Xboxlife forum

Revideret Xbox One

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Revideret Xbox One

Indlægaf Gajda » 7. jul 2015 16:18

Har MS planer på bordet om en revidering af XO? Eftentuelt en mindre model eller chipset-opdatering (ligesom på Xbox 360 med Falcon, Japser osv). Jeg overvejer, at købe maskinen i forbindelse med Fallout 4, men synes den virker noget tung og klodset.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Revideret Xbox One

Indlægaf Krisgebis » 7. jul 2015 16:49

Det har de sikkert, da det hele tiden er noget de arbejder på at forbedre (og gøre billigere), men der er ingen konkrete oplysninger ude.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Revideret Xbox One

Indlægaf Rexter » 16. jul 2015 09:28

Jeg kan garantere at der kommer en Xbox One slim (og ligeså med PS4), men vi får ingen af delene foreløbig. Ikke før AMD kan lave deres chips i 22nm og mindre. Det er faktisk det problem det står og falder på. Det antages at der nok er lavet nogle optimeringer som Sony har draget nytte af, siden den kommende PS4 revision er visuelt den samme som den altid har været, men er over 300g lettere. Vægt sparet ved at gøre køling mindre blandt andet.

Men ergo skal vi ikke regne med nogen slim modeller foreløbig, for der er "lange" udsigter til AMD kan tage sig sammen på 22nm og ned fronten.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Re: Revideret Xbox One

Indlægaf ALIE » 17. jul 2015 14:31

E3 næste år måske.
Tror ærligt ikke at jeg hopper på slim denne gang

Har både ps4 og One og tror jeg har renset støv på ps4 et par gange mere ind på One da den begynder at larme og trække luft sostøvsugerso støvsuger.

Størlsen Gør godt.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster

cron