Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf VIC » 22. dec 2014 14:37

#CasperSchau:
1. Det er sådan et kort. Så kan du bestemme beløbet. Nogle har snakket om, at Amazon kan finde på at kontakte dig for at verificere, hvis det er over $60, men ved ikke om det passer:
http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... ref=sr_1_1
2. Ja, det kan du (forudsat at du bruger VPN løsninger som beskrevet af OP). Jeg fik først X1 ved dansk launch, men var inde og claime Games with Gold titlerne i månederne inden (vha. VPN) og de lå klar til download, da jeg satte den til første gang.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Killerder » 22. dec 2014 17:38

Kan man ikke bare gøre det via microsoft points? Købe dem over nettet el w/e og så redeem dem på din xb1 imens du er stående som "US" ?

ps. det med Hola app på android for mig ser slet ikke ud til at virke, den siger den har ændret land til usa osv. men alt forbliver på dansk..

Eller også siger den "du skal muligvis genstarte app'en for at det nye land kan træde i kraft" som jeg har gjort 999 gange.. + geninstallering osv
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 18:33

Casperschau skrev:Hej. Håber i kan hjælpe mig. Jeg får min Xbox One d. 24. Men vil gerne udnytte et tilbud på kinect sport rivals på US store senest i morgen. Har dog et par spørgsmål
1. Er det sådan et Amazon kort jeg skal købe : http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00G05TPE ... SY165_QL70
2. Kan jeg godt købe kortet og gå ind på US store og købe spillet, knyt min profil på Xbox One den 24. Og så downloader den automatisk spillet?
Hjælp, jeg er ret ny til det her :(


Nej det er et windows store kort.

Du skal købe:

http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-On ... +gift+card
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Casperschau » 22. dec 2014 18:48

Hov vpn opkobling på Xbox når den skal installer spillet??? Er det ikke nok at man sætte xboxen til US i indstillingerne?
Er der en bestemt adresse/stat eller lignende man skal koble på når man opretter sin Amazon konto
Casperschau
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Fredericia


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 18:53

Hverken din maskine eller din Xbox skal på VPN med gift card tricket.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf VIC » 22. dec 2014 21:41

Nej, du skal ikke rode med region locks (VPN etc.) på boxen. Når først du har købt via Xbox.com eller Smartglass, så er det registreret på din Live-konto og bliver automatisk installeret.
Har brugt tricket med Hola/Smartglass adskillige gange og min box er bare sat til US.
Det kan dog lige nævnes, at nogle stater er bedre at 'bo' i end andre. I nogle bliver der lagt told på dine køb, men i enkelte (eks. Oregon) er tolden på 0%.
Top tip: Søg på Google Maps og find en tilfældig adresse en af de 'gode' stater.
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Popnizzen » 22. dec 2014 21:43

....
Popnizzen
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Fredericia


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Casperschau » 23. dec 2014 00:01

Det var fandme besværgeligt! Tog mig det meste af i aften fordi microsoft siderne blev ved med at fucke op. Jeg tror nu det er lykkedes mig at købe spillet med Xbox gift card (Ved jeg ikke med sikkerhed før jeg får min Xbox1 og logger ind). MEN undervejs fik jeg vidst lavet fuck op i det :( Jeg bad den om at skifte region på min konti til USA, nu står jeg til først at kan skifte Region igen om 3 mdr. Er det noget der vil komme til at påvirke mit online spil? Er der en måde hvorpå jeg kan skifte den tilbage til DK?
Casperschau
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Fredericia


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf IkkNico » 25. dec 2014 11:17

AAAAARRRGGHH!!

Hola + Smartglass virker ikke for mig.
Jeg har slået begge apps helt ned, tømt cache og endda genstartet min tablet. Smartglass er sat til at bruge Xboxen region, som er USA, og alligevel vises priserne konsekvent som britiske pund £.

Tunnelbear + xbox.com (i Chrome) virker fint. Priserne vises i USD $, men betalingsmetode godkendes ikke, og jeg får i stedet PDR9002 fejlen retur

*suk*

*edit*
Prøvede Amazon metoden. Min ordre tog så lang tid, at den nu venter på "extra verification", hvilket åbenbart kan tage op til 2 timer.

Jeg vil bare gerne have Diablo 3 til en rimelig pris, og sæte downloaded over inden jeg skal til en julefrokost


*edit 2*
Så lykkedes det med Amazon metoden.

1) Oprettede ny konto på Amazon.com med eget navn og mit danske Visa
2) Valgte en $60 prepaid kode fra denne side
3) Valgte Format: Online Game Code
4) valgte Checkout og indtastede en North Dakota adresse
5) Betalte
6) Ventede 5 minutter, hvorefter jeg fik denne besked

Billede

7) Ventede yderligere 10 minutter, og så kunne jeg se min kode under 'Your Games and Software Library'
8) Indtastede koden på xbox.com (Danmark)
9) Købte Diablo 3 via min XBO, der allerede står til USA

... Nu skal jeg bare have overstået en røvsyg julefrokost, og så skal der smadres monstre.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Competa » 26. dec 2014 12:21

Er der en venlig sjæl der kan købe en kode for mig på 20usd ? Jeg kan simpelthen ikke komme igennem hverken på tunnelbear eller hola.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf onkelfarmor » 26. dec 2014 12:40

Du behøver ikke vpn for at købe. Bare Amazon.com og så brug en adresse i US.
onkelfarmor
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Horsens


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Competa » 26. dec 2014 15:11

Den afviste fordi mit kort ikke matchede min adresse som jeg indsatte. Det ville være en stor hjælp hvis folk ville hjælpe mig. Jeg overføre med det samme.

EDIT: Jeg køber en 50$
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf IkkNico » 26. dec 2014 16:52

Competa skrev:Den afviste fordi mit kort ikke matchede min adresse som jeg indsatte. Det ville være en stor hjælp hvis folk ville hjælpe mig. Jeg overføre med det samme.

EDIT: Jeg køber en 50$

Virkede det her heller ikke?

1) Oprettede ny konto på Amazon.com med eget navn og mit danske Visa
2) Valgte en $60 prepaid kode fra denne side
3) Valgte Format: Online Game Code
4) valgte Checkout og indtastede en North Dakota adresse
5) Betalte
6) Ventede 5 minutter, hvorefter jeg fik denne besked

Billede

7) Ventede yderligere 10 minutter, og så kunne jeg se min kode under 'Your Games and Software Library'
8) Indtastede koden på xbox.com (Danmark)
9) Købte Diablo 3 via min XBO, der allerede står til USA
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Competa » 26. dec 2014 17:07

IkkNico skrev:
Competa skrev:Den afviste fordi mit kort ikke matchede min adresse som jeg indsatte. Det ville være en stor hjælp hvis folk ville hjælpe mig. Jeg overføre med det samme.

EDIT: Jeg køber en 50$

Virkede det her heller ikke?

1) Oprettede ny konto på Amazon.com med eget navn og mit danske Visa
2) Valgte en $60 prepaid kode fra denne side
3) Valgte Format: Online Game Code
4) valgte Checkout og indtastede en North Dakota adresse
5) Betalte
6) Ventede 5 minutter, hvorefter jeg fik denne besked

Billede

7) Ventede yderligere 10 minutter, og så kunne jeg se min kode under 'Your Games and Software Library'
8) Indtastede koden på xbox.com (Danmark)
9) Købte Diablo 3 via min XBO, der allerede står til USA


Ja, de "lukkede" min konti for at de skulle bekræfte at det var en ægte adresse, så ville de komme tilbage til mig.

EDIT: Jeg har skaffet mig en kode.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Guru Inc » 28. dec 2014 23:30

Lille spørgsmål..., for at være på den sikre side ;-)
For at kunne bruge Hola-tricket.....
Skal boxen sættes til US?
Skal ens xbox-konto være US?
Hvis MS lukker for denne metode, mister man så adgang til sine køb og er man så nødsaget til at købe dem igen via den danske store...?

Har muligvis flere spørgsmål når der bliver svaret på mine spørgsmål :D
Billede
Billede
Guru Inc
Niveau 4
 
Indlæg: 429


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron