Xboxlife forum

Hvordan installeres Minecraft Story mode?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvordan installeres Minecraft Story mode?

Indlægaf Stine76 » 16. nov 2015 18:34

Min søn fik Minecraft Story mode til sin xbox 360 i går. Jeg installerer altid alle spil, da maskinen ellers larmer helt vildt. Jeg går ind i My games, trykker på spillet, trykker x og vælger install.
På det nye spil er den mulighed der bare ikke - der står Rate, hvor der plejer at stå install.

Jeg bliver skør af larmen fra xbox'en. Har skrevet lidt med en engelsk support, men hun foreslår bare reparation af maskinen. Synes jeg er lidt voldsomt, når det kun er et problem med dette ene spil.

Nogle idéer?
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Hvordan installeres Minecraft Story mode?

Indlægaf Stine76 » 16. nov 2015 18:59

Hov, fik ikke nævnt, at det lyder som larm fra blæseren
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Hvordan installeres Minecraft Story mode?

Indlægaf TerrificFalcon » 16. nov 2015 19:18

Minecraft: Story Mode kan muligvis ikke installeres, i og med at det ikke er et almindeligt spil, men består af Episode 1 og rettighedere til at downloade de resterende 5 episoder af spillet, som i sig selv altså ikke er på disken.

Derfor kunne jeg dog også godt forestille mig, at dette problem kun gjaldt, når man spillede den første episode - uden at have nogen som helst egentlig viden om det.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvordan installeres Minecraft Story mode?

Indlægaf JohnH » 16. nov 2015 19:53

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvordan installeres Minecraft Story mode?

Indlægaf Stine76 » 16. nov 2015 21:13

Tak for svar. Jeg satser på, at det kun er første episode, blæseren ikke kan klare - og så kan jeg da se, at jeg burde have købt det som download, for jeg gav 399 kr i Gamestop
Stine76
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Hvordan installeres Minecraft Story mode?

Indlægaf Psymatiq » 17. nov 2015 06:17

hold dig til digitalt især hvis du køber fra andre lande. Gamestops priser er oppumpede.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster