Xboxlife forum

Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2014 15:51

Til dem der ikke har prøvet det (incl. mig selv) så skulle der være mulighed for det imorgen. Og en hardcore gamer kan vel spille det igennem på 24 timer ?? :shock:

http://majornelson.com/2014/11/21/sunse ... -saturday/

:mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Zt3pH » 21. nov 2014 15:55

Fedt tak - så håber jeg bare jeg ikke bliver fanget af det
Har fandme ikke tid til flere spil lige pt :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf pede B » 21. nov 2014 15:56

Wow, god info!! Jeg takker mange gange, så ved jeg da godt hvad jeg skal imorgen :D
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf SteffenPoulsen » 22. nov 2014 12:17

Det er vildt fedt med de her gratis perioder, ligesom de gjorde med Forza. Jeg har lige prøvet sunset, og det har sparet mig en del penge, for jeg er godt nok glad for at jeg ikke har købt det. Det er alt for barnligt og overgearet til mig, og alle fjenderne er stort set ens. Mange vil dog helt sikkert nok kunne lide det, og nu har alle chancen for at finde ud af det uden at smide penge efter det.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Deeznutz » 22. nov 2014 16:32

SteffenPoulsen skrev:Det er vildt fedt med de her gratis perioder, ligesom de gjorde med Forza. Jeg har lige prøvet sunset, og det har sparet mig en del penge, for jeg er godt nok glad for at jeg ikke har købt det. Det er alt for barnligt og overgearet til mig, og alle fjenderne er stort set ens. Mange vil dog helt sikkert nok kunne lide det, og nu har alle chancen for at finde ud af det uden at smide penge efter det.



Har samme følelse, har også været meget tilbage holden mht og købe spillet og har håbet på en demo eller som de gør her, spille stilen er heller ikke mig
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Slimjay DK » 22. nov 2014 18:26

Det er bestemt heller ikke mig, det fanger mig slet ikke det mindste. Jeg synes det er noget skrammel :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Zieglers » 22. nov 2014 21:08

Synes det er et okay spil, men fik bekræftet at det var godt jeg ikke købte det :)
Hvis det var gratis kunne jeg godt bruge lidt mere tid på det, men fanger mig ikke synderligt meget.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf nonameneo » 22. nov 2014 23:07

Havde det været et arcade spil til 80-100 kr., havde jeg nok været mere på - men det var fedt at prøve spillet, det må man give MS.
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Krisgebis » 22. nov 2014 23:19

Nu ved jeg ikke hvor langt i har spillet det, men ifølge Giantbomb, så skulle det begynde at blive rigtigt godt (og humoren bedre) 2-3timer inde, når man begynder at få egenskaber, så der kommer bedre flow i kampene.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf SteffenPoulsen » 22. nov 2014 23:21

Ja enig i at det havde været et ok arcade spil, men som det store exclusive xbox spil som de har blæst godt og grundigt op i løbet af det sidste års tid, der skuffer det fælt. Hverken Titanfall eller sunset overdrive er spil som du bare er nødt til at købe en xbox one for at spille hvis du er en af dem som gik med ps4 denne gang!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Carsten O » 23. nov 2014 09:18

Totalt uenig. Sunset Overdrive og Titanfall er de bedste spil jeg har spillet i meget lang tid. Titanfall er det spil jeg har spillet mest på Xbox'en.

Man skal lidt ind i Sunset Overdrive før det hele spiller, men så er det også genialt.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Zt3pH » 23. nov 2014 09:28

Jeg synes faktisk det er et spil der er svært at mestre, men når det begynder at sidde på rygraden, så bliver det for alvor sjovt :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Theis Jensen » 23. nov 2014 10:55

SteffenPoulsen skrev:Det er vildt fedt med de her gratis perioder, ligesom de gjorde med Forza. Jeg har lige prøvet sunset, og det har sparet mig en del penge, for jeg er godt nok glad for at jeg ikke har købt det. Det er alt for barnligt og overgearet til mig, og alle fjenderne er stort set ens. Mange vil dog helt sikkert nok kunne lide det, og nu har alle chancen for at finde ud af det uden at smide penge efter det.


Så er du godt nok ikke kommet langt, hvis du mener at næsten alle fjender er ens. :lol:
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf SteffenPoulsen » 23. nov 2014 17:21

Nej Theis jeg må indrømme at jeg ikke gad spille det allerede fra starten, så jeg nåede ikke ret langt! :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Sunset Overdrive spil gratis i 24 timer

Indlægaf Theis Jensen » 23. nov 2014 19:35

SteffenPoulsen skrev:Nej Theis jeg må indrømme at jeg ikke gad spille det allerede fra starten, så jeg nåede ikke ret langt! :-)


Fair nok, men jeg kan sige, at der kommer mange nye modstandere jo længere du kommer. Jeg elskede spillet, så jeg havde klaret alle missioner på 2 dage både main og secondary. :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron