Xboxlife forum

Xbox One ny Ekstern Harddisk

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf Nellethiex » 21. mar 2016 20:50

Hejsa alle sammen jeg er på udgik efter en Ekstern Harddisk så tænkte på om denne her ville være optimalt at købe ?

https://www.computersalg.dk/i/2042545/t ... riceRunner
Nellethiex
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Thisted


Re: Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf Slimjay DK » 21. mar 2016 21:18

ulempen med den type harddiske for mig er at den er stor og den skal have ekstern strøm. Xboxen er stor nok i forvejen :D

Fordelen er prisen og kapaciteten ... Man får noget mere for pengene kontra en 2.5" ekstern disk.

Den jeg har koster ca. det samme og har kun 2TB, men til gengæld ser den godt ud :lol:

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf Nellethiex » 21. mar 2016 21:34

Jeps, men som udgangs punkt så ville det være fint nok at købe den jeg har linket til. jeg har nemlig plads til at kunne gemme den væk, så det vil ikke være noget problem for mig nemlig :)
Nellethiex
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Thisted


Re: Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf Slimjay DK » 21. mar 2016 21:52

Ja, den er fin :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf BaronAce » 21. mar 2016 23:59

Kan klart anbefale den, jeg har en magen til dog er min 5tb model. købte min i power til 1100kr
BaronAce
Niveau 2
 
Indlæg: 190
By: København NV.


Re: Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf AliBabah » 22. mar 2016 01:47

Hvis du har pladsen, og ikke har noget imod, at du skal have strøm til den, så er det nok en af de bedste valg.
Både mht. pris og hastighed.

Jeg bruger selv en; Western Digital My Passport X
AliBabah
Niveau 1
 
Indlæg: 86
By: Rødovre


Re: Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf Nellethiex » 22. mar 2016 09:38

Super siger mange tak for svaret! :)
Nellethiex
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Thisted


Re: Xbox One ny Ekstern Harddisk

Indlægaf BuBubbi » 23. mar 2016 22:16

Slimjay DK skrev:ulempen med den type harddiske for mig er at den er stor og den skal have ekstern strøm. Xboxen er stor nok i forvejen :D

Fordelen er prisen og kapaciteten ... Man får noget mere for pengene kontra en 2.5" ekstern disk.

Den jeg har koster ca. det samme og har kun 2TB, men til gengæld ser den godt ud :lol:



Bare lidt tosset at betale ekstra bare fordi der står Xbox på i forhold til alle andre 2,5".
Nu ved jeg ikke med din, men min eksterne står gemt inde bag ved min Xbox One, så jeg ser den ikke. :)
Desuden ser jeg nok mere på TV'et end på min harddisk. ;)

En anden fordel ved 3,5" er hastigheden.
2,5" kører kun med 5400 rpm hvor en alm 3,5" spinner ved 7200 rpm.
Det er nok ikke alverden man vinder, men til prisen på en 3,5" hvor man desuden får mere plads for prisen,
kan man lige så godt tage den ekstra hastighed med også.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron