Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 28. apr 2017 14:09

Jeg kan se at der er begyndt at være store rabatter at hente ved at købe på den amerikanske butik i dag, men hvor svært er det blevet at gøre det?

Mit visa er blokeret fra butikken, da de kan se at jeg prøver at købe fra Danmark.

For et par måneder siden købte jeg Gift Cards, der ikke kunne blive brugt gennem den amerikanske hjemmeside, da jeg hele tiden fik en fejl. De gik dog igennem på selve Xbox One-maskinen, så det var heldigvis ikke spildt.

Jeg er dog bekymret for, om de også har blokeret muligheden for at bruge dem der, hvis de måske kan se at maskinen har lokation i Danmark og dermed blokeret muligheden der også, men er der nogle der kan bekræfte, at det stadig er muligt at bruge gift cards på den amerikanske butik på selve Xbox One, eller om alle smutvejene nu er blevet lukket?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DePeCHe DK » 28. apr 2017 14:23

Mike JezZ skrev:Jeg kan se at der er begyndt at være store rabatter at hente ved at købe på den amerikanske butik i dag, men hvor svært er det blevet at gøre det?

Mit visa er blokeret fra butikken, da de kan se at jeg prøver at købe fra Danmark.

For et par måneder siden købte jeg Gift Cards, der ikke kunne blive brugt gennem den amerikanske hjemmeside, da jeg hele tiden fik en fejl. De gik dog igennem på selve Xbox One-maskinen, så det var heldigvis ikke spildt.

Jeg er dog bekymret for, om de også har blokeret muligheden for at bruge dem der, hvis de måske kan se at maskinen har lokation i Danmark og dermed blokeret muligheden der også, men er der nogle der kan bekræfte, at det stadig er muligt at bruge gift cards på den amerikanske butik på selve Xbox One, eller om alle smutvejene nu er blevet lukket?

Bruger du VPN?
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 29. apr 2017 21:14

Har prøvet Tunnelbear men den ser stadig at mit visa er fra Danmark og afviserdet
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf DePeCHe DK » 30. apr 2017 09:03

Mike JezZ skrev:Har prøvet Tunnelbear men den ser stadig at mit visa er fra Danmark og afviserdet

Ja, men har du haft problemer med at bruge giftcard og VPN? Jeg har tidlligere ikke haft problemer med den løsning nemlig.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TerrificFalcon » 12. jun 2017 18:44

Okay, så hvad er den opdaterede guide. VPN + gavekort?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Elgar » 12. jun 2017 21:29

Jeg køber gavekort fra Amazon på 30$ eller under stk. og da min Xbox allerede er sat som amerikansk, så indtaster jeg bare koden direkte på xboxen uden VPN. Det har ihvertfald virket for mig de sidste par gange.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Renoldo » 13. jun 2017 03:59

Elgar skrev:Jeg køber gavekort fra Amazon på 30$ eller under stk. og da min Xbox allerede er sat som amerikansk, så indtaster jeg bare koden direkte på xboxen uden VPN. Det har ihvertfald virket for mig de sidste par gange.



Jeg bruger samme metode, bortset fra at jeg køber gavekortet hos g2a.com
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TerrificFalcon » 13. jun 2017 13:35

Hm - når jeg prøver at indløse mit indkøbte gavekort, så får jeg en fejlbesked om et "currency mismatch". Det var sgu ikke så godt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Renoldo » 13. jun 2017 14:19

TerrificFalcon skrev:Hm - når jeg prøver at indløse mit indkøbte gavekort, så får jeg en fejlbesked om et "currency mismatch". Det var sgu ikke så godt.


Jeg mener at gavekortet skal være købt til samme region som den xbox konto er sat op til.

Så hvis din box er sat til USA, så skal gavekortet også være et US Giftcard.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf TerrificFalcon » 13. jun 2017 15:56

Jep - lige præcis det, jeg prøvede. Jeg endte med at sige skidt pyt, og indløse dem på min amerikanske konto; der virkede de naturligvis fint.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf AS SM » 14. jul 2017 15:57

Hvordan køber I de gift cards på Amazon?

Jeg går igennem PIA VPN sat til USA. Jeg har sat mit styresystem til at være i USA. Jeg sætter den til at shippe til USA.
Når jeg skal gennemføre mit køb, så siger den at jeg kommer fra DK.

Kan I gennemskue hvad jeg gør forkert?

//Steffen
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf AS SM » 19. jul 2017 08:00

Slet ingen der har et svar til det?
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf gaxed » 19. jul 2017 08:15

Hey til ovenstående...
Her er hvad jeg gør mht. Giftcards.
Jeg har Tunnelbear på både ipad og pc. Programmet er til at snyde amazon til at tro at du kommer fra usa. Når så tunnelbear kører går jeg ind og køber mit giftcard med mit visa med adresse der er fake på selve brugeren men ikke på betalingen. Denne metode har virket så længe jeg kan mindes...håber du kan bruge min forklaring til noget.
P.s. min xbox er sat til usa.
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf livekiller92 » 4. sep 2017 12:00

Nogen der har prøvet at købe fra gamestop.com altså download koder?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 4. sep 2017 15:31

Er det overhoved besværet værd længere? Man spare jo ikke så meget mere ift i starten
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron