Xboxlife forum

Er der en forbedret one på vej?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf dummiz » 19. apr 2016 20:35

Som nogle nok ved er Sony ved at brygge en nyere og forbedret ps4 sammen. Jeg føler mig lidt trådt på som Sony forbruger og jeg overvejer derfor at skifte til en one. MEN ved dolket om der også er en ny forbedret one på vej? For så gider jeg sku heller ikke skifte til one :D
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf JohnH » 19. apr 2016 20:41

dummiz skrev:Som nogle nok ved er Sony ved at brygge en nyere og forbedret ps4 sammen. Jeg føler mig lidt trådt på som Sony forbruger og jeg overvejer derfor at skifte til en one. MEN ved dolket om der også er en ny forbedret one på vej? For så gider jeg sku heller ikke skifte til one :D



Der er jo intet galt med den nuværende, den tørrer jo fint r*v på PS4 uden problemer, vent du bare til Xbox Two om 5-6 år :wink: :lol:

Hehe, næh MS benægter at der er en ny på vej, men vi må se.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf Bucadius » 20. apr 2016 05:28

dummiz skrev:Som nogle nok ved er Sony ved at brygge en nyere og forbedret ps4 sammen. Jeg føler mig lidt trådt på som Sony forbruger og jeg overvejer derfor at skifte til en one. MEN ved dolket om der også er en ny forbedret one på vej? For så gider jeg sku heller ikke skifte til one :D


Phil Spencer har meldt dette ud:

“I’m not a big fan of Xbox One and a half. If we’re going to move forward, I want to move forward in big numbers. I don’t know anything about any of the rumors that are out there, but I can understand other teams’ motivations to do that. For us, our box is doing well. It performs, it’s reliable, the servers are doing well. If we’re going to go forward with anything, like I said, I want it to be a really substantial change for people – an upgrade.”


Så sker der noget på den front, så bliver det nok en Xbox One slim som der har været lidt tale om ;)
Bucadius
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Rødbyhavn


Re: Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf IkkNico » 20. apr 2016 06:59

Tjaeh, måske http://www.ubergizmo.com/2016/04/micros ... rototypes/

Hvis "nye" konsoller skal være normen hvert 3. år, så skal jeg til at kigge på nye muligheder. Nægter at betale 4000kr hvert 3. år for minimale grafiske forbedringer
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf dummiz » 20. apr 2016 09:58

IkkNico skrev:Tjaeh, måske http://www.ubergizmo.com/2016/04/micros ... rototypes/

Hvis "nye" konsoller skal være normen hvert 3. år, så skal jeg til at kigge på nye muligheder. Nægter at betale 4000kr hvert 3. år for minimale grafiske forbedringer


Sådan har jeg det også Nico :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf Krisgebis » 20. apr 2016 10:39

Jeg tror at Microsoft arbejder på to ting, baseret på rygter og udtalelser fra Spencer.
1. Den obligatoriske "slim" model af Xbox one, som vi har set det med talrige generationer forinden.
2. En afløser til Xbox One, der kommer til at falde 4-5år efter udgivelsen af sin forgænger, men som bliver et større spring end blot en opgraderet Xbox One (men selvfølgeligt mindre end tidligere generationer).
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf Benja190782 » 21. apr 2016 11:26

Hvad med den nye PS4, bliver den lavet sådan at man stadig kan spille sine "gamle" PS4 spil på den?

Altså uanset hvad, så køber jeg det sidste nye - sådan har jeg det både med iPhones, biler osv.

Nyt, nyt, nyt! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Er der en forbedret one på vej?

Indlægaf Lasborg » 21. apr 2016 11:59

Benja190782 skrev:Hvad med den nye PS4, bliver den lavet sådan at man stadig kan spille sine "gamle" PS4 spil på den?

Altså uanset hvad, så køber jeg det sidste nye - sådan har jeg det både med iPhones, biler osv.

Nyt, nyt, nyt! :D


Det gør den.
Mon ikke at vi kommer til at se fuld bagudkompatibilitet hos både Sony og Microsoft da de nok ikke skifter den underlæggende struktur ud. Begge maskiner er jo mere eller mindre PC'er i dag, så det burde være ligetil.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron