Xboxlife forum

Musik på xbox one

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Musik på xbox one

Indlægaf Peter-ol » 24. nov 2014 10:04

Hej har lige købt mig en xbox one og det er min første xbox så er helt grøn. Er der nogle der kan hjælpe mig med om man kan streame musik fra sin iPhone f.eks med Spotify? Har en NAS og den kan jeg godt få mit musik over fra så jeg kan høre det når jeg spiller. Men kan man ikke skjule mediaplayeren når man skal spille spil og så stadig høre musik? Håber der er nogle der kan svare på mine spørgsmål :)
Peter-ol
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Odense


Re: Musik på xbox one

Indlægaf gaxed » 24. nov 2014 10:11

nope, media playeren kan ikke skjules ligesom på 360'ern. Synes også selv at det er en latterlig ting ikke at kunne...
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Musik på xbox one

Indlægaf Callista » 24. nov 2014 11:20

Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Musik på xbox one

Indlægaf Peter-ol » 24. nov 2014 13:53

Callista syntes da ikke rigtig det viser mere en det jeg har fundet frem til? Eller er det bare mig der ikke forstå hvad der stå?
Peter-ol
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Odense


Re: Musik på xbox one

Indlægaf Callista » 24. nov 2014 14:20

lyder til det eneste man kan lige pt, er at snappe musik afspilleren, og så have kørende ude i siden mens man spiller.. i grunden en ret ringe løstning taget i betragtning at det virkede nogenlunde hæderligt, omend absurd langsomt på Xbox360
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Musik på xbox one

Indlægaf Lord Beef Jerky » 24. nov 2014 18:55

Det skal nok komme i en opdatering i fremtiden, men ja - snap er vist den eneste mulighed lige nu.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Musik på xbox one

Indlægaf Peter-ol » 24. nov 2014 19:36

Okay det er der jo ikke noget og gøre ved:( Var der så nogen muligheder for man kunne afspille Spotify på den?
Peter-ol
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Odense


Re: Musik på xbox one

Indlægaf Lord Beef Jerky » 24. nov 2014 20:50

Jeg har i hvert fald ikke fundet nogen. Jeg ved at Spotify er højt på ønskesedlen hos mange, så der er nok en chance for, at de arbejder på at udvikle en app til maskinen. Personligt går jeg og venter ihærdigt på HBO Nordic.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Musik på xbox one

Indlægaf Peter-ol » 24. nov 2014 21:14

Ok super. Tak for svarende:)
Peter-ol
Niveau 0
 
Indlæg: 8
By: Odense



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron