Xboxlife forum

Game Preview

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Game Preview

Indlægaf Fridthjof » 20. jun 2015 17:46

Hejsa

Håber der er nogen der kan hjælpe, ville virkelig gerne prøve elite: Dangerous og det skulle jo værre muligt med det nye game preview de lancerede i forbindelse med E3 til xbox one.

Men kan ikke finde nogen steder hvorfra jeg kan installere spillende, og jeg har preview dash og x360 spillene virker fint :)

Håber virkelig i kan hjælpe.
Fridthjof
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Game Preview

Indlægaf Morten Skou » 20. jun 2015 19:10

Prøv at kigge under "Apps" i Xbox Store, der gætter jeg på at der ligger en Game Preview app eller noget i den stil (dog uden at jeg er sikker).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Game Preview

Indlægaf Fridthjof » 20. jun 2015 19:12

Ja det havde jeg også regnede med, men nej der ikke kommet noget endnu :(
Fridthjof
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Game Preview

Indlægaf J-v-C » 20. jun 2015 19:19

Man henter ikke nogen app. Du skal ind i Games, hvor du normalt browser spil. Ind i den kolonne hvor du kan se New releases, Top paid, Top free osv. Her skal du så helt ned i bunden.
J-v-C
Niveau 0
 
Indlæg: 27

+1

Re: Game Preview

Indlægaf Fridthjof » 20. jun 2015 19:33

J-v-C skrev:Man henter ikke nogen app. Du skal ind i Games, hvor du normalt browser spil. Ind i den kolonne hvor du kan se New releases, Top paid, Top free osv. Her skal du så helt ned i bunden.


>Nede i bunden har jeg bare nye spildemoer... men kan det have noget at gøre med at jeg køre med dansk system ??
Fridthjof
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Game Preview

Indlægaf Morten Skou » 20. jun 2015 19:34

Måske er det ikke tilgængeligt på den danske så - for jeg kan ikke umiddelbart finde det du nævner.

Elite Dangerous kommer heller ikke frem hvis man søger efter det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Game Preview

Indlægaf Fridthjof » 20. jun 2015 19:37

Ændreded mit system til US nu virker det mærkeligt det ikke virker på dansk endnu :)
Fridthjof
Niveau 0
 
Indlæg: 4



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 83 gæster

cron