Xboxlife forum

Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Indlægaf Rasbred » 26. aug 2015 21:18

Jeg overvejer at købe nogen af mine spil som download udgaver..

men har et simplet spørgsmål jeg ikke kan finde noget om på google..

Kan jeg bare købe download udgaven også registere den selv mine save-games fra den fysiske udgave ???

Det drejer sig om Dying light, Forza Horizon 2 og The crew..

eller skal jeg gøre noget for at det virker ? ville være træt af at miste så mange timer kombineret i de 3 spil...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Indlægaf TerrificFalcon » 26. aug 2015 21:28

Ja - hvis du køber et spil digitalt, så er det præcist det samme spil, som hvis du køber det fysisk, så dine savefiles bruger den automatisk. Hvis du allerede har spillet installeret fra en disk, og køber spillet digitalt, så behøver du heller ikke at downloade det igen, fordi det allerede er på din harddisk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Indlægaf Rasbred » 26. aug 2015 21:31

TerrificFalcon skrev:Ja - hvis du køber et spil digitalt, så er det præcist det samme spil, som hvis du køber det fysisk, så dine savefiles bruger den automatisk. Hvis du allerede har spillet installeret fra en disk, og køber spillet digitalt, så behøver du heller ikke at downloade det igen, fordi det allerede er på din harddisk.


perfekt !

tusind tak for svar.. så slipper jeg for at skifte disk hele tiden og igen :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Indlægaf Snemonster » 27. aug 2015 06:48

Men hvordan installerer man den digitalt så, hvis man allerede har installeret den fra fysisk disk? Fx kommer der snart Tomb Raider gratis, og det har jeg installeret fra disk... Når den kommer gratis, vil der jo bare stå "Spil" eller noget i den stil.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Indlægaf Rasbred » 27. aug 2015 09:45

Snemonster skrev:Men hvordan installerer man den digitalt så, hvis man allerede har installeret den fra fysisk disk? Fx kommer der snart Tomb Raider gratis, og det har jeg installeret fra disk... Når den kommer gratis, vil der jo bare stå "Spil" eller noget i den stil.


hvis du tager disken ud af xboxen.. så når man går ind i storen så kan man købe spillet :)

når disken sidder i. så vil den sige spil :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Indlægaf Snemonster » 27. aug 2015 10:17

Rasbred skrev:
Snemonster skrev:Men hvordan installerer man den digitalt så, hvis man allerede har installeret den fra fysisk disk? Fx kommer der snart Tomb Raider gratis, og det har jeg installeret fra disk... Når den kommer gratis, vil der jo bare stå "Spil" eller noget i den stil.


hvis du tager disken ud af xboxen.. så når man går ind i storen så kan man købe spillet :)

når disken sidder i. så vil den sige spil :)


Ahh smart smart. Tak for det :)
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Fysisk udgave til Download udgave ? ?

Indlægaf Rasbred » 5. sep 2015 10:40

jeg fik det lige testet :)

tog Forza horizon 2 ud af xbox.. gik ind i storen og købte spillet :) også kunne jeg starte spillet uden at miste noget savegame eller lign :)

så dejligt :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron