Xboxlife forum

Problemer med screenshots på Xbox One

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » 20. apr 2015 22:06

Jeg har taget en stak screenshots til et spil jeg anmelder, men er stuck. Jeg kan ikke få lov til at gemme dem og dermed ikke share dem på One Drive. Har i nogen erfaringer med dette? Hvordan fixer man det problem - hvis det overhovedet kan gøres?

Jeg har tidligere kunne gøre det, men kan ikke længere. Har det noget med det enkelte spil at gøre? Kan i gemme de screenshots i har taget? Har i haft lignende problem og efterfølgende fået det løst?

Jeg har prøvet at spørge Google og andre har samme problem, men har ikke kunne finde en løsning - please help!
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 20. apr 2015 23:01

Prøv evt. at se om de ikke automatisk bliver smidt op på www.xboxdvr.com
Søg på dit gamertag øverst, derinde kan du finde dine game recordings og screenshots uden du selv behøver uploade dem først.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » 21. apr 2015 07:46

Nope, heller ikke noget der...
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 21. apr 2015 08:11

Og du er sikker på det ikke er dine privacy indstillinger der gør at det ikke bliver uploadet?

Både videoer og screenshots burde blive uploadet helt automatisk.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf Morten Skou » 21. apr 2015 20:49

Det ser ud til at vi har luret den. Det virker fint, men kun i nogle spil - i andre spil som eksempelvis Ori, der er det muligt at tage screenshottet, men man kan ikke dele det bagefter (eller uploade det til One Drive). Noget tyder på, at det nu kunne være op til udviklerne, om vi må dele screenshotsne uden for Xboxen.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf Rechain » 21. apr 2015 23:11

Ja, syntes også det virker meget random. Desuden syntes jeg UPLOAD app'en er elendig, langsom og irriterende. Der er galleri oplevelsen sku bedre og tusind gange nemmere/hurtigere på PS4! Håber sku at de får gjort det bedre, for det er ikke godt nok :evil:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 22. apr 2015 05:32

Rechain skrev:Ja, syntes også det virker meget random. Desuden syntes jeg UPLOAD app'en er elendig, langsom og irriterende. Der er galleri oplevelsen sku bedre og tusind gange nemmere/hurtigere på PS4! Håber sku at de får gjort det bedre, for det er ikke godt nok :evil:

/Rechain


Jeg bruger slet ikke upload-appen.
Skal jeg bruge et klip eller et screenshot henter jeg det altid fra sider som http://www.xboxdvr.com
Det er langt nemmere.
Men selvfølgelig ikke hvis de ikke automatisk bliver uploadet, som i har været ude for.
Er dog ikke noget jeg har oplevet med de spil jeg selv spiller.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf Rechain » 22. apr 2015 10:05

Jeg bruger det kun for at gemme valgte klip og rydde op, det er en pain in the a**! Hvis man ikke gemmer det man ønsker derinde, så udløber det jo? Står der hos mig, men ved ikke helt om jeg har misforstået den del. Det er i hver fald en lorte app. Bruger også hjemmesiden til at se ting, men det hjælper ikke mht oprydning og gemme før udløb..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Problemer med screenshots på Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 22. apr 2015 10:31

Hjemmesiden hjælper fint mig til at gemme det jeg vil inden det forsvinder.
Gemmer bare clips derfra og har dem på min NAS.

Men alle de clips jeg manuelt optager ligger stadig på den hjemmeside, så tror ikke de bliver slettet.
Er vist kun de automatisk optagede clips der forsvinder.

Jeg ruder aldrig op i mine clips på Xbox'en.
Det orker jeg satme ikke når man har fx Fifa der gerne optager 5-10 klip pr kamp.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster