

Det giver ingen mening.

"Better rush it out" er vel mottoet i gaming-industrien i dag.

Er det egentlig ikke Sony der blandt andet står bag Blu-Ray? Hvis ja, så giver det da overhovedet ingen mening, haha.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 7. sep 2016 21:11

CaptainKicker skrev:Det giver ingen mening.

"Better rush it out" er vel mottoet i gaming-industrien i dag.

Er det egentlig ikke Sony der blandt andet står bag Blu-Ray? Hvis ja, så giver det da overhovedet ingen mening, haha.


Jo præcis. Det er derfor det er så underligt hvis det er tilfældet.

Nå, men man kan vel altid glæde sig over at det trods alt "kun" er konsoller, som producenterne står for. Det ville være nogle underlige huse der blev bygget, hvis det var deres domæne.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf hackNICE1112@ » 7. sep 2016 21:13

Slimjay DK skrev:Så køb du dig en gamer PC :) der finder du jo alligevel Xbox's exclusiver .. ingen grund til begge dele ...

edit : Vedr. fanboy .. så er 90% at det der kommer ud af din mund omkring Sony negativt skrevet som en fanboy ville gøre det ...



Du er nu hel ikke for god selv nogle gang fy :lol: godt nok nåd tid siden jeg har været herind godt at se der er gang i den på xboxlife :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Slimjay DK » 7. sep 2016 21:14

CaptainKicker skrev:
Slimjay DK skrev:Så køb du dig en gamer PC :) der finder du jo alligevel Xbox's exclusiver .. ingen grund til begge dele ...


Jeg har allerede en. Og jep, det er rart, at kunne rotere mellem sofaaftner og gaming-sessioner ved min PC.




PS4 Pro supporter ikke Blu-Ray 4k.

https://twitter.com/StuffTV/status/773609999381790720


Hvis der ikke er 4K drev i, så kan de hoppe i havnen :lol: virker dog underligt da jeg mener de har udviklet Blu-ray sammen med Philips eller Pioneer ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 7. sep 2016 21:22

Det vil simpelthen være for mærkeligt, så lad os lige vente og se hvad en lidt mere troværdig kilde kommer med :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 7. sep 2016 21:29

Flere mere seriøse sites melder samme historie nu. Det er rimeligt sært.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 7. sep 2016 21:35

Godt nok et sært valg, bliver interessant at høre Sony's beslutning for dette :) Måske er det for at holde prisen nede, som jo også er rigtig god, men stadigvæk. Nå jeg ejer ikke en eneste 4K Blu-ray skive, så ingen katastrofe for mig, der er nok nogle som holder tilbage nu.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Wizup » 7. sep 2016 21:38

Noget kunne tyde på at den ikke har 4K playback support. De har selv lagt meget vægt på at Netflix appen er 4K, samt Youtube appen understøtter 4K, måske i et forsøg på at skjule den manglende support for playback?

Jeg faldt lige over denne her fra Microsoft, som vel er deres svar på Sonys launch. Der er prisfald på deres Xbox One S (ca. 50$ 50GBP og 50€), samt lige at sige at de har 4K Blu-Ray support.

https://twitter.com/RockstarGames/statu ... 9686694912 (Denne er sendt på flere af Xbox twitter kontoer)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Erroneus » 7. sep 2016 21:42

Hvis den har support for 4K Netflix og 4K Youtube, så kan den naturligvis afspille 4K :) Men flere og flere rygter tyder på de ikke har smidt et 4K blu-ray drev i, hvilket er en smule sært.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 7. sep 2016 21:43

Erroneus skrev:Godt nok et sært valg, bliver interessant at høre Sony's beslutning for dette :) Måske er det for at holde prisen nede, som jo også er rigtig god, men stadigvæk. Nå jeg ejer ikke en eneste 4K Blu-ray skive, så ingen katastrofe for mig, der er nok nogle som holder tilbage nu.


Det gør jeg heller ikke selv, så jeg taber heller ikke noget på det. Jeg ejer dog heller ikke et 4K TV, så Pro er lidt irrelevant. Men hvis jeg nu opgraderede, så ville jeg da finde det mærkeligt at skulle have en særskilt BR-afspiller. Men ja, det er nok noget med pris.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf tue69 » 7. sep 2016 21:44

Wizup skrev:Noget kunne tyde på at den ikke har 4K playback support. De har selv lagt meget vægt på at Netflix appen er 4K, samt Youtube appen understøtter 4K, måske i et forsøg på at skjule den manglende support for playback?

Jeg faldt lige over denne her fra Microsoft, som vel er deres svar på Sonys launch. Der er prisfald på deres Xbox One S (ca. 50$ 50GBP og 50€), samt lige at sige at de har 4K Blu-Ray support.

https://twitter.com/RockstarGames/statu ... 9686694912 (Denne er sendt på flere af Xbox twitter kontoer)


Du mener vel, at de ikke understøtter 4K blu rays? 4K playback blev nævnt flere gange, som du selv skriver :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Rygte: Xbox Scorpio vs PS Neo

Indlægaf Wizup » 7. sep 2016 21:50

Korrekt, det er afspilning af UHD Blu-ray skiver som drevet fysisk ikke understøtter. Læse hastigheden er simpelthen ikke hurtigt nok til at følge med den data strøm som skal leveres for at have et flydende 4K billede. Så vidt jeg kunne se var Xbox One S faktisk den billigste UHD Blu-Ray afspiller på markedet. Mange af de andre ligger til at pris på 3500-4500kr

tue69 skrev:
Wizup skrev:Noget kunne tyde på at den ikke har 4K playback support. De har selv lagt meget vægt på at Netflix appen er 4K, samt Youtube appen understøtter 4K, måske i et forsøg på at skjule den manglende support for playback?

Jeg faldt lige over denne her fra Microsoft, som vel er deres svar på Sonys launch. Der er prisfald på deres Xbox One S (ca. 50$ 50GBP og 50€), samt lige at sige at de har 4K Blu-Ray support.

https://twitter.com/RockstarGames/statu ... 9686694912 (Denne er sendt på flere af Xbox twitter kontoer)


Du mener vel, at de ikke understøtter 4K blu rays? 4K playback blev nævnt flere gange, som du selv skriver :D
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster

cron