Xboxlife forum

E3: Microsofts

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: E3: Microsofts

Indlægaf Morten Skou » 13. jun 2016 23:10

Jeg har lavet en opsummering over de største annonceringer til E3s første dag:
http://www.xboxlife.dk/news/e3-de-strst ... 13145.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: E3: Microsofts

Indlægaf Slimjay DK » 14. jun 2016 12:52

nakka skrev:
Morten Skou skrev:
Slimjay DK skrev:Skal vi ikke starte med Red Dead 2 :) for ellers bliver det da en kæmpe bombe...


Det næste RDR er så godt og stort, at de springer 2'eren over og hopper direkte til 3'eren. :D


Red dead 2 er udkommet. Hedder red dead redemption.
Det første red dead hedder red dead revolver.
Rygtet går på at 3'eren hedder red dead revolution...



Ja, eller også hedder det Red Dead Redemption 2

Hvis det hedder Red Dead Revolution, skal vi så ikke bare sige et nyt red dead og droppe 3 tallet eller for den sags skyld 2 tallet, hvis det ikke er med i titlen.

Man kalder jo heller ikke det nyeste Need For Speed ... Need For Speed 21 :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Redman DK » 14. jun 2016 19:08

Slimjay DK skrev:
Ja, eller også hedder det Red Dead Redemption 2

Hvis det hedder Red Dead Revolution, skal vi så ikke bare sige et nyt red dead og droppe 3 tallet eller for den sags skyld 2 tallet, hvis det ikke er med i titlen.

Man kalder jo heller ikke det nyeste Need For Speed ... Need For Speed 21 :lol:


Eller kalder det næste Final Fantasy for Final Fantasy 15... Nej vent :wink:

Tror dog heller ikke de smider noget 3 tal på.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2016 19:23

argh... læste lige det her rygte omkring Red Dead:

Up until yesterday it was planned to show RD at the end of Sony's show to close. The demo for Days Gone was going to be shown after the announcement trailer was played. Days Gone gameplay demo was moved to the end to replace the RD announcement. In the RD announcement trailer there is a scene of an outlaw shooting up innocent people at a popular brothel/saloon. Due to the recent Orlando massacre it was decided that it was inappropriate to show and there was no time to edit a new trailer.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: E3: Microsofts

Indlægaf ALIE » 15. jun 2016 16:51

Så xbox bruger Bluetooth nu :shock: edit. Nej ok men Controller kan connect med Bluetooth til pc. Cool cool.
https://youtu.be/Y9SxQR71ZxE
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Zieglers » 15. jun 2016 19:50

Kan xbox one controlleren connecte til pc med Bluetooth? Så gider jeg nemlig ikke bruge en ps controller :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: E3: Microsofts

Indlægaf Elgaard » 15. jun 2016 20:12

Zieglers skrev:Kan xbox one controlleren connecte til pc med Bluetooth? Så gider jeg nemlig ikke bruge en ps controller :)


Den nye controller der kommer sammen med One S får Bluetooth til at forbinde med PCen og mobile enheder. Den nuværende har ikke, men der kan du købe en USB dongle til at forbinde den trådløst, eller bruge kabel.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: E3: Microsofts

Indlægaf ALIE » 16. jun 2016 19:59

Bluetooth er lækkert, men synd de ikke fik det ind i Elite Controlleren.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3: Microsofts

Indlægaf citysleeps » 22. jun 2016 16:34

Jeg er uden tvivl lige hoppet på PS4 vognen efter at have set Sony's konference. Wow for en lineup! God of War, Horizon, Death Stranding, Days Gone, Detroit, The Last Guardian... Fed stemning i dem alle, med fokus på storydriven indhold og imponerende i selv de små detaljer. Præcis modsat af Microsofts lidt skuffende konference, hvor især ReCore og Dead Rising 4 virkede tam og ligegyldig.
Det er så småt ved at gå op for mig, at Xboxs fokus er hurtig action, der ikke altid falder i smag for en lidt alderen gamer som mig selv. Sony derimod syntes at sætte pris på indholdet og "fortællingen". Måske jeg er ved at gå judas på min One, og skifte til Sony som jeg svog aldrig at købe en konsol af efter de total udkonkurreret min elskede Dreamcast – meeen, The Times They Are A-changin, som en klog mand engang sagde :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron