Xboxlife forum

Tvivl omkring 360 spil på One, Hjælp.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Tvivl omkring 360 spil på One, Hjælp.

Indlægaf JonasDenmark » 5. aug 2015 13:10

Jeg håber der er nogle herinde, som kan hjælpe en nybegynder.. :)

Jeg vil enormt gerne købe Den nye "Gears Of War" spilpakke, men kan jeg bare sætte den i min XboxONE og gå igang med at spille, eller hvad kræver det hvis jeg køber den.?
Der er jo nogle Xbox360 udgaver med i pakken som man på en eller anden måde skulle kunne spille på sin XboxONE.

På forhånd tak.
JonasDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 42
By: Holme-Olstrup


Re: Tvivl omkring 360 spil på One.? Hjælp.

Indlægaf TerrificFalcon » 5. aug 2015 13:40

Hej Jonas!

Det nye Gears of War er ikke en pakke, men en ny udgave af det første Gears of War. Hvis du køber dette, og spiller det inden for en bestemt periode, får du dog senere adgang til alle Gears of War-spillene, som er udgivet til Xbox 360.
Disse titler får du dog først adgang til, når muligheden for at spille Xbox 360-spil på sin Xbox One bliver åbnet for alle, og det gør den først i november (så vidt jeg lige husker).
Hvis du køber Gears of War: Ultimate Edition kan du altså sagtens gå i gang med at spille det, men resten af spillene (Gears of War, Gears of War 2, Gears of War 3 og Gears of War: Judgment) er du nødt til at vente med.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Tvivl omkring 360 spil på One.? Hjælp.

Indlægaf Mike JezZ » 5. aug 2015 14:24

Kan man ikke først spille Gears of War: Ultimate Edition fra d. 25 august? Spillet kan jo allerede købes nu på Storen jo :)

Og det er vidst kun hvis man køber den Ultimative version, at man får adgang til alle spillene når de en skønne dag bliver tilgængelige.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Tvivl omkring 360 spil på One.? Hjælp.

Indlægaf JonasDenmark » 6. aug 2015 15:16

Okay på den måde.. :-)
Så når jeg engang senere på året har opdateret min XboxONE til det nye styresystem så burde de automatisk virke.?
JonasDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 42
By: Holme-Olstrup


Re: Tvivl omkring 360 spil på One.? Hjælp.

Indlægaf olschansky » 6. aug 2015 15:28

Mike JezZ skrev:Kan man ikke først spille Gears of War: Ultimate Edition fra d. 25 august? Spillet kan jo allerede købes nu på Storen jo :)

Og det er vidst kun hvis man køber den Ultimative version, at man får adgang til alle spillene når de en skønne dag bliver tilgængelige.


Der findes kun ultimate edition... Det er det de har valgt at kalde den istedet for remastered og ligende...

Og det er vist kun et pre-order tilbud :D
Xbox one spil - Titanfall, Metro Redux, PvZ: GW, Warriors Oroci, Ryse, Forza 5, Zoo Tycoon, GoT, Assassin's Creed Unity, Assassin's Creed Black Flag, Forza Horizon 2, Sunset Overdrive.
olschansky
Niveau 0
 
Indlæg: 47
By: Rødovre


Re: Tvivl omkring 360 spil på One.? Hjælp.

Indlægaf TerrificFalcon » 6. aug 2015 15:46

JonasDenmark skrev:Okay på den måde.. :-)
Så når jeg engang senere på året har opdateret min XboxONE til det nye styresystem så burde de automatisk virke.?


Ja, hvis du spiller Gears of War: Ultimate Edition på din Xbox One senest 31. december 2015, så får du adgang til alle de andre spil, når de bliver bagudkompatible (sandsynligvis i november sammen med Window 10-opdateringen, ja).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Tvivl omkring 360 spil på One, Hjælp.

Indlægaf Strutten » 6. aug 2015 16:06

....
Strutten
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Tvivl omkring 360 spil på One, Hjælp.

Indlægaf JonasDenmark » 6. aug 2015 19:01

Tak for de gode svar....
JonasDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 42
By: Holme-Olstrup


Re: Tvivl omkring 360 spil på One, Hjælp.

Indlægaf JonasDenmark » 6. aug 2015 19:04

Hov lige endnu et spørgsmål..

Nu skriver i, at man bare skal have spillet spillet, på sin XboxONE inden December. Vil det sige at man "bare" skal have startet det op og kommet i gang, eller skal spillet være gennemført..?
JonasDenmark
Niveau 0
 
Indlæg: 42
By: Holme-Olstrup


Re: Tvivl omkring 360 spil på One, Hjælp.

Indlægaf patr4651 » 12. aug 2015 15:37

JonasDenmark skrev:Jeg håber der er nogle herinde, som kan hjælpe en nybegynder.. :)

Jeg vil enormt gerne købe Den nye "Gears Of War" spilpakke, men kan jeg bare sætte den i min XboxONE og gå igang med at spille, eller hvad kræver det hvis jeg køber den.?
Der er jo nogle Xbox360 udgaver med i pakken som man på en eller anden måde skulle kunne spille på sin XboxONE.

På forhånd tak.


Hvis du går på biblioteket , eller køber Gears Of War 1 / altså det første vil du med det samme kunne proppe spillet ind i konsollen, forudsat du er medlem af Xbox One Preview Program. Den vil så downloade spillet og kræve at du har spillet i mens du spiller, og derefter emulere det. Hvis du køber Gears Of War Ultimate Edition får du alle spilene når det udkommer , der vil dog gå noget tid før du kan spille Gears Of War 2, 3. Men hvis du preorder det får du straks lov til at spille Gears Of War 1 på din Xbox One.
Det samme gælder hvis du pre order Fallout 4 , får du lige nu Fallout 3 med i købet , det kan dog kun spilles fra release dato'en på Fallout 4. Det samme med Just Cause 3 får du Just Cause 2, Rainbow Six , Rainbow Vegas osv..
patr4651
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Odense SØ


Re: Tvivl omkring 360 spil på One, Hjælp.

Indlægaf patr4651 » 12. aug 2015 15:40

JonasDenmark skrev:Hov lige endnu et spørgsmål..

Nu skriver i, at man bare skal have spillet spillet, på sin XboxONE inden December. Vil det sige at man "bare" skal have startet det op og kommet i gang, eller skal spillet være gennemført..?


Nej bare rolig , bare køb det , det er nok, selvfølgelig hvis du downloader det vil det blive hurtigere at spille for dig når det bliver released. Men pre order spil på Xbox One , altså digitale spil , kan downloades , men ikke spilles før datoen det bliver udgivet.
;)
patr4651
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Odense SØ



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster

cron