Xboxlife forum

CoD: AW - hacked?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

CoD: AW - hacked?

Indlægaf Skillfulsheep » 31. okt 2014 21:09

Hejsa.

Der verserer forskellige rygter på Twitter, YT etc. om, at AW eftersignende allerede skulle være udsat for hacks.
Det drejer sig om wallhacks, superjumps, god-mode osv.
Er der nogen af jer der ved, om dette kun gør sig gældende for last-gen eller er det noget vi kan forvente at få problemer med på alle konsollerne? Og om rygterne overhovedet passer?
Kan forstå, at Ghosts var udsat for det samme sidste år, men jeg synes kun sjældent jeg oplevede hackede lobbies (på 360'eren).
Håber virkelig ikke at de først uger med AW skal ødeslægges af hackere...
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf Dreiager » 31. okt 2014 21:11

Det lever i bedste velgående - fordi spillet er bygget på samme engine som alle de andre, så skal hackerne jo intet nyt gøre....

...men på det gamle konsoller.
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf Skillfulsheep » 31. okt 2014 21:12

Dreiager skrev:Det lever i bedste velgående - fordi spillet er bygget på samme engine som alle de andre, så skal hackerne jo intet nyt gøre....

...men på det gamle konsoller.


Så det drejer sig kun om X360 og PS3 så vidt du er bekendt?

Det lyder betryggende :) Tak for det hurtige svar.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf BuBubbi » 31. okt 2014 21:25

Læste på Reddit at piratkopier af både PS3 og Xbox 360 versionen ramte nettet engang i går,
så de har jo også haft lidt tid at lege med det i.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf ALIE » 31. okt 2014 22:54

har hørt om xp lobbyer.
om det kun er på last gen ved jeg ikke..
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf BuBubbi » 31. okt 2014 23:44

Det skulle kun være på last gen (360 og PS3), men det skulle ombefatte både XP, uendelige exo abilities, god mode osv.
Ganske irriterende.
Er i hvert fald glad for jeg skal spille det på Xbox One.

Ville være trist hvis man ender i en XP lobby og så når til næste prestige ved at skyde én person. :(
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf Skillfulsheep » 1. nov 2014 08:20

BuBubbi skrev:Det skulle kun være på last gen (360 og PS3), men det skulle ombefatte både XP, uendelige exo abilities, god mode osv.
Ganske irriterende.
Er i hvert fald glad for jeg skal spille det på Xbox One.

Ville være trist hvis man ender i en XP lobby og så når til næste prestige ved at skyde én person. :(


Uha, det er jeg også glad for at høre, men ja - kæft hvor er det irriterende for dem på last-gen :/
Jeg er også glad for at skulle spille det på Xbox One og dette øger da kun min glæde endnu mere :p
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf IkkNico » 1. nov 2014 09:52

Som dreiager skriver, så er det kun på 7. generation, og det er et gammelkendt problem. Heldigivis er det ikke særligt udbredt, og personligt har jeg kun oplevet det voldsomt i COD4 og et par gange i MW2
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: CoD: AW - hacked?

Indlægaf Skillfulsheep » 1. nov 2014 13:50

IkkNico skrev:Som dreiager skriver, så er det kun på 7. generation, og det er et gammelkendt problem. Heldigivis er det ikke særligt udbredt, og personligt har jeg kun oplevet det voldsomt i COD4 og et par gange i MW2


Det var voldsomt i COD4 og MW2 med infinite noobtubing osv.
Rygter vedr. ovenstående har også en tendens til at blive gjort til et større problem, end det rent faktisk viser sig at være tilfældet.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron