Xboxlife forum

Windows 10, hvad synes I?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf koopi » 16. aug 2015 10:53

Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan installere "Media Feature Pack til N- og KN-versioner af Windows 10"? Jeg har 64-bit Windows 10, men den vil bare ikke starte download/setup.
Det er den jeg mangler, før jeg kan se vidoer på activity feed på Xbox-appen.

https://www.microsoft.com/da-dk/downloa ... x?id=48231

Edit:
Never mind ... fandt et direkte link. :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf x8BiTw0LFx » 16. aug 2015 15:17

Pis pis pis... Jeg var igang med at lave nogle administrative ændringer fra min user, og må have vinget noget forkert af, for når jeg er ved login siger den at min konto er blevet deaktiveret og jeg skal kontakte systemadministrator :shock:

Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

*Edit: Det lykkedes mig at aktivere administrator fra safe-mode og derfra kunne jeg lave ændringerne om.

Hvis andre har problemer med at komme i safe-mode, så hold shift inde når i trykker på genstart.
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf patr4651 » 16. aug 2015 22:04

jeg synes man skal installere windows 10, hvis man har en xbox one, og slf bruger xbox live osv. Eksempel jeg pendler rigtig meget fra odense til kbh , og jeg har en windows surface pro, som jeg tar med, nu kan jeg spille xbox one spil på farten , det eneste det kræver er at min xbox one er tilsluttet strøm og internet i min lejlighed, og det koster jo ikke en formue idag. Så kan jeg styre min konsol , spille gta, fifa med xbox one controlleren i toget , eller sågar den anden side af jorden. Min mening er , Windows 10 er for spillerene , har du windows 7 , 8 ikke opgrader , der er ikke så meget nyt, og directx kommer jo også til windows 7.
patr4651
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Odense SØ


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf BuBubbi » 18. aug 2015 19:24

Ny stor opdatering ude til Xbox app'en på Windows 10:
http://majornelson.com/2015/08/18/xbox- ... d=16383390

Så skulle der være lukket op for Very High stream setting for alle der har netværket til det.

Umiddelbart synes jeg det er blevet pænere siden man selv kunne fuske sig til Very High, så ved ikke om de også har justeret lidt på bitraten.

Har lavet et par screenshots fra Fifa 15 og CoD: AW Zombies.

Billede
Klik på billedet for at se det i fuld størrelse

Billede
Klik på billedet for at se det i fuld størrelse

Et gennemsnit på 13 Mbit/s i Fifa og 15 Mbit/s i CoD, hvilket giver et ganske hæderligt resultat på skærmen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. aug 2015 11:09

patr4651 skrev:jeg synes man skal installere windows 10, hvis man har en xbox one, og slf bruger xbox live osv. Eksempel jeg pendler rigtig meget fra odense til kbh , og jeg har en windows surface pro, som jeg tar med, nu kan jeg spille xbox one spil på farten , det eneste det kræver er at min xbox one er tilsluttet strøm og internet i min lejlighed, og det koster jo ikke en formue idag. Så kan jeg styre min konsol , spille gta, fifa med xbox one controlleren i toget , eller sågar den anden side af jorden. Min mening er , Windows 10 er for spillerene , har du windows 7 , 8 ikke opgrader , der er ikke så meget nyt, og directx kommer jo også til windows 7.


Hvad?! Skal du ikke være inden for samme netværk?? Altså hjemmenetværk f.eks.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf BuBubbi » 19. aug 2015 11:47

DrGetHigh DK skrev:Hvad?! Skal du ikke være inden for samme netværk?? Altså hjemmenetværk f.eks.


Det kan klares med en VPN server.
Jeg bruger fx en VPN server på min Synology NAS, som jeg kan connecte til ude fra den store verden, og derfra kan jeg så tilgå mine enheder på mit lokale netværk.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf Slimjay DK » 19. aug 2015 12:01

patr4651 skrev:jeg synes man skal installere windows 10, hvis man har en xbox one, og slf bruger xbox live osv. Eksempel jeg pendler rigtig meget fra odense til kbh , og jeg har en windows surface pro, som jeg tar med, nu kan jeg spille xbox one spil på farten , det eneste det kræver er at min xbox one er tilsluttet strøm og internet i min lejlighed, og det koster jo ikke en formue idag. Så kan jeg styre min konsol , spille gta, fifa med xbox one controlleren i toget , eller sågar den anden side af jorden. Min mening er , Windows 10 er for spillerene , har du windows 7 , 8 ikke opgrader , der er ikke så meget nyt, og directx kommer jo også til windows 7.


Så må man antage at du på din rute har en meget stabil linie der kan opretholde en stabil VPN opkobling, ellers kan du ikke streame Xbox One spil på farten. og der kommer iøvrigt ikke DX12 til win 7 .. DirectX 12 confirmed as Windows 10 exclusive
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. aug 2015 17:25

BuBubbi skrev:
DrGetHigh DK skrev:Hvad?! Skal du ikke være inden for samme netværk?? Altså hjemmenetværk f.eks.


Det kan klares med en VPN server.
Jeg bruger fx en VPN server på min Synology NAS, som jeg kan connecte til ude fra den store verden, og derfra kan jeg så tilgå mine enheder på mit lokale netværk.


Hmm, lyder lækkert! Nogen god tutorial til opsætning? =D>
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf Slimjay DK » 19. aug 2015 22:42

DrGetHigh DK skrev:
BuBubbi skrev:
DrGetHigh DK skrev:Hvad?! Skal du ikke være inden for samme netværk?? Altså hjemmenetværk f.eks.


Det kan klares med en VPN server.
Jeg bruger fx en VPN server på min Synology NAS, som jeg kan connecte til ude fra den store verden, og derfra kan jeg så tilgå mine enheder på mit lokale netværk.


Hmm, lyder lækkert! Nogen god tutorial til opsætning? =D>


http://bfy.tw/1Npo
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf petertroejbo » 13. okt 2015 13:32

Når jeg åbner Xbox one Smartglass appen, er 'Connect' ikke en mulighed i feltet til venstre. Nogen der ved hvorfor den ikke dukker op?
petertroejbo
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Vejle


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf Rechain » 13. okt 2015 16:58

Sikkert et dumt spørgsmål, men har du både Xbox'en og smartphonen på samme netværk?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Windows 10, hvad synes I?

Indlægaf petertroejbo » 13. okt 2015 17:02

Ja og har hentet den seneste opdatering til Smartglass.
petertroejbo
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Vejle


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron