Xboxlife forum

Hovsa kom til at købe en soundbar

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hovsa kom til at købe en soundbar

Indlægaf Phimosis » 27. nov 2015 21:23

Jeg skal lige høre, her mens det var ret så billige, faldt jeg lige over et Harman Kardon 2.1 soundbar system SB35 soundsystem til mit 40" led tv.

Kan se den har noget Digital optisk indgang, og det mener jeg da også min Xbox har, er det den vej jeg skal trække lyden eller gennem de 3 Hdmi indgange der er ?

/Jonas
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Hovsa kom til at købe en soundbar

Indlægaf CvKM » 27. nov 2015 23:19

Jeg har selv en Samsung soundbar med tilhørende subwoofer. Jeg har selv sat optisk kabel i den og så op i mit TV, men jeg har også flere apparater at skifte imellem. Førhen skulle jeg skifte mellem hvert apparat ved at tage det ud af min Xbox One og sætte det i min PlayStation 3, men det var fordi jeg var doven anlagt da jeg ikke gad sætte det i TV'et, så lyden fra konsollerne kunne køre over i TV'et og videre derfra ud i soundbaren (TV'et hænger på et ophæng der sidder meget tæt ind mod væggen og er et helvede at få af og på til tider). :)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Hovsa kom til at købe en soundbar

Indlægaf Morten Skou » 27. nov 2015 23:34

Tillykke med købet, en soundbar gør virkelig meget for lyden i dag fordi højtalerne i fjernsynene er blevet så sindsygt små. Jeg synes at der var en enorm forskel da jeg fik min, så mangler jeg bare lige en sub :D

Jeg kører også lyden via optisk kabel fra TV -> Soundbaren, det fungerer fint og så virker det jo med flere devices uden at man skal skifte rundt, som CvKM også skriver.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hovsa kom til at købe en soundbar

Indlægaf CaptainKicker » 28. nov 2015 00:17

Købte en Samsung Soundbar med subwoofer tilbage i Marts, og sparker mig selv over jeg ikke havde gjort det før! Fantastisk køb!

Jeg har dog bare sat det på bluetooth forbindelse, da mit TV også er Samsung. Er der bedre metoder for at opnå endnu bedre lyd, eller hvad gør folk? Optisk kabler osv. siger mig intet :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hovsa kom til at købe en soundbar

Indlægaf ramlas » 28. nov 2015 04:23

Tillykke! De allernyeste ultra HD modeller fra LG har Harman Kardon lydsystem idag der virkelig lyder fantastisk godt også selvom skærmene er ultra tynde:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Hovsa kom til at købe en soundbar

Indlægaf KIAMMI » 28. nov 2015 12:16

CaptainKicker skrev:Købte en Samsung Soundbar med subwoofer tilbage i Marts, og sparker mig selv over jeg ikke havde gjort det før! Fantastisk køb!

Jeg har dog bare sat det på bluetooth forbindelse, da mit TV også er Samsung. Er der bedre metoder for at opnå endnu bedre lyd, eller hvad gør folk? Optisk kabler osv. siger mig intet :D

er det dig ??:D
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø

+1

Re: Hovsa kom til at købe en soundbar

Indlægaf Phimosis » 28. nov 2015 18:24

Tror jeg vil smide xbox'en ind gennem den optiske lyd indgang der er, men må da sige jeg glæder mig til at få den mandag
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron