Xboxlife forum

E3: Microsofts

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3: Microsofts

Indlægaf ALIE » 12. maj 2016 11:11

Mass Effect bliver vel EA.
Håber på nye Ip og gameplay fra Recore.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Henrik_s » 13. maj 2016 11:07

At man kan have mere end 2 xbox'e koblet sammen, så man kan dele spil i husstande med mere end 2 xbox'es kunne være fedt!
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: E3: Microsofts

Indlægaf CvKM » 13. maj 2016 11:13

Jeg håber ikke selv på en ny Xbox One, men det ville da ikke gøre noget, at de annoncerede en. Jeg håber mere på et nyt Forza Motorsport/Forza Horizon, nyt Watch Dogs, mere singleplayer story til GTAV, nogle gode WW2 spil, lidt mere fra Ghost Recon Wildlands og nogle bilspil der måske ikke har set dagens lys endnu.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: E3: Microsofts

Indlægaf IkkNico » 13. maj 2016 13:53

UnrealPirate skrev:Jeg tror at vi formentlig hører om en ny Xbox der er væsentlig stærkere end den vi har nu. Gør vi det, så tror jeg den udkommer næste år (5 år cyklus).

Hvis MS allerede nu annoncerer en nye XBOv1.5, men den først kommer på gaden til november 2017, så skyder de da for alvor sig selv i foden.

Uanset hvad, så er 5 år for kort tid for mig. Jeg bruger gerne 1-1½ år på at beslutte mig. Med XBO tog jeg beslutningen efter 4mdr, og det viste sig senere hen, at jeg havde valgt forkert.
Derudover vil jeg gerne have nogle flere år mellem opgraderingerne, så fokus i højrere grad kommer på nytænkning og innovation, og ikke på performance, opløsning og grafisk fidelitet. Hvis de ting var vigtige for mig, kunne jeg lige så godt købe en PC. det samme med en 5 års konsol cyklus. Så vil jeg få en kraftigere PC hvert 5 år for de samme penge, som en konsol
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: E3: Microsofts

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. maj 2016 17:20

SMALLER XBOX REPORTEDLY COMING IN 2016, MORE POWERFUL 'SCORPIO' IN 2017

Bliver godt nok et spænden E3 hvis det her er rigtig :-)

http://m.ign.com/articles/2016/05/25/sm ... io-in-2017
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Thorpedo29 » 25. maj 2016 18:08

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1464194667

Står lidt om de forventede nye modeller her.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421

+1

Re: E3: Microsofts

Indlægaf Niculla » 25. maj 2016 18:21

Jeg vil bare gerne have en lydløs model i standby mode. Thats all.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+1

Re: E3: Microsofts

Indlægaf hackNICE1112@ » 26. maj 2016 05:29

REPORT: NEW XBOX 4X AS POWERFUL AS CURRENT MODEL

Ja tak :-) hvis det nu er rigtig alt det her :-)

http://m.ign.com/articles/2016/05/25/re ... model?read
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Mike JezZ » 26. maj 2016 11:09

hackNICE1112@ skrev:REPORT: NEW XBOX 4X AS POWERFUL AS CURRENT MODEL

Ja tak :-) hvis det nu er rigtig alt det her :-)

http://m.ign.com/articles/2016/05/25/re ... model?read


Lyder godt, men tør ikke at tro på noget før MS udtaler sig officielt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Slimjay DK » 26. maj 2016 13:38

lad os slå tiden tilbage til 2013 hvor Major Nelson sagde noget hen i retning af :

Xbox One is a home entertainment system that is built for future. It supports 4K gaming and entertainment. In fact we are shipping an HDMI cable that is 4K rated. So when you get your HDMI cable out of the box it is 4K rated. We are looking forward to bringing 4K capabilities to our consumers in the future, but it depends on the developers,” he added.


“We are delivering a home entertainment system for the next generation and will support 4K for games and entertainment. We’ll share more details later on 4K content for Xbox One.”


Så måske udtalte han sig om den kommende Xbox One. selvom HDMI kablet i den nuværende er 4K rated :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: E3: Microsofts

Indlægaf Macheta » 28. maj 2016 08:53

Jeg skal lige have bekræftet engang. Men E3 i år kommer til at foregå fra d. 14. Juni - d. 16. Juni, right?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: E3: Microsofts

Indlægaf JohnH » 28. maj 2016 15:25

Macheta skrev:Jeg skal lige have bekræftet engang. Men E3 i år kommer til at foregå fra d. 14. Juni - d. 16. Juni, right?


Jep , http://www.e3expo.com/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: E3: Microsofts

Indlægaf UnrealPirate » 31. maj 2016 06:35

Theis Jensen skrev:
UnrealPirate skrev:Jeg tror at vi formentlig hører om en ny Xbox der er væsentlig stærkere end den vi har nu. Gør vi det, så tror jeg den udkommer næste år (5 år cyklus). Og ellers er det "bare" en slim udgave. Håber så derved at de laver en der både kan ligge horisontalt samt vertikalt ligesom 360'eren ;-)

Men det jeg håber aller mest på, selvom det nok bare er ønsketænkning, så er det backcompatibility med Original Xbox (Xbox 1) spil med achievements :-)

Ellers ser vi nok mere til Gears of War 4, Halo Wars 2 og Forza Horizon 3.


Hvis den kommer næste år, så er der da kun være gået 4 år? I Danmark vil der endda kun være gået 3 år, da konsollen blev forsinket til 2014 i Danmark.


Hehe, det er vist det man kalder en "brain fart". Selvfølgelig 4 år fra den "internationale" udgivelse og tre her i DK. :-P

Efter en del overvejelser, så tror jeg ikke at vi ser/hører noget om "Scorpio" i år, men først næste år. En annoncering nu vil formentlig sænke salget af den nuværende X1 og det er jo ikke lige det MS har brug for. Og jeg tror ikke at det bliver en Xbox One, men en helt ny Xbox. En maskine der er 4 gange stærkere end den foregående generation, er ikke den samme maskine, men en helt ny...

Jeg tror dog stadig på at vi hører noget om den berygtede "slim" model til dette års E3. Og hvis det skal være i bedste MS stil, så udkommer den snart. Måske endda indenfor et par måneder? ;-)

Men hvoromalt, så bliver det et spændende E3 i år! :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Mike JezZ » 1. jun 2016 10:16

Hvis/når der kommer en ny Xbox, håber jeg virkeligt at de kører på samme system, bare en hurtigere maskine, samt at gameshare stadig vil være muligt. Det er virkeligt en dealbreaker for mig og kæresten.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Morten Skou » 5. jun 2016 19:31

Mike JezZ skrev:Hvis/når der kommer en ny Xbox, håber jeg virkeligt at de kører på samme system, bare en hurtigere maskine, samt at gameshare stadig vil være muligt. Det er virkeligt en dealbreaker for mig og kæresten.


Mon ikke det bliver samme system, det er jo Windows 10 nu - den bliver sikkert bare med flere ressourcer = flere muligheder (VR, 4K osv. sikkert). Jeg håber lidt, at de dropper diskdrevet og laver den mindre + mulighed for at udskifte harddisken selv. Det sidste har jo bare aldrig været en ting med Xbox, med mindre at man købte en officiel HDD erstatning.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster

cron