Xboxlife forum

Xbox One - automatisk download af spil?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One - automatisk download af spil?

Indlægaf TerrificFalcon » 22. jan 2016 14:06

Hej!

Min Xbox One er stoppet med automatisk at downloade nye spil, når jeg tænder den. Er det fordi, at jeg har ændret i en eller anden indstilling, eller har Microsoft fjernet den feature? Det er ret længe siden, at det er sket - men virkelig irriterende for mig. Er der andre, der kender noget til dette?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One - automatisk download af spil?

Indlægaf z0ntax » 22. jan 2016 16:24

TerrificFalcon skrev:Hej!

Min Xbox One er stoppet med automatisk at downloade nye spil, når jeg tænder den. Er det fordi, at jeg har ændret i en eller anden indstilling, eller har Microsoft fjernet den feature? Det er ret længe siden, at det er sket - men virkelig irriterende for mig. Er der andre, der kender noget til dette?


Funktionen er der stadig men det kræver at din xbox er sat til instant on... Dobbelttjek lige under indstillinger :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Xbox One - automatisk download af spil?

Indlægaf Snemonster » 22. jan 2016 16:50

Altså mener du at efter du har hentet noget fra fx xbox.com og så tænder Xbox'en, så plejer den automatisk at downloade spillet? For hvis det er dette du mener, så ja det plejer den, og gør min da vist stadig.

Hvis det er automatisk opdatering når du har din Xbox slukket osv, så den altid er "up to date", så kræver det "instant on"
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Xbox One - automatisk download af spil?

Indlægaf TerrificFalcon » 22. jan 2016 17:35

Jeps, lige præcis, Snemonster - jeg køber et spil eller tre på Xbox.com, og skal så finde dem inde i listen over downloadklare spil for at hente dem. Godt at høre, at det stadigvæk er en feature :).

Jeg tror måske, at jeg simpelthen har for mange spil til, at det virker - det ville passe ret godt med hvornår det er stoppet med at virke, nemlig cirka da jeg krydsede 100 spil.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One - automatisk download af spil?

Indlægaf BuBubbi » 22. jan 2016 17:53

Deler du spil med nogen?
I så fald henter den automatisk dine spil på den konsol der er sat som din "Home Xbox".
Og på den der ikke er, vil de bare ligge klar under "Ready to Install".
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One - automatisk download af spil?

Indlægaf TerrificFalcon » 22. jan 2016 20:16

Uh - det var et godt tip, og helt klart en ting, som jeg kunne have overset. Jeg har dog Xbox'en sat til at være min Home Xbox (men hvis nogen vil deles til 130+ spil kunne det da være en rimelig smart feature at gøre brug af før eller siden).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster