Xboxlife forum

Xbox 360 online, hvilke spil (Fps) ?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox 360 online, hvilke spil (Fps) ?

Indlægaf pongolle » 29. jul 2015 22:44

Hej...

Jeg søger et nyt Fps spil til Xbox 360, hvor der stadig er online spillere?

Har for det meste FIFA i maskinen, også derfor jeg ikke gider investere i en Xbox One, da det stort set det eneste jeg en gang imellem spiller.

Men smed for nyligt Battlefield 3 på maskinen, og hyggede mig egentlig okay med det, og der var til mine store overraskelse en del spillere online. Men BF3 syntes en smule slidt og rusten i grafikken, og tænker at investere i en anden, lidt nyere titel, som vil klæ' mit nyindkøbte 55'' Panasonic lidt bedre, nok også deraf interessen for at spille lidt igen. 8)

Det vigtigste, er næsten, der stadig er liv online, da jeg ikke finder det særlig morsomt, at spille mod computeren.

Anyone, eller må jeg se i øjnene, det vil kræve en opgradering til Xbox One.. :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Xbox 360 online, hvilke spil (Fps) ?

Indlægaf JohnH » 29. jul 2015 23:26

BF4 er da nogenlunde, Battlefield Hardline også, men ikke med Xbox 360 på en 55" ... sorry
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox 360 online, hvilke spil (Fps) ?

Indlægaf SteffenPoulsen » 29. jul 2015 23:29

Det er ikke fps men awesomenauts er simpelthen det mest intense multiplayerspil jeg har spillet, grafikken er fed og lavet som en hyldest til 80'er tegnefilm. Det er et Moba spil hvor man 3 mod 3 skal forsøge at ødelægge modstanderens base. Efter Kl ca 18 om aftenen og natten igennem er der stadig godt med liv, men om dagen er det ret dødt desværre. Der er en gratis prøveperiode på 30min, men der skal nok lidt mere end 30min til før at du ikke længere bliver slagtet online. Skal det absolut være fps så er stort set alle Cod spil stadig fyldt med folk, Black OPS 2 kan især anbefales, grafikken er så skarp som det kan blive på 360 og spille kører flydende med 60fps og der er altid tæt på 100000 folk online.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Xbox 360 online, hvilke spil (Fps) ?

Indlægaf pongolle » 30. jul 2015 16:01

Kunne godt tyde på Black Ops 2 er en mulighed..

Hvad med Titanfall?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: Xbox 360 online, hvilke spil (Fps) ?

Indlægaf SteffenPoulsen » 30. jul 2015 17:33

Titanfall er også fedt i starten, men bliver hurtigt kedeligt. Jeg har det selv til Xbox One, og spillede det mest i de første 14 dage efter jeg fik det.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster

cron