Xboxlife forum

E3: Microsofts

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

E3: Microsofts

Indlægaf Morten Skou » 9. maj 2016 18:38

Tiden for årets E3 nærmer sig (14-16. juni + starten af ugen) og vi er vidst en del der håber, at Microsoft for alvor formår at hive et eller anden lækkert op af hatten.

Hvilke ting tror du, at Microsoft fremviser derover? Hvilke overraskelser har de med i posen? Og hvad er dit største ønske til hvad de har at byde på?

Jeg tror at:
- Ny Xbox One, som kan opgraderes løbende med nye "moduler".
- Fremvisning af Gears of War (siger sig selv)
- Mere kedeligt sammensmeltning imellem Xbox One og PC #-o :cry:

Det vildeste:
- Red Dead Redemption 2 som tidseksklusiv til Xbox One
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: E3: Microsoft

Indlægaf Psymatiq » 9. maj 2016 18:53

I forudser at don mattrick kommer tilbage og vælter E3 med

TADADA

Xbox two

Hvor efter han bruger 40 minutter på at vise en dokumentar om hvor varm fild faktisk er med den relaunchede TV function

/drops mic

Folk går helt amok

Jeg sagde det først.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: E3: Microsofts

Indlægaf SteffenPoulsen » 9. maj 2016 18:54

Altså din ide med en opgraderbar Xbox ville være kanon. De har udmeldt at de har en overraskelse der er større en backwardscompatabilitet, og de har også sagt at der kommer nyt hardware af en eller anden slags. Det bliver sgu spændende.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg

+1

Re: E3: Microsofts

Indlægaf Bavi » 9. maj 2016 19:35

Jeg tror desværre også, at der kommer en-eller-andet-ny Xbox One.

Jeg håber - dels for forbrugernes skyld, men også for Microsofts - at der udelukkende er tale om en slim(!) model. Hvis Microsoft udgiver en Xbox One-and-a-half, eller en opgraderbar konsol, så vil det ødelægge langt mere end det vil gavne. Det eksisterende marked vil blive splittet ad.

Xbox One er slet ikke langt nok i dens cyklus til at der allerede skal findes en afløser. Smides sådan en på gaden, tror jeg ikke folk hopper med. Jeg vil hvertfald finde det ualmindeligt svært og skal lede virkeligt dybt for de tungtvejende argumenter, der skal gøre at jeg skal af med min Xbox One Elite. Den er jo knap nok 6 måneder gammel.

Jeg drømmer om, at vi får familiedeling. Også har jeg haft et stort crush på Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, lige siden jeg så den første trailer. Og ej at forglemme Kingdom Hearts 3. Det skal nok blive et godt E3.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+2

Re: E3: Microsofts

Indlægaf hackNICE1112@ » 9. maj 2016 19:43

Ny Xbox tro jeg vi kom til at se der har været en dele rygter om det :-) og så bare en masse fed spil er så klar :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: E3: Microsofts

Indlægaf JohnH » 9. maj 2016 20:11

Morten Skou skrev:Tiden for årets E3 nærmer sig (14-16. juni + starten af ugen) og vi er vidst en del der håber, at Microsoft for alvor formår at hive et eller anden lækkert op af hatten.

Hvilke ting tror du, at Microsoft fremviser derover? Hvilke overraskelser har de med i posen? Og hvad er dit største ønske til hvad de har at byde på?

Jeg tror at:
- Ny Xbox One, som kan opgraderes løbende med nye "moduler".
- Fremvisning af Gears of War (siger sig selv)
- Mere kedeligt sammensmeltning imellem Xbox One og PC #-o :cry:

Det vildeste:
- Red Dead Redemption 2 som tidseksklusiv til Xbox One


- Ny Xbox One, som kan opgraderes løbende med nye "moduler".
- Mere kedeligt sammensmeltning imellem Xbox One og PC #-o :cry:

Det er jo faktisk det samme, en pc der kan køre Xbox spil ... som nu også er Win 10 spil .. hvor man så opgraderer hvert halve år .. ligesom en pc :wink: :roll:

De har vist endelig opdaget at Xbox One og PS4 er håbløst bagud hardwaremæssigt, især hvis de kræver min. 60 fps i fuld hd når nu det nye 'sort', VR er på vej til maskinerne.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: E3: Microsofts

Indlægaf UnrealPirate » 10. maj 2016 07:26

Jeg tror at vi formentlig hører om en ny Xbox der er væsentlig stærkere end den vi har nu. Gør vi det, så tror jeg den udkommer næste år (5 år cyklus). Og ellers er det "bare" en slim udgave. Håber så derved at de laver en der både kan ligge horisontalt samt vertikalt ligesom 360'eren ;-)

Men det jeg håber aller mest på, selvom det nok bare er ønsketænkning, så er det backcompatibility med Original Xbox (Xbox 1) spil med achievements :-)

Ellers ser vi nok mere til Gears of War 4, Halo Wars 2 og Forza Horizon 3.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: E3: Microsofts

Indlægaf CaptainKicker » 10. maj 2016 09:06

Håber på en slim-udgave af Xbox One, som vil komme senest september. Gerne en god bundle med FIFA 17 eller noget :) Køber jeg gerne.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Chokofanten » 10. maj 2016 09:33

Jeg tror, at der kommer et modul som gør, at man kan sætte 2 Xbox sammen og udnytte 2 processer så grafik bliver endnu bedre.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Mikael Nielsen » 10. maj 2016 13:19

Bare de kunne lave en lydløs strømforsynning, den er noget træls at høre på i instant mode
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+4

Re: E3: Microsofts

Indlægaf Zt3pH » 10. maj 2016 15:23

Mon ikke vi ser noget til det nye BF1?
Tvivler på de annoncerer en ny konsol på nuværende, men jeg har da før taget fejl :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: E3: Microsofts

Indlægaf citysleeps » 10. maj 2016 20:57

Glæder mig først og fremmest til Mass Effect Andromeda
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+4

Re: E3: Microsofts

Indlægaf VIC » 11. maj 2016 09:52

Tvivler kraftigt på, at de vil satse på et opgraderet/modulært system, da det vil skabe et meget fragmenteret marked.
Spiludviklere vil enten skulle lave et spil både til X1 og X1.5 (eller alle mulige kombinationer med moduler), hvilket vil resultere i meget større udviklingsomkostninger.
Eller de vil kun udvikle en enkelt version. Hvis de udvikler til X1.5, vil det være en meget mindre målgruppe (=lavere potentielt salg), så de vil nok bare fortsætte med at udvikle til X1, så der vil ikke være nogen pointe i af eje en X1.5, da det alligevel er de samme 'dårlige' spil man kan spille som på X1.
Det er akkurat samme problematik som med Kinect. Det er ikke alle der har kameraet, så det er risikabelt for udviklere at satse på det, da det er en snæver målgruppe = mindre chance for at tjene penge.
IMO, så vil en satsning på et modulært/differentieret marked være dødsstødet for konsolmarkedet. Tror kun der vil være tale om en 'slim' model, maksimalt understøttelse af upscaling, men ikke ændring af ydeevne.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Theis Jensen » 11. maj 2016 20:07

UnrealPirate skrev:Jeg tror at vi formentlig hører om en ny Xbox der er væsentlig stærkere end den vi har nu. Gør vi det, så tror jeg den udkommer næste år (5 år cyklus). Og ellers er det "bare" en slim udgave. Håber så derved at de laver en der både kan ligge horisontalt samt vertikalt ligesom 360'eren ;-)

Men det jeg håber aller mest på, selvom det nok bare er ønsketænkning, så er det backcompatibility med Original Xbox (Xbox 1) spil med achievements :-)

Ellers ser vi nok mere til Gears of War 4, Halo Wars 2 og Forza Horizon 3.


Hvis den kommer næste år, så er der da kun være gået 4 år? I Danmark vil der endda kun være gået 3 år, da konsollen blev forsinket til 2014 i Danmark.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Mike JezZ » 12. maj 2016 08:42

Jeg håber vi fremover kun kommer til at se opgraderinger og ikke helt nye gens.

Hvorfor? Pga BC.

Xbox One er jo egentligt bare en kraftigere Xbox 360, men grundet OS kan de ikke "bare" spille de samme spil. Dette problem ku man undgå ved at lave en kraftigere konsol på samme OS.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron