Xboxlife forum

What? Mit gamercard er tomt?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf Sanxion » 21. okt 2015 17:09

Hej fellow gamers

Jeg har lige oprettet et andet indlæg og så til min skræk og gru, at mit gamecard er tomt, ingen GP, stjerne er alle tomme og ingen info om spil jeg har spillet :shock:
Jeg loggede så på xbox.com og der poppede det hele frem som det skal, også når jeg tænder Xbox'en.

Er der nogen, der har nogen idé om, hvorfor al info på ens gamercard pludselig er væk?

På forhånd tak
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf CaptainKicker » 21. okt 2015 17:30

Morten Skou skrev:Det ser ud til at Microsofts CDN'er er ude af sync på en eller anden måde. Nogle af gamercardsne er tilgænglige på et CDN, andre er på et andet - men jeg har ikke ramt et hvor alle bare virker :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf Sanxion » 21. okt 2015 17:51

Ok, tak for info CaptainKicker (og Morten) :-) det er utroligt, hvor vigtigt sådan et kort er for én :-)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf Morten Skou » 21. okt 2015 17:57

Det er super ærgerligt... er skiftet over til deres andet CDN, men det er (som I kan se) også super ustabilt. De bruger samme kort på deres eget forum.

Jeg har som tidligere nævnt, nok fundet en anden løsning, som kan køre om et par uger ... men de burde jo forhåbentlig få det fikset. Indtil nu, er det ca. 5 dage at det har drillet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf Psymatiq » 21. okt 2015 19:33

gør det meget forskel? siden xb1 kom er gamercards på nettet næsten ubruglige.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf TerrificFalcon » 21. okt 2015 21:19

TJa - det er ret irriterende ikke at kunne se folks GamerPics. Det er primært det, jeg bruger til at adskille, hvilken person, det er, der skriver - det er sjældent, jeg får kigget på folks navne her på siden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf Rechain » 23. okt 2015 02:41

Ja, det er trist. Håber de fikser det. Men, syntes efterhånden de her tråde dukker op lidt for ofte (nye endda) - tjek forumet for info fremover, før der oprettes nye tråde med samme emne. Det begynder at være endnu mere nederen end at MS mangler at ordne deres gamercard info de sender ud.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf Sanxion » 23. okt 2015 07:55

Hov hov, jeg lavede altså en hurtig søgning før jeg lavede dette indlæg. Da jeg ikke umiddelbart fandt info vedr mit direkte spørgsmål valgte jeg at spørge til råds i dette forum. Jeg er ikke en af dem, der spammer med ligegyldige indlæg så venligst projicer indestængt irritation en anden retning omend jeg synes, der er tale om en nulvektor her ;-)
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: What? Mit gamercard er tomt?

Indlægaf Rasbred » 23. okt 2015 09:29

Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron