Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf z0ntax » 15. jun 2015 05:24

Phimosis skrev:Kan man godt handle på fx US store gennem ens iPad gennem de muligheder i bruger, men stadig have ens Xbox stående på ens danske adresse?


Ja kan du sagtens... Det er det jeg gør :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Phimosis » 30. jun 2015 07:42

Jeg ved godt jeg sikkert spørger dumt her, men er ikke så sikker i det her som jer andre, kan jeg se :)

Men hvad for en metode skal jeg så vælge at bruge ?
Hvis jeg ikke har den mulighed at ændre min land på Xbox'en.

Har en søn der spiller Mindcraft og Skylanders, så at sætte min Xbox til fx Usa er ikke en mulighed.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf z0ntax » 30. jun 2015 09:08

Phimosis skrev:Jeg ved godt jeg sikkert spørger dumt her, men er ikke så sikker i det her som jer andre, kan jeg se :)

Men hvad for en metode skal jeg så vælge at bruge ?
Hvis jeg ikke har den mulighed at ændre min land på Xbox'en.

Har en søn der spiller Mindcraft og Skylanders, så at sætte min Xbox til fx Usa er ikke en mulighed.


Pc/iPad igennem tunnelbear og store.xbox.com... Det er den vej jeg gør det og min xbox står til dansk hele tiden og den starter automatisk download når jeg har købt på før nævnte website :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Phimosis » 30. jun 2015 09:09

Hvordan betaler du så? Med alm visa eller?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf famulor » 30. jun 2015 09:59

Er det ligegyldigt hvilket land man køber DLC fra hvis ens spil feks er købt i USA?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf z0ntax » 1. jul 2015 08:54

Betaler med mit mastercard debit som jeg bare har tilføjet med en amerikansk adresse
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf SteffenPoulsen » 2. jul 2015 11:01

Hej alle sammen, er der nogen her der kan fortælle mig om man kan indløse euro giftcards på den danske Xbox live? Jeg har nemlig lige fået sådan et på 50 euro.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf famulor » 3. jul 2015 09:16

famulor skrev:Er det ligegyldigt hvilket land man køber DLC fra hvis ens spil feks er købt i USA?

No one?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Zt3pH » 3. jul 2015 09:23

famulor skrev:
famulor skrev:Er det ligegyldigt hvilket land man køber DLC fra hvis ens spil feks er købt i USA?

No one?


Ja
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf famulor » 3. jul 2015 10:44

Zt3pH skrev:
famulor skrev:
famulor skrev:Er det ligegyldigt hvilket land man køber DLC fra hvis ens spil feks er købt i USA?

No one?


Ja
Super! tak.


Lige et generelt spørgsmål: er alle spil tilgængeligt på engelsk uanset hvilket land de er købt fra? altså udover feks Kina
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf z0ntax » 3. jul 2015 21:53

[quote=Lige et generelt spørgsmål: er alle spil tilgængeligt på engelsk uanset hvilket land de er købt fra? altså udover feks Kina[/quote]

Umiddelbart ja... Efter køb vil du osse kunne hente dem fra den danske store... Sådan er det ihvertfald fra uk og US store
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf kasper_lk » 17. aug 2015 10:51

Hva gør jeg galt.
Jeg har installeret Tunnelbear, samt tilknyttet et MasterCard til min Xbox konto.
Når jeg forsøger at købe enten igennem Smartglass på Windows 10, eller via xbox.com, får jeg vist priser i USD, men når jeg trykker køb påstår den at jeg ingen betalingsløsninger har på min konto.

Burde det ikke være muligt uden at skulle bruge en fake adresse på betalingskortet?
kasper_lk
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf fodbod1232 » 17. aug 2015 10:55

kasper_lk skrev:Hva gør jeg galt.
Jeg har installeret Tunnelbear, samt tilknyttet et MasterCard til min Xbox konto.
Når jeg forsøger at købe enten igennem Smartglass på Windows 10, eller via xbox.com, får jeg vist priser i USD, men når jeg trykker køb påstår den at jeg ingen betalingsløsninger har på min konto.

Burde det ikke være muligt uden at skulle bruge en fake adresse på betalingskortet?

Har du prøvet at opdater siden et par gange? Sommetider havde jeg også det problem, men efter at have trykket 5 gange på opdater, så kom min betalingsmulighed frem.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf kasper_lk » 17. aug 2015 12:00

Jeps.
Hvis jeg går ind under Payment Options på den amerikanske xbox.com er dem fra den danske heller ikke vist.
kasper_lk
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Losty » 17. aug 2015 12:07

Vil lige sige tusind tak til vedkommende der har fundet ud af at man kan bruge Hola app'en + xbox smartglass til at købe via den amerikanske store. Har nok sparet mig for de første 500 DKR. Så af hjertet tak :)
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster

cron