Xboxlife forum

Xbox One døde under opdatering

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Morten Skou » 17. okt 2015 21:17

Da jeg tændte min Xbox One her til aften, så lå der en opdatering til dashboardet. Xboxen henter de 3.4GB og begynder at installere. Pludselig får jeg den her fejl:

Billede

Efter et øjebliks total panik, så slukker jeg for Xboxen og prøver at tænde den igen lidt efter. Her er den så MEGET lang tid om at boote op, men det lykkedes efter måske 5 minutter eller noget i den stil.

Det bekymrer mig lidt, at den døde under den del af opdateringen, hvor der står at man ikke må slukke for den. Sproget er stadig smadret på den, men det ser ud til at spillene kører som normalt.

Bruger man lidt tid online på Google, så er der flere der skriver, at E200 fejlen ikke kan fikses. En enkelt henviser til at man kan prøve offline diagnosticering: http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... ostic-tool

Er det andre der har oplevet det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Psymatiq » 17. okt 2015 21:26

Min døde i starten af oktober under opdateringen pga beta dashet og brugte en USB diganostic stick for at factory resete min xbox og den fungerede igen.

Imo hold dig langt væk fra beta dash det er fyldt med fejl og mangler og hardware breaking bugs stadigvæk. Gik ud af betaen dagen efter... det er ikke i nærheden af færdigt endnu.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf BuBubbi » 17. okt 2015 23:10

Psymatiq skrev:Imo hold dig langt væk fra beta dash det er fyldt med fejl og mangler og hardware breaking bugs stadigvæk. Gik ud af betaen dagen efter... det er ikke i nærheden af færdigt endnu.


Rooolig nu... :)
De sender jævnligt nye opdateringer ud med rettelser og for hver opdatering kører det langt bedre end det forrige.
Vil gi' dig ret i at der var rigtig mange problemer i starter, men efterhånden er det nye Dashboard ved at være både stabilt, hurtigt og lækkert.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+3

Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf CaptainKicker » 18. okt 2015 00:07

Skete også for mig i nat, Skou. Slukkede den bare, og så fuldførte den updaten - og har virket siden.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf JohnH » 18. okt 2015 08:16

Morten Skou skrev:Da jeg tændte min Xbox One her til aften, så lå der en opdatering til dashboardet. Xboxen henter de 3.4GB og begynder at installere. Pludselig får jeg den her fejl:



Efter et øjebliks total panik, så slukker jeg for Xboxen og prøver at tænde den igen lidt efter. Her er den så MEGET lang tid om at boote op, men det lykkedes efter måske 5 minutter eller noget i den stil.

Det bekymrer mig lidt, at den døde under den del af opdateringen, hvor der står at man ikke må slukke for den. Sproget er stadig smadret på den, men det ser ud til at spillene kører som normalt.

Bruger man lidt tid online på Google, så er der flere der skriver, at E200 fejlen ikke kan fikses. En enkelt henviser til at man kan prøve offline diagnosticering: http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... ostic-tool

Er det andre der har oplevet det?


Jeg fik en opdatering på 415mb (mener jeg) , mærkeligt at din opdatering var så stor ? Men godt at den virker igen, min kører rigtig godt og jeg har vænnet mig til det nye dashboard, dog virker Game DVR ikke rigtigt, jeg kan optage 30 sek klip , men har ingen steder hvor jeg kan vælge de længere klip ?

Min OS er : th2_xbox_rel_1510.151013-1934

http://attackofthefanboy.com/news/new-x ... er-update/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf BuBubbi » 18. okt 2015 11:24

Du kan da sagtens vælge længere klip. Det virker som før. Du snapper bare GameDVR app'et og vælger "end clip".
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Morten Skou » 18. okt 2015 11:30

Jeg kan ikke opdatere min Twitch-app... den afbryder bare installationen. Det er fint nok at de kører beta, men de burde sgu teste tingene noget bedre selv. Alene det at der er underlige tegn (også på det engelske dashboard) synes jeg siger det hele.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf IkkNico » 18. okt 2015 11:48

Psymatiq skrev:Imo hold dig langt væk fra beta dash det er fyldt med fejl og mangler og hardware breaking bugs stadigvæk. Gik ud af betaen dagen efter... det er ikke i nærheden af færdigt endnu.

Nej selvfølgelig er det ikke færdigt, det er jo en beta.
Som preview medlem er man med til at teste det nye dashboard, og oplever man fejl (hvilket må være forventeligt), så rapporterer man dem selvfølgelig via den dertil indrettede app ... og hvis det ikke virker, så er det det officielle forum for preview medlemmer;
http://forums.xbox.com/xbox_early_acces ... fault.aspx

... Med mindre man er et af de egoistiske røvhuller der kun er med for egen vindings skyld (fx. b/c adgang tidligt), og derfor ikke indberetter fejl, men bare brokker sig når betaen fejler
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf JohnH » 18. okt 2015 11:55

BuBubbi skrev:Du kan da sagtens vælge længere klip. Det virker som før. Du snapper bare GameDVR app'et og vælger "end clip".


Nej det kan jeg ikke, både det og start optagelse er ikke valgbare. Har meldt det og også de andre småfejl jeg har opdaget, som f.eks at mit rat stadig ikke virker. Det virker fint på en xbox med gammel software.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf KlumpeStumpen » 18. okt 2015 12:12

Dem der har eller haft problemer med underlige tegn, de burde vist være væk nu, det er de ihvertfald med den update jeg fik igår, der ser det ud til at de fleste andre fejl så småt er ved at være væk.

Var også meget skeptisk i starten, men må sige de har været meget hurtige til at rette de fejl man har rapporteret.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Slimjay DK » 18. okt 2015 12:13

Morten Skou skrev:Jeg kan ikke opdatere min Twitch-app... den afbryder bare installationen. Det er fint nok at de kører beta, men de burde sgu teste tingene noget bedre selv. Alene det at der er underlige tegn (også på det engelske dashboard) synes jeg siger det hele.



Ingen problemer her med updaten, Twitch virker også fint ... .. Jeg har dog svært ved at finde de underlige tegn du snakker om ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Novotex » 18. okt 2015 12:42

Morten Skou skrev:Jeg kan ikke opdatere min Twitch-app... den afbryder bare installationen. Det er fint nok at de kører beta, men de burde sgu teste tingene noget bedre selv. Alene det at der er underlige tegn (også på det engelske dashboard) synes jeg siger det hele.


Har haft samme problem, afinstaller twitch og installer igen så virker det. De mystiske tegn kaldes pseudo localization, der forsvinder flere og flere af dem for hver eneste update, ikke for at spille klog jeg kendte da heller ikke noget til det, men det kræver kun man følger en lille smule med på preview forum for at finde løsninger og forklaringer på de ting man oplever i betaen, hvis man ikke syntes det er optimalt kan man jo bare melde sig ud igen og vente til det nye dash er færdigt :-)
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+1

Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Psymatiq » 18. okt 2015 13:02

IkkNico skrev:
Psymatiq skrev:Imo hold dig langt væk fra beta dash det er fyldt med fejl og mangler og hardware breaking bugs stadigvæk. Gik ud af betaen dagen efter... det er ikke i nærheden af færdigt endnu.

Nej selvfølgelig er det ikke færdigt, det er jo en beta.
Som preview medlem er man med til at teste det nye dashboard, og oplever man fejl (hvilket må være forventeligt), så rapporterer man dem selvfølgelig via den dertil indrettede app ... og hvis det ikke virker, så er det det officielle forum for preview medlemmer;
http://forums.xbox.com/xbox_early_acces ... fault.aspx

... Med mindre man er et af de egoistiske røvhuller der kun er med for egen vindings skyld (fx. b/c adgang tidligt), og derfor ikke indberetter fejl, men bare brokker sig når betaen fejler


Selvfølgelig ikke, men imo er der forskel mellem hardware breaking og software breaking. Lige siden jeg opted ud af betaen har min externe harddisk været et mess, den kan ikke se de fleste af mine installerede spil og er total fucked. Har reported stuff og har været i preview i snart 2 år med 600 preview score så ikke meget ego what ever you wanna call it.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf TU I Raven » 18. okt 2015 19:59

Min xbox er helt f*ck, min friendslist er forsvundet. Men på smartglass virker min liste fint. Andre der har prøvet det.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf BuBubbi » 18. okt 2015 21:07

TU I Raven skrev:Min xbox er helt f*ck, min friendslist er forsvundet. Men på smartglass virker min liste fint. Andre der har prøvet det.

Prøvet et hard reboot?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster

cron