Xboxlife forum

Psyko tilbud på xbox.com !!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Agrolyte » 21. dec 2014 18:44

Er det her gået alles næser forbi? Op til 85% rabat på nogle titler! Nye arcade titler på tilbud hver dag og en bunke nye retail spil i næste uge. Skynd jer hvis nogle af de retail der er på tilbud nu har interesse!

http://www.xbox.com/da-DK/holiday-sale
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Snemonster » 21. dec 2014 19:01

Kunne være fordi du kigger i den forkerte tråd, at du ikke har set det :)
viewtopic.php?f=21&t=91297
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Mike JezZ » 21. dec 2014 19:02

Jeg kan ikke rigtigt få øje på spil med 85% rabat :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Agrolyte » 21. dec 2014 19:03

Nåå det var godt! Kunne ikke forstå der ikke var nogen der snakkede om de her vilde tilbud! :-D
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf propagandapanda » 21. dec 2014 19:13

Og selvom mange titler er sat 50-75% ned, så er det stadig nogle tarvelige tilbud de kører på Xbox Marketplace. Men sådan har det altid været...der kan Microsoft lære noget af Sony...
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Twinkling » 21. dec 2014 20:36

ah jeg ved nu ikke rigtig - M:SS til 100 kr var fanme ok IMO. Nuppede det dog ikke i sidste ende.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Slimjay DK » 21. dec 2014 22:41

propagandapanda skrev:Og selvom mange titler er sat 50-75% ned, så er det stadig nogle tarvelige tilbud de kører på Xbox Marketplace. Men sådan har det altid været...der kan Microsoft lære noget af Sony...


Sony's 12 days of Xmas er så absolut ikke noget at råbe hurra for ;) Medmindre du er tilfreds med at spare hele 40 kr på COD Advance Warfare :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Agrolyte » 22. dec 2014 07:14

Jeg er i hvert fald godt tilfreds med de 250 kr. jeg måtte slippe for The Evil Within
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 10:09

Slimjay DK skrev:
propagandapanda skrev:Og selvom mange titler er sat 50-75% ned, så er det stadig nogle tarvelige tilbud de kører på Xbox Marketplace. Men sådan har det altid været...der kan Microsoft lære noget af Sony...


Sony's 12 days of Xmas er så absolut ikke noget at råbe hurra for ;) Medmindre du er tilfreds med at spare hele 40 kr på COD Advance Warfare :lol:


Jeg vil nu sige, at Last of Us Remastered var et godt tilbud :P Men det har så også været det eneste :P

Sku der i øvrigt ikke komme nye ugentlige tilbud i dag på Xbox.com Store?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf SteffenPoulsen » 22. dec 2014 13:43

De gør i det hele taget ikke ret meget for at vi kan se tilbudene på den danske shop hverken på 360 eller One. Man skal selv finde ud af hvad de har sat ned ved hjælp af diverse internet sider. På det amerikanske Dashboard er der jo en sale sektion med alle spillene som er sat ned.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Agrolyte » 22. dec 2014 15:59

Mike JezZ> Det er først i morgen at denne uges tilbud kommer.
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Agrolyte » 23. dec 2014 15:38

Så er der nye vanvittige tilbud, bl.a. Alien Isolation til halv pris. Og dagens tilbud er på Dragon Age.
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Mike JezZ » 23. dec 2014 16:11

Jeg hapsede selv Game of Thrones + Season pass til 115 og Dragon Age: Inquisition Deluxe til 275. De priser kunne jeg virkeligt ikke sige nej til :D Yderst god dag!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Psyko tilbud på xbox.com !!

Indlægaf Twinkling » 23. dec 2014 17:32

Til info så har jeg oprettet en tråd til deres countdown tilbud ovre i tilbuds forummet. :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron