Xboxlife forum

Lost Connection to EA Servers

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Lost Connection to EA Servers

Indlægaf SwiftRubberDuck » 1. mar 2015 13:13

Jeg håber ikke det kun er mig der ser denne fejlmeddelelse...
Mit problem er BF4... Jeg kan sidde og spille online i flere timer, og så kommer problemerne lige pludseligt..
Jeg har før kunne spille uden problemer, både alene og i party..

Problemet er værst i party skal lige tilføjes..

I går kom der så en ny meddelelse... "can not connect to party, due to Network limitations".
Hvorfor ?????

Jeg har snart prøvet alt, på nær trådløst, da jeg ikke kan se det skulle løse problemet..

Mit setup er følgende.... kabel fra Router til 10/100 Ethernet switch, og så i Boxen..

Ifølge min udbyder er det naturligvis noget af mit udstyr den er gal med, og ikke deres router.. Kablet virker i hvert fald, da der er en stationær computer på en af de andre udgange på switchen..

Håber nogen kan hjælpe [-o< , da det er ved at være mega frustrerende både for mig og dem jeg spiller med ( tror jeg :D )

Moderator edit: Jeg har lige ændret din overskrift. Undlad venligst og kun at bruge caps.
SwiftRubberDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: LOST CONNECTION TO EA SERVERS

Indlægaf SteffenPoulsen » 1. mar 2015 13:23

Jeg havde faktisk også problemer med at spille bf4 igår, Ea er jo kendt for tit at have server problemer så det har nok ikke noget med din net forbindelse at gøre!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: LOST CONNECTION TO EA SERVERS

Indlægaf SwiftRubberDuck » 1. mar 2015 13:26

Det er desværre tit, faktisk hver gang efterhånden, men ja, deres servere er sgutte stabile :-)
SwiftRubberDuck
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: LOST CONNECTION TO EA SERVERS

Indlægaf JohnH » 1. mar 2015 13:57

SwiftRubberDuck skrev:Det er desværre tit, faktisk hver gang efterhånden, men ja, deres servere er sgutte stabile :-)


De er sikkert ved at teste servere til BF Hardline, det er det samme hver gang der kommer et nyt spil fra dem..
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Lost Connection to EA Servers

Indlægaf KlumpeStumpen » 2. mar 2015 07:22

Jeg oplever det meget tit. EA's servere er det værste, det svarer jo til en gammel Skoda!!! Du skal ligge elastikken dobbelt for at lortet kører bare lidt.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron