Xboxlife forum

HBO Nordic

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: HBO Nordic

Indlægaf Mike JezZ » 13. feb 2015 15:58

movern skrev:kunne forestille mig de afventer windows 10 -
desværre :-I


Jeg tror at de generelt sidder på deres flade hænder.

Jeg tror ikke de venter på Windows 10 - skulle de så også vente med at give PS4 folket appen fordi de afventer Windows 10?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: HBO Nordic

Indlægaf BuBubbi » 13. feb 2015 16:34

Jeg tror simpelthen kundeklientellet er alt for lille på HBO Nordic i forhold til fx HBO Go.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: HBO Nordic

Indlægaf Lord Beef Jerky » 13. feb 2015 19:34

BuBubbi skrev:Jeg tror simpelthen kundeklientellet er alt for lille på HBO Nordic i forhold til fx HBO Go.


Jep. Det er en ond cirkel, for udgiver de apps til PS3 og 4, vil de hurtigt få en røvfuld nye kunder.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: HBO Nordic

Indlægaf Zt3pH » 14. apr 2015 08:03

Okay jeg er ved at få spat!

Havde først et abb. hos dem, og på et tidspunkt havde de ikke mere jeg havde lyst til at se, så jeg opsagde dette. På et tidspunkt havde jeg lyst til, at blive kunde hos dem igen, hvorfor jeg genåbner mit abb. Men nu kan jeg sådan set ikke bruge det til noget, fordi jeg har ingen mulighed for at kontrollere de enheder der er tilknyttet mit abb. Så jeg har måske fået nye tablets og lign siden sidst, så derfor kunne jeg åbenbart ikke bruge mit gamle abb.

Jeg laver så et nyt hos dem med nyt brugernavn osv. Men nu kan jeg så heller ikke bruge det på Xbox360 fordi jeg ingen kontrol har over hvilken konto min profil linket til - altså man kan ikke bare ændre pass og bruger på Xbox360 appen, da den linker til en konto som ikke længere eksistere.

Nogen der har prøvet at ændre bruger på deres Xbox360 app som har haft held med det?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: HBO Nordic

Indlægaf Mike JezZ » 14. apr 2015 09:43

BuBubbi skrev:Jeg tror simpelthen kundeklientellet er alt for lille på HBO Nordic i forhold til fx HBO Go.


Det er jo klart, når de ikke tillader os at blive kunder - jeg gider ikke at se tv på min computer (HBO Nordic), og jeg må vidst ikke bruge HBO go (der står man kun kan bruge det som amerikaner)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: HBO Nordic

Indlægaf Muggs » 14. apr 2015 09:59

Jeg er lige blevet kunde ved HBO igen, da de lokkede med en måned gratis og gratis Chromecast (så fik jeg også en til soveværelset :-))
Men synes nu det virker fint nok med at streame fra telefon/tablet til chromecast. Men der er ingen tvivl om at de sidder på deres hænder og kunne få flere kunder ved at udvide til flere platforme. For de har mange fine serier.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: HBO Nordic

Indlægaf FrankBuck » 14. apr 2015 12:04

Hvis jeg skal være kunde hos HBO, så kræver det at jeg nemt kan komme til at se det, uanset hvilket fjernsyn/device jeg ønsker at bruge. Der sakker de ubehjælpsomt efter Netflix, og indtil de kommer bedre med der, så kan jeg sagtens undvære at se deres serier.
FrankBuck
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Tørring


Re: HBO Nordic

Indlægaf Stewn » 23. apr 2015 08:02

Jeg nøjes med at koble PC'en til TV'et. Min forbindelse (20/10 mbit) kan sagtens hive top kvalitet ned. Sålænge de leverer noget lækkert content, skal de selvfølgelig også støttes i min optik. :)
Stewn
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Odense


Re: HBO Nordic

Indlægaf Mike JezZ » 23. apr 2015 08:43

Det værste er jo, at der er en amerikansk HBO til din XO, så man kan jo undre sig over at HBO Nordic ikke har fulgt trop.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: HBO Nordic

Indlægaf Zt3pH » 23. apr 2015 09:03

jamen de hænger så meget i bremsen
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: HBO Nordic

Indlægaf BuBubbi » 23. apr 2015 18:41

Mike JezZ skrev:Det værste er jo, at der er en amerikansk HBO til din XO, så man kan jo undre sig over at HBO Nordic ikke har fulgt trop.

Hvis du prøver at regne lidt på antallet af potentielle kunder i USA og så her i norden, så er det vist meget nemt at forstå hvorfor de ikke har lagt ret mange kræfter i et HBO Nordic app endnu.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: HBO Nordic

Indlægaf TigerJax007 » 23. apr 2015 19:50

Ja det er sgu lidt irriterende, at de ikke bare får fingeren ud.
Jeg er vild med HBO's indhold og ville have meget svært ved at undvære det - til trods for, at jeg også har både Netflix og Viaplay.
Men lige nu er HBO Nordic app'en faktisk det eneste, der gør, at min 360'er stadig bliver tændt.

Kom i omdrejninger, HBO!!!
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: HBO Nordic

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » 23. apr 2015 20:36

Download deres app til din iPad og stream til Apple TV eller Chromecast... Bye bye 360... og mere plads i reolen... :-)
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: HBO Nordic

Indlægaf Slimjay DK » 23. apr 2015 20:54

BuBubbi skrev:
Mike JezZ skrev:Det værste er jo, at der er en amerikansk HBO til din XO, så man kan jo undre sig over at HBO Nordic ikke har fulgt trop.

Hvis du prøver at regne lidt på antallet af potentielle kunder i USA og så her i norden, så er det vist meget nemt at forstå hvorfor de ikke har lagt ret mange kræfter i et HBO Nordic app endnu.


Det kan være at de kan se i deres log at de kun har 100 kunder der bruger Xbox 360 som afspiller og derfor slet ikke gider at tænke på Xbox One :)

Mon ikke der kommer en App i forbindelse med Win 10 ? der skulle det jo være nemt at køre apps cross platform ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: HBO Nordic

Indlægaf BuBubbi » 23. apr 2015 21:54

Palle Havshøi-Jensen skrev:Download deres app til din iPad og stream til Apple TV eller Chromecast... Bye bye 360... og mere plads i reolen... :-)

Eller bare brug HBO Nordic app'et som man jo har på sit smarte Smart TV. :wink:
Så er der endnu mere plads på reolen.

Ikke at jeg bruger HBO Nordic, endnu.
Har lige bestilt Telmore Play i dag, så får det inden længe.
Men det bliver i hvert fald ikke på nogen Xbox jeg ser det. (De står slet ikke inde i stuen hvor jeg ser film/TV)

Det bliver enten direkte på TV'et eller på iPad'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster