Xboxlife forum

Games with Gold September

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Games with Gold September

Indlægaf Rasbred » 26. aug 2015 06:36

http://majornelson.com/2015/08/25/xbox- ... mber-2015/

Billede

On Xbox One, Xbox Live Gold members can download The Deer God ($14.99 ERP) for free during the month of September. Tomb Raider: Definitive Edition ($29.99 ERP) will be available as a free download from September 16th to October 15th.

On Xbox 360, starting Tuesday, September 1st, Battlestations Pacific ($24.99 ERP) will be free for Xbox Live Gold members through September 15th. Then on September 16th, Xbox Live Gold Members can download Crysis 3 ($19.99 ERP) for free through September 30th
.

Fedt med tomb raider.. Selvom jeg har spillet det i 4 dage nu :mrgreen: så kan jeg få det sendt afsted til gamestop :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Games with Gold September

Indlægaf tue69 » 26. aug 2015 08:00

Solide titler. Tomb Raider er fedt!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Games with Gold September

Indlægaf Lasborg » 26. aug 2015 08:07

Er det ikke den samme Tombraider som var gratis til x360 for nyligt?
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Games with Gold September

Indlægaf BulletEyeDk » 26. aug 2015 08:12

Fedt med Tomb Raider...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Games with Gold September

Indlægaf Mike JezZ » 26. aug 2015 09:09

Ret heftige titler der er begyndt at komme med GwG.

De er kun til "låns" så længe man har gold, ikke? Ikke at det gør noget, boxen er værdiløs uden Gold for mig :D

Har haft købt TR for længe siden, men hvis det her fortsætter med gode titler, så køber jeg sjældent spil fremover :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Games with Gold September

Indlægaf tue69 » 26. aug 2015 09:27

Mike JezZ skrev:Ret heftige titler der er begyndt at komme med GwG.

De er kun til "låns" så længe man har gold, ikke? Ikke at det gør noget, boxen er værdiløs uden Gold for mig :D

Har haft købt TR for længe siden, men hvis det her fortsætter med gode titler, så køber jeg sjældent spil fremover :)


Nope, det er en fordelene ved GwG kontra PS+, at du får lov til at beholde spillene når dit guld udløber. En anden fordel er, at GwG nu et par gange i streg leverer langt federe titler end PS+.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Games with Gold September

Indlægaf Mike JezZ » 26. aug 2015 09:38

Det er jo crazy. Tak Tue69 :)

Med et katalog på 32+ titler som skal gennemføres, så ser jeg kun grund til at købe spil man gerne vil spille online på selve dagen så tidligt som muligt :)

Og fra november af vil alle 360 spil være bc titler, så vi kommer til at få potentielt 4 spil vores XO kan spille om måneden. Bestemt ikke dårligt :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Games with Gold September

Indlægaf tue69 » 26. aug 2015 09:43

Mike JezZ skrev:Det er jo crazy. Tak Tue69 :)

Med et katalog på 32+ titler som skal gennemføres, så ser jeg kun grund til at købe spil man gerne vil spille online på selve dagen så tidligt som muligt :)

Og fra november af vil alle 360 spil være bc titler, så vi kommer til at få potentielt 4 spil vores XO kan spille om måneden. Bestemt ikke dårligt :D


Nej det er et stjernegodt system. Games with Gold (og PS+ for den sags skyld) giver en god value for money fornemmelse, når man nu skal betale for at spille live. At man på Xbox så kan beholde sine spil efter endt onlineabonnement er virkeligt lækkert!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Games with Gold September

Indlægaf Erroneus » 26. aug 2015 09:45

Nej det er altså ikke helt korrekt. GWG spil til Xbox One udløber når ens abbonment er udløbet. GWG spil til Xbox 360 udløber ikke.

Om spillene er fedre, ja det kan man så diskutere, da det meget komme an på smag og hvad genre man fortrækker. Jeg fortrækker personligt Grow Home eller Super Time Force Ultra over The Deer God, som er et pænt ringe spil, metacritic score på 58. PS+ har allerede haft Tomb Raider.
Jeg fortrækker Twisted Metal over Crysis 3, som jeg har spillet og var snorkende kedeligt, gav op efter et par timer, hvilket sjældent sker for mig. Battlestations Pacific er fra 2009, så der ser Teslagrad altså lidt mere interessant ud, men igen det er individuelt.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg

+2

Re: Games with Gold September

Indlægaf tue69 » 26. aug 2015 09:56

Nå for den, det beklager jeg. Troede at de fulgte samme standarder som Xbox 360. Ikke desto mindre finder jeg stadigvæk de seneste måneders GwG mere interessante end PS+.

De har, sammen med andre faktorer, været medvirkende til at konsolvalget er taget til overvejelse. Tror dog at Uncharted 4 ender med at blive tungen på vægtskålen i sidste ende.

Men som du så rigtigt skriver, så er det jo i sidste ende personlige præferencer.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Games with Gold September

Indlægaf Mike JezZ » 26. aug 2015 10:12

Erroneus har desværre ret, taget ud fra Games With Gold FAQ :

Do I get to keep the games?

For Xbox One, you can play them as long as you have an active Xbox Live Gold subscription. Xbox 360 free games are yours to keep.


Der er dog ingen grund til ikke at have Gold på min konsol da jeg foretrækker multiplayer, så det gør ikke den store forskel, omend det ville være lækkert hvis det var ligesom Xbox 360 :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Games with Gold September

Indlægaf tue69 » 26. aug 2015 10:14

Hvis man er til multiplayer så er det klart, at så skal man jo have det, og så er GwG bare en ekstra oplevelse.

Jeg har dog for første gang siden jeg fik Xbox 360 i 2007 prøvet ikke at have onlineabonnement på min konsol i længere tid. Dels fordi at jeg spiller Dying Light og fint kan underholdes af singleplayer og dels fordi at PS+ det sidste kvartal ikke lige har været min kop te.

Ret skal være ret, jeg har fortsat MGS: V Ground Zeroes og Driveclub liggende, som jeg kan spille så snart jeg får PS+ igen, men der har ikke været nogen titler i PS+, der har været købet værd.

Men nu kommer FIFA 16 jo snart og så :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster

cron