Xboxlife forum

Guide: Køb af digitale spil via VPN

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf NimaAKaJoJo » 20. maj 2016 17:31

Jeg har prøvet hver dag siden tirsdags med ingen held overhovedet.. Den vil ikke accpetere min betaling overhovedet, lige meget hvilket lang vi taler om. Har til og med prøvet med et andet kreditkort og det virkede heller ikke.
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf koopi » 24. maj 2016 11:32

Hvad gør jeg, hvis at spillet (Overwatch) er blevet købt to gange? Den ville ikke købe det på min US account, så jeg prøvede den danske, og der ville den heller ikke ...
Så prøvede jeg 5 min senere, på min US account, og så virkede det.
Men aå finder jeg ud af, at den har købt det to gange? $60 og 545 kr. ... Det kan sgu da ikke være rigtigt!
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Wizup » 24. maj 2016 16:10

Kontakt Microsoft, der er ikke andet at gøre. Deres service plejer at være rimelig god.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf koopi » 24. maj 2016 17:00

Wizup skrev:Kontakt Microsoft, der er ikke andet at gøre. Deres service plejer at være rimelig god.

Gjorde jeg også. Jeg får refunderet det ene beløb. :P
Bare underligt, at man overhovedet KAN købe det to gange. Mon ikke det var en lille fejl i systemet ...
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf DePeCHe DK » 24. maj 2016 17:07

koopi skrev:
Wizup skrev:Kontakt Microsoft, der er ikke andet at gøre. Deres service plejer at være rimelig god.

Gjorde jeg også. Jeg får refunderet det ene beløb. :P
Bare underligt, at man overhovedet KAN købe det to gange. Mon ikke det var en lille fejl i systemet ...

Sagde de noget til dit køb i USA?
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf koopi » 25. maj 2016 09:33

DePeCHe DK skrev:
koopi skrev:
Wizup skrev:Kontakt Microsoft, der er ikke andet at gøre. Deres service plejer at være rimelig god.

Gjorde jeg også. Jeg får refunderet det ene beløb. :P
Bare underligt, at man overhovedet KAN købe det to gange. Mon ikke det var en lille fejl i systemet ...

Sagde de noget til dit køb i USA?

Næh, hun sagde bare, at hun kunne se et beløb på $60 og ét på 545 kr. ... Jeg har fundet ud af, at der er blevet refunderet de $60. Whatever, bare jeg ikke er blevet trukket to gange. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Rabit » 8. jun 2016 12:22

Hvordan skal boxen sættes op? er det stadig nødvendigt at man har sat den op til at tro den står i fx USA.. eller kan man sætte den til at være i Dk med dansk sprog?
Rabit
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf EagleConcept » 8. jun 2016 16:40

Rabit skrev:Hvordan skal boxen sættes op? er det stadig nødvendigt at man har sat den op til at tro den står i fx USA.. eller kan man sætte den til at være i Dk med dansk sprog?


Det er ligegyldigt hvilket land den står på, på boxen. Når du skal købe på nettet, laver du alligevel et tjek om regionen er sat rigtigt.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Wizup » 13. jun 2016 11:31

Jeg har i dag været i kontakt med en supporter hos Microsoft for lige at finde ud af om Microsoft har gjort noget aktivt for at lukke for salget af spil ved brug af VPN og virtuelle kreditkort.

Det har de......Det tyder på at det flagger din konto hvis der er mistanke om misbrug af rettighederne, men mere gør de ikke. Supporteren sagde at de var blevet presset gevaldigt af spil udviklerne til at få lukket hullet.

Så det er nok slut med digitale køb i andre lande.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Slimjay DK » 13. jun 2016 12:26

Hvorfor ringe til MS når man selv aktivt gør noget for at omgås systemet ?? =D>

"Hej MS, har i lukket for at jeg ikke kan snyde systemet, mine venner kan nemlig godt, men jeg kan ikke ?? "

I min optik er det sku en anelse dumt ....

#-o
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Wizup » 13. jun 2016 12:43

Nu var det i forbindelse med at jeg ikke kunne købe på den danske store. Så det var sådan set ikke kontakt rettet mod at høre hvorfor jeg ikke kunne købe over VPN.

Men jeg fik en længere forklaringen på hvorfor jeg ikke kunne købe i den danske store og de 2 ting hang tilfældig vis sammen.

Kan godt se fra min besked at det lød som om jeg kontaktede dem alene omkring det at omgå deres regler, men det var nu ikke tilfældet.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+2

Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf ALIE » 15. jun 2016 14:53

kan ikke få brasilen igennem lige nu.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf Zeh » 16. jun 2016 11:40

Jeg vil tro at alt dette er lukket ned efter den seneste dashboard opdatering, hvis jeg tager fejl meld gerne tilbage!

Det er vidst ikke tilfældet.
Zeh
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf KlumpeStumpen » 16. jun 2016 20:02

Jeg har ikke haft problemer med at købe i USA og Polen den seneste uge. Så tvivler på det folk skriver.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Guide: Køb af digitale spil via VPN

Indlægaf JohnH » 16. jun 2016 20:23

KlumpeStumpen skrev:Jeg har ikke haft problemer med at købe i USA og Polen den seneste uge. Så tvivler på det folk skriver.


De lukker folk ned efter hvor meget man har 'udnyttet' systemet, rammer sikker alle på et tidspunkt. Så kan der kun købes i Dk (eller indtil der er nogen der omgår systemet på en anden måde ;-) )
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron