Xboxlife forum

ADVARSEL MOD SÆLGER: ZIQMA2 // Jak00b

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

ADVARSEL MOD SÆLGER: ZIQMA2 // Jak00b

Indlægaf Dinz » 1. okt 2015 07:34

Jeg købte en kinect til xbox one af ham for to uger siden.
Eller dvs. at det gjorde jeg ikke, jeg gav ham åbenbart bare en donation på 350 kroner.
Jeg har stadig intet modtaget, han svarer ikke på mine beskeder og hans nummer er ligepludselig fjernet fra mobilepay.

HOLD JER VÆK FRA DENNE SVINDLER!!!!!

Hvis nogle kender hans rigtige navn eller har hans telefonnummer tager jeg imod med kyshånd så jeg kan prøve at få mine penge tilbage.

/Christoffer
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: ADVARSEL MOD SÆLGER: ZIQMA2 // Jak00b

Indlægaf BulletEyeDk » 1. okt 2015 07:47

Kan se han har 20 positive handelskommentarer herinde... omend forløbet med din købte kinect ikke ser for godt ud, lad os håbe det hele beror på en fejl eller sløseri...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: ADVARSEL MOD SÆLGER: ZIQMA2 // Jak00b

Indlægaf Lowlandet » 1. okt 2015 07:50

Jeg kan se at der er flere herinde fra som har gjort handler med vedkommende, måske de kan hjælpe dig med et telefonnummer.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: ADVARSEL MOD SÆLGER: ZIQMA2 // Jak00b

Indlægaf Dinz » 1. okt 2015 07:50

Det håber jeg da bestemt også det gør, og håber da den lige pludselig dukker op. Det virker bare meget mistænkeligt at han har fjernet sit nummer fra sin mobilepay, så eg kan altså hverken sende / anmode om penge fra ham og han svarer ikke tilbage på de beskeder jeg har sendt ham.
Alarmklokkerne burde måske allerede have ringet da der kun stod hans fornavn på mobilepay da jeg overførte pengene til ham..
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: ADVARSEL MOD SÆLGER: ZIQMA2 // Jak00b

Indlægaf silentdk » 1. okt 2015 07:57

Havde også en uheldig oplevelse med ham, modtog aldrig et spil, men efter jeg skrev til ham at jeg ville offentlig gøre navn og nummer, fik jeg penge retur og en undskyldning. Jeg kan evt sende oplysningerne senere i en PB.
Billede
silentdk
Niveau 1
 
Indlæg: 66

+1

Re: ADVARSEL MOD SÆLGER: ZIQMA2 // Jak00b

Indlægaf Dinz » 1. okt 2015 08:29

silentdk skrev:Havde også en uheldig oplevelse med ham, modtog aldrig et spil, men efter jeg skrev til ham at jeg ville offentlig gøre navn og nummer, fik jeg penge retur og en undskyldning. Jeg kan evt sende oplysningerne senere i en PB.


Det ville være super fedt hvis du havde mulighed for det!
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron