Xboxlife forum

Netduma R1 Router Anyone?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf SocomGriseNN » 27. nov 2015 21:51

Hej.
Jeg har set denne router blive nævnt af adskillige youtubere efterhånden og overvejer lidt at investerer i sådan en. Er der nogen herinde fra som ejer denne router og kan anbefale den?
Hvis ja, hvor har i så købt den?
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2015 22:51

Den ser sgu meget interessant ud - tror at jeg prøver at hive en hjem, man kan lige i dag købe den med 20% rabat på deres website: https://netduma.com/order/netduma-r1-router/
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf SocomGriseNN » 27. nov 2015 22:58

Morten Skou skrev:Den ser sgu meget interessant ud - tror at jeg prøver at hive en hjem, man kan lige i dag købe den med 20% rabat på deres website: https://netduma.com/order/netduma-r1-router/

Jeg sad også lige og kiggede på deres hjemmeside og overvejede om jeg skulle købe den. Kan ikke beslutte mig. Det er alligevel 1300 kr. :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2015 23:04

Jeg har lige spurgt dem, om der følger andre strømstik med end UK stikket. Jeg gider nemlig ikke at have sådan en converter siddende hvis det er.

Alternativt så har Netgear også en ret fed en, Netgear Nighthawk X6 R8000. Men den har så ikke de samme "lag free" ting som Netduma, men om de virker er jo så noget helt andet.

El-g har den til 1499 lige nu i forbindelse med Black Friday:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... -fi-router

Mener at den plejer at ligge på den anden side af 2000 kr normalt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf SocomGriseNN » 27. nov 2015 23:09

Har taget chancen og bestilt en netduma :D. Det ser ud til at der følger strømstik til DK med, det ligner i hvert fald sådan et i denne video:
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371

+1

Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2015 23:17

Men ideen med et geofilter er jo meget fin, selv om konsollerne jo burde køre med prioritering af ens med-/modspillere automatisk. Hvis multiplayer er i cloud eller hvis modstanderne på konsollen udelukkende vælges ud fra skill/rang, så vil det jo nok ikke gøre nogen forskel med en Netduma. I de scenarier hvor modstanderne vælges ud fra ping, så vil den måske virke - men det burde konsollerne jo som sagt selv gøre.

De fleste andre features har andre routere også.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf SocomGriseNN » 27. nov 2015 23:26

Jeg har set et par anmeldelser af den efterhånden og ikke kun fra store youtubere, og har indtil videre ikke set nogen som ikke anbefaler den. Jeg kunne dog godt forestille mig den er mere værd i USA, end her i EU, da jeg har hørt deres net skulle være ret ringe derhenne. Nu prøver jeg den alligevel også må vi se :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2015 23:28

Jeg er godt nok også tæt på - men har kigget på den der Nighthawk i et stykke tid, da min Apple Airport er lidt ustabil efter jeg tabte den på gulvet ;-)

Du må endelige lige give en melding når du får den!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf SocomGriseNN » 27. nov 2015 23:30

Det kan du tro jeg nok skal gøre :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf IkkNico » 24. jan 2016 10:24

Nu sidder jeg og kigger på den, bla pga denne video



Så hvordan er den så Socom?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Netduma R1 Router Anyone?

Indlægaf Morten Skou » 24. jan 2016 14:32

Jeg har været inde og lægge den i indkøbskurven et par gange, men har droppet ideen hver gang :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron