Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf CaptainKicker » 20. nov 2014 21:19

OK, nu skal jeg lige have styr på alt det her.

Så jeg var inde og tjekke min profil på xbox.com, og da jeg vil ændre adresse står den allerede som min danske adresse.

Billede

Jeg kan dog ikke ændre adressen på Xbox One, da den er på US, men jeg var så smart at ændre min adresse 2 som min rigtige adresse.

Kors, det er irriterende, mest af alt fordi jeg helst ikke vil risikere et ban på mit GT pga. den angivelige falske adresse.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf BuBubbi » 21. nov 2014 06:46

For at få SmartGlass på engelsk på iOS skal i gå ind i Indstillinger -> Generelt -> Sprog og Område.
Derinde vælger i øverst Engelsk, og under område vælger i Engelsk/USA.

Derefter skulle priserne gener være i dollars når i starter smartglass med en vpn.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf jepsen80 » 21. nov 2014 07:50

BuBubbi skrev:For at få SmartGlass på engelsk på iOS skal i gå ind i Indstillinger -> Generelt -> Sprog og Område.
Derinde vælger i øverst Engelsk, og under område vælger i Engelsk/USA.

Derefter skulle priserne gener være i dollars når i starter smartglass med en vpn.


Selv om priserne er us så bliver nogen jo opkrævet i danske priser fra danske store alligevel.
kunne være spøjst hvis hele xboxlife fik ban.
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf famulor » 21. nov 2014 12:33

jepsen80 skrev:
BuBubbi skrev:For at få SmartGlass på engelsk på iOS skal i gå ind i Indstillinger -> Generelt -> Sprog og Område.
Derinde vælger i øverst Engelsk, og under område vælger i Engelsk/USA.

Derefter skulle priserne gener være i dollars når i starter smartglass med en vpn.


Selv om priserne er us så bliver nogen jo opkrævet i danske priser fra danske store alligevel.
kunne være spøjst hvis hele xboxlife fik ban.

Hvem er blevet opkrævet i danske priser fra dansk store selvom de har købt via US store?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf jepsen80 » 21. nov 2014 12:36

Gå tilbage i tråden og kig
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf jepsen80 » 21. nov 2014 12:37

Der er også en bruger der har oprettet en anden tråd her inde hvor det står.
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf CaptainKicker » 21. nov 2014 15:59

Ang. køb med kredit-kort og hola fra Xbox Support;

At first, the system will not detect that however, once the system have detected that their physical location is different from the marketplace that they accessing then their purchases will be blocked.


I have no clue.

Men jeg fik fjernet min US adresse nu. Tager sgu ikke chancen. Pre-paid cards er dog OK, så det bliver det jeg bruger fremover til Digitale spil. Jeg holder dog stadig regionen på US, hvilket man gerne må, da jeg ikke kan fordrage det danske sprog på konsoller/spil generelt.

Kunne læse mig til at Dragon Age var fjernet fra Indien, og der ikke bliver refundering + accounts bliver "tjekket".
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2014 16:07

Muggs skrev:
Phimosis skrev:Men står jeres xbox altid til USA? Bare om jeg skal holde mig væk fra det da min xbox vil komme til at skifte mellem England og USA pga skal have dansk tale i Skylanders?

Min har stået til US siden marts hvor jeg fik den :)


Min står også til US, ellers kan man jo ikke bruge stemmestyring via kinect. =D>
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf famulor » 21. nov 2014 16:08

Okay det lyder somom microsoft går ret offensivt ind i det her.. Synd egentlig for det var et kæmpe trækplaster for xbox one
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Haugboelle » 21. nov 2014 16:12

Nogen der ved om en prepaid kode købt i Gamestop (feks 400 kr) vil virke på en us account og køb derigennem ?

Har en masse penge i gamestop og overvejede at købe kort for dem også billige spil via us...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf CaptainKicker » 21. nov 2014 16:13

Haugboelle skrev:Nogen der ved om en prepaid kode købt i Gamestop (feks 400 kr) vil virke på en us account og køb derigennem ?

Har en masse penge i gamestop og overvejede at købe kort for dem også billige spil via us...


Nej, det skal være US/Dollars pre-paid codes :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Slimjay DK » 21. nov 2014 16:15

Det kommer ikke som en overraskelse, Det er faktisk mig en gåde at det overhovedet har været muligt :) Men tror nu ikke på der er nogle der bliver banned.

Nu har de gjort det tilpas besværligt for hr. og fru. Danmark at omgå systemet, at der så stadig er et par bananer der laver Ninja tricks, tror jeg ikke på de har tænkt sig at gøre noget ved.

Hvis det er et problem for dem, så "blocker" de jo bare hola og hvad der ellers findes, så det bliver endnu mere bøvlet, det er jo lykkedes rimelig godt for hulu.com ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf famulor » 21. nov 2014 16:33

Slimjay DK skrev:Det kommer ikke som en overraskelse, Det er faktisk mig en gåde at det overhovedet har været muligt :) Men tror nu ikke på der er nogle der bliver banned.

Nu har de gjort det tilpas besværligt for hr. og fru. Danmark at omgå systemet, at der så stadig er et par bananer der laver Ninja tricks, tror jeg ikke på de har tænkt sig at gøre noget ved.

Hvis det er et problem for dem, så "blocker" de jo bare hola og hvad der ellers findes, så det bliver endnu mere bøvlet, det er jo lykkedes rimelig godt for hulu.com ....

Jeg tror godt de kan finde på at blokere det hele som hulu gjorde... Oh well i det mindste kan man købe billige spil på sin ps4 så ^^
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf Haugboelle » 21. nov 2014 16:36

Ok tak for svaret :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det

Indlægaf jepsen80 » 21. nov 2014 16:44

Snyd hvor man kan :) jeg er murer så sig til hvis i skal have lavet noget uden regning :) snyd i skat og moms. Som på xbox one :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron