Xboxlife forum

Gamescom 2015

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Gamescom 2015

Indlægaf xsoenx » 4. aug 2015 17:01

Pffft den bedste annoncering var ikke engang med i showet.
https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/G ... ef927e0481
Frozen Free Fall: Snowball Fight XD
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Gamescom 2015

Indlægaf CaptainKicker » 4. aug 2015 17:04

hackNICE1112@ skrev:Jeg ville bare spille nogle god spil; om ps4 har sendt 25 millioner konsoler ud til butikker er jeg lidt ligeglad med. er det ikke spillen der er det vigtig her?


Det er jo deres 'bedste' argument. Men nogen er gladere for at spille spil, medens andre foretrækker at tælle ligegyldige tal. ;-)

Men mon ikke der bliver langet nogen flere Xbox-konsoller over disken hen over julesæsonen. Rock Band kommer til at trække mange over, FIFA gør, Halo gør, Fallout osv.

Uanset hvad, så står Xbox stærkt med de fremtidige spil, og integrationen med W10 gør det kun endnu bedre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: Gamescom 2015

Indlægaf CaptainKicker » 4. aug 2015 17:05

xsoenx skrev:Pffft den bedste annoncering var ikke engang med i showet.
https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/G ... ef927e0481
Frozen Free Fall: Snowball Fight XD


Haha, den glæder jeg mig til at vise min lillesøster. Tror hun bliver rigtig glad for sådan et spil. Godt der er lidt for alle, uanset køn, alder osv. - selvom jeg har aldrig har fattet hypen bag filmen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Gamescom 2015

Indlægaf Redman DK » 4. aug 2015 17:08

CaptainKicker skrev:
hackNICE1112@ skrev:Jeg ville bare spille nogle god spil; om ps4 har sendt 25 millioner konsoler ud til butikker er jeg lidt ligeglad med. er det ikke spillen der er det vigtig her?


Det er jo deres 'bedste' argument. Men nogen er gladere for at spille spil, medens andre foretrækker at tælle ligegyldige tal. ;-)

Men mon ikke der bliver langet nogen flere Xbox-konsoller over disken hen over julesæsonen. Rock Band kommer til at trække mange over, FIFA gør, Halo gør, Fallout osv.

Uanset hvad, så står Xbox stærkt med de fremtidige spil, og integrationen med W10 gør det kun endnu bedre.


Vent, så spil som Fifa, Rock Band og Fallout gør at Xbox står stærkt, men det ser tamt ud for PS4 til trods for de samme spil udkommer til den også


For at komme lidt tilbage til Gamescom, så var traileren til Dark Souls 3 nok højdepunktet for mig
Billede
Senest rettet af Redman DK 4. aug 2015 17:17, rettet i alt 1 gang.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436

+1

Re: Gamescom 2015

Indlægaf CaptainKicker » 4. aug 2015 17:10

Redman DK skrev:
CaptainKicker skrev:
hackNICE1112@ skrev:Jeg ville bare spille nogle god spil; om ps4 har sendt 25 millioner konsoler ud til butikker er jeg lidt ligeglad med. er det ikke spillen der er det vigtig her?


Det er jo deres 'bedste' argument. Men nogen er gladere for at spille spil, medens andre foretrækker at tælle ligegyldige tal. ;-)

Men mon ikke der bliver langet nogen flere Xbox-konsoller over disken hen over julesæsonen. Rock Band kommer til at trække mange over, FIFA gør, Halo gør, Fallout osv.

Uanset hvad, så står Xbox stærkt med de fremtidige spil, og integrationen med W10 gør det kun endnu bedre.


Vent, så spil som Fifa, Rock Band og Fallout gør at Xbox står stærkt, men det ser tamt ud for PS4 til trods for de samme spil udkommer til den også.


Nej? Hvor skrev jeg det?

Jeg skriver, at disse spil nok skal trække de sidste folk over. Rock Band forummet, har primært mange som venter på spillet, da de har DLC fra 360-dagene. Selv min egen fætter har ventet med Xbox One til Rock Band blev annonceret. FIFA-eksklusiviteten trækker mange. Disse var blot et eksempel på dem som kan tage skridtet fra last-gen til current.

EDIT: Men jeg håber du har ret mht. PS4. 3 spil har jeg stående på hylden, og så har jeg nogen digitale. Syntes slet ikke der er meget at vælge mellem/se frem til. Men PS4 kører WWE Network godt, trods alt.

EDIT2: Skulle lige være sikker.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Gamescom 2015

Indlægaf Redman DK » 4. aug 2015 17:16

Tak fordi du linker til definitionen på ordet eksempel, det vidste jeg nemlig ikke hvad betød før. Hvis du absolut vil ty til at skrive nedladende, er det måske bedst at vi bare stopper her?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Gamescom 2015

Indlægaf CaptainKicker » 4. aug 2015 17:17

Redman DK skrev:Tak fordi du linker til definitionen på ordet eksempel, det vidste jeg nemlig ikke hvad betød før. Hvis du absolut vil ty til at skrive nedladende, er det måske bedst at vi bare stopper her?


Fint med mig.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Gamescom 2015

Indlægaf x8BiTw0LFx » 4. aug 2015 17:38

Glæder mig til Quantum Break, Forza 6 og Halo 5 :)

Var vild med den introduktion og gameplay til Halo 5 multiplayer!



PS: Jeg er en af dem der nyder spillene på hver deres platform og for mig at se er det ultimative at have begge maskiner, for der kommer uden tvivl spil jeg ikke kan undvære :)
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Gamescom 2015

Indlægaf Slimjay DK » 4. aug 2015 18:01

Stadig kun Quantum Break der fanger min interesse .. Har dog købt Halo 5, da Bilka havde det til 299 kr ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamescom 2015

Indlægaf IkkNico » 4. aug 2015 18:30

Ved ikke hvordan det skete, men jeg missede fuldstændig, at MS have en præsentation til GC idag.

Har kun lige fået skimmet, og ellers læst forsiden på Xboxlife, men jeg kan forstå, at ...

1)
Scalebound blev vist frem og er et 3rd person action?
Er det også 100% DX12? Og så det godt ud?

2)
Crackdown lover 20 x mere regnekraft end XBO takket være skyen.
Noget af en påstand, og spørgsmålet er om MS er ved at lave endnu en PR bommert, eller om Outatime virkelig er ved at give pote. Jeg glæder mig i hvert fald til at se det færdige produkt (til julen 2016?).

3) Halo Wars 2, mon ikke det er den elskede sserie, der skulle genoplives (ifølge job annoncer sidste år)

HF2 ser bedre og bedre ud. Deep Silver har virkelig sat stemningen og budt op til dans i en grim fremtid. Nu mangler vi bare noget gameplay.

Alt i alt et udemærket GC for MS med fokus på spil, og fremvisning af en solid line-up for de næste 18 mdr. Ikke dårligt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Gamescom 2015

Indlægaf Slimjay DK » 4. aug 2015 18:33

IkkNico skrev:Ved ikke hvordan det skete, men jeg missede fuldstændig, at MS have en præsentation til GC idag.

Har kun lige fået skimmet, og ellers læst forsiden på Xboxlife, men jeg kan forstå, at ...

1)
Scalebound blev vist frem og er et 3rd person action?
Er det også 100% DX12? Og så det godt ud?

2)
Crackdown lover 20 x mere regnekraft end XBO takket være skyen.
Noget af en påstand, og spørgsmålet er om MS er ved at lave endnu en PR bommert, eller om Outatime virkelig er ved at give pote. Jeg glæder mig i hvert fald til at se det færdige produkt (til julen 2016?).

3) Halo Wars 2, mon ikke det er den elskede sserie, der skulle genoplives (ifølge job annoncer sidste år)

HF2 ser bedre og bedre ud. Deep Silver har virkelig sat stemningen og budt op til dans i en grim fremtid. Nu mangler vi bare noget gameplay.

Alt i alt et udemærket GC for MS med fokus på spil, og fremvisning af en solid line-up for de næste 18 mdr. Ikke dårligt.


1) Om det er 100% DX12 ved jeg ikke, men pænt ser det ud dog ikke noget man får stiv penis af :)

2) Jeg glæder mig også til at se det færdige produkt, for jeg har svært ved at se hvad de skal bruge mere regnekraft til som spillet ser ud nu :) og det skal blive spændende at se hvad der sker hvis skyen er "unavailable" , Xbox Live er jo ikke just blevet mere stabilt efter lanceringen af Xbox One.

3) Halo wars 2 .. ingen kommentar har ikke spillet 1'eren og kommer heller ikke til at spille 2'eren.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Gamescom 2015

Indlægaf IkkNico » 4. aug 2015 18:38

Scalebound ser helt sikkert pænt ud, især for en konsol, derfor jeg efterlyser om det er ren DX12.
Gameplay mæssigt, og jeg ved godt man ikke må sige det, men der ser det lidt kedeligt ud, og er helt sikkert ikke noget jeg skal have

Crackdown har fra dag 1 været udråbt som DX12 og cloud flagskibet, så jeg er sgu' spændt på oim det kan holde til presset.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Gamescom 2015

Indlægaf Annxii » 4. aug 2015 21:13

Lidt kikset show med nervøse folk der hakkede i deres præsentation. Der har nok ikke være lige så meget øvelse som til E3. Indholdet af showet synes jeg dog var super! Glæder mig mere og mere til Quantum Break! De kunne for min skyld godt have glemt de asiatiske spil. Ikke min kop te, men der er vel nogle, der synes det er spændende.

Crackdown ligner Crackdown bare BIG. Det skal nok blive sjovt. Homefront var lidt af en overraskelse for mig. Det er sjældent jeg er interesseret i en shooter.

...og så den helt rigtige måde at slutte af på med halo Wars 2 :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541

+1

Re: Gamescom 2015

Indlægaf Macheta » 5. aug 2015 09:38

Hvornår starter showet igen idag?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Gamescom 2015

Indlægaf Erroneus » 5. aug 2015 09:42

EA er igang lige nu, startede kl. 10 - http://www.twitch.tv/ea
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron