Xboxlife forum

Elite Controller , hvornår ??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf DanniLaursen » 28. okt 2015 15:12

Jeg fik 1700 for den gamle, så det er vel 2100kr eller sådan noget... alt har bare fået en overhaling så det bare ser lækkert og følges lækkert....
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555

+1

Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf JesperN2820 » 28. okt 2015 16:58

JohnH skrev:Fik dette link fra Komplett..... som undskyldning for forsinket levering #-o , de har åbenbart ikke bestilt dem hjem , da de oprettede dem til den billige forudbestillingspris. :evil:
http://venturebeat.com/2015/10/27/xbox- ... -sold-out/


Jeg bestilte også til 799,- og fik i sidste uge givet leveringdatoen 2/12. Nu er den som tidligere beskrevet rykket til 2/1-2016 på deres side...

Det virker ærligt talt som om de "glemte" at bestille da det gik op for dem at de formodenligt sælger med tab ved 799. Det er ikke i orden, men jeg holder pænt fast i min bestilling :-)

/JEsper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67

+1

Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf DanniLaursen » 28. okt 2015 17:20

Kan sige af den controller er det fedeste.... Kæft det spille bare nu
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf JohnH » 28. okt 2015 17:51

DanniLaursen skrev:Kan sige af den controller er det fedeste.... Kæft det spille bare nu


Hehe fedt, også derfor jeg går og glæder mig. Bliver nok nød til at købe mig en elite konsol også tror jeg :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf CaptainKicker » 29. okt 2015 10:42

Var lige i Gamestop. De sælger den for 1300,- men man kan ikke forudbestille mere, og de får den først næste år...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf angak » 29. okt 2015 13:49

Damn... 1300 er godt nok mange penge for en controller!
Jeg synes det er lidt træls, at Komplett heller ikke kan levere før januar. Man må bare væbne sig med tålmodighed
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf TerrificFalcon » 29. okt 2015 14:37

Det er latterligt, at dele af Elite-controlleren er lavet af plastic - ligesom den normale Xbox One-controller - og ikke metal, som på Xbox 360. Det betyder at der er lige så stor chance for, at du smadrer en af thumbsticksnes understøtter, hvilket får dit stick til at bevæge sig af sig selv - hvilket du ikke kan gøre noget ved. Jeg har allerede mistet en controller til det (for over et år siden). Jeg gider simpelthen ikke bruge den slags penge på et produkt, som jeg ikke er sikker på, holder i tre år.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf DanniLaursen » 30. okt 2015 10:38

Hvis den ikke holder bytter man den jo bar..
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf TerrificFalcon » 30. okt 2015 11:13

Der er ét års garanti på den, ikke? Hvad gør jeg så hvis min går i stykker (og det gør den før eller siden) næste januar? Betaler 1300kr for en ny eller et servicegebyr på 500 dask hos Microsoft?

EDIT: Okay, det koster så kun 400kr at få udskiftet min Day One-controller, og så får jeg så en regulær, sort model tilbage.

Jeg har naturligvis også prøvet at oprette en ordre for en Elite-controller, som jeg kan se, at man IKKE kan bytte, hvis ens garanti udløber. Du kan kun få nye paddles, thumbsticks og D-pads (til hhv. 93kr, 127kr og 62kr).
Hvis din Elite-controller går i stykker med en ganske almindelig fejl, som viser sig på alle modeller af Xbox One-controllere, og at din 1 års garanti er udløbet, så kan du enten leve med det eller købe en ny Elite-controller i butikkerne.

Måske er jeg bare påpasselig, men jeg kender en del af dem jeg har spillet med, som netop har oplevet at spille deres controller ind i en omgang thumbstick drift (også mig selv), og så gider jeg altså ikke smide en premium-sum for et produkt, der har lige så stor chance for samme fejl, uden muligheden for at kunne få den erstattet om 1½ år.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf TerrificFalcon » 30. okt 2015 13:42

Okay, ding-dong - jeg er nok mest af alt irriteret over, at min Day One 2013-edition gik ned på omkring 9 måneder med en værre omgang thumbstick drift, som ikke kunne fixes, og at min controller hverken kan erstattes eller overhovedet kan findes i Microsofts system. Nu fandt Laura fra Xbox Support og jeg så en nem løsning - jeg beholder min (halvsmadrede) Day One 2013-controller, som ikke kan erstattes længere, og så er der en ny, ganske normal sort controller på vej med posten. Det er nemt at være sur på Microsoft, når komponenterne ikke lever op til ens forventninger, men når man af supporten bliver behandlet ganske glimrende, så bliver det en tand sværere. Jeg ville stadig være varsom omkring køb af en Elite-controller, men synes dog, at jeg er kommet glimrende ud af min egen controllers kollaps i sidste ende - min første løsning var bare at smide 140kr for en controller gennem ExpertZone og leve med det, men det er også en noget anden størrelsesorden end de 1300kr man kan risikere at skulle give for en Elite-controller.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf DanniLaursen » 30. okt 2015 19:33

Hos ms siger de af de yder 2 år og i gamestop bytter de den også i følge dansk lovgivning... min første controller fra Day one køre helt fint og hade ikke problemer med den... Men har byttet ungernes controllere 2 gange pga ødelagt lader stik helt uden problemer, selv om de var over 1 år gamle..
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf DanniLaursen » 31. okt 2015 00:11

Nogle der ved hvor man kan købe andre Thumbsticks til sin elite controller? Ville gerne have nogle helt korte med en rundning på som PS har på deres (dem der med følger er lidt for høje)
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf JohnH » 3. nov 2015 13:30

Så blev det sgu jul alligevel =D> Har lige fået mail fra Komplett om at min Elite controller er på vej :D
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf citysleeps » 3. nov 2015 14:18

TerrificFalcon skrev:Det er latterligt, at dele af Elite-controlleren er lavet af plastic - ligesom den normale Xbox One-controller - og ikke metal, som på Xbox 360. Det betyder at der er lige så stor chance for, at du smadrer en af thumbsticksnes understøtter, hvilket får dit stick til at bevæge sig af sig selv - hvilket du ikke kan gøre noget ved. Jeg har allerede mistet en controller til det (for over et år siden). Jeg gider simpelthen ikke bruge den slags penge på et produkt, som jeg ikke er sikker på, holder i tre år.


Jeg har indtil videre byttet 3 controllere på under 1 år pga en "slatten" thumbstick. Det er møg irriterende, synes det går udover præcisionen. Min X360 controller holdte forevigt.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Elite Controller , hvornår ??

Indlægaf Redman DK » 3. nov 2015 14:22

JohnH skrev:Så blev det sgu jul alligevel =D> Har lige fået mail fra Komplett om at min Elite controller er på vej :D


Har også fået mail om at min er på vej :D

Til 799,- var det sgu svært at sige nej til den.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 22 gæster

cron