Xboxlife forum

Games with gold november 2014

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Zt3pH » 27. nov 2014 08:35

Sidste 2 uger bøvl med live...?
Hentyder du her til de har sløjfet, at man ikke kan købe online på US store - for live har da ikke været nede?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2014 09:10

CaptainKicker skrev:Tror det er en smags sag? Worms er i øvrigt et glimrende spil, hvor man kan sige PS+ slet ikke har leveret.


:lol: Den var god :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf CaptainKicker » 27. nov 2014 10:34

nakka skrev:
CaptainKicker skrev:Tror det er en smags sag? Worms er i øvrigt et glimrende spil, hvor man kan sige PS+ slet ikke har leveret.


HVAD?
Velocity 2X, Spelunky, The Binding of Isaac: Rebirth er alle bedre end og mere anmelderost end worms..
når vi sammenligner ps+ med gold, så har spiludvalget være bedre på ps+. man kan sige games with gold slet ikke har leveret.


Velocity, er et PS3-spil, og kan fåes til PC et stykke tid før, til ingen penge..
Spelunky, et gammelt spil, ligeledes, som man har kunne fået til ingen penge i lang tid.
Binding of Issac har været på PC i evigheder, og har kostet helt ned til 15 kr. Selv med Rebirth, er det ikke den månedelige leje-aftale værd, imo.

Kvali-fucking-tet...

Så jeg holder mig til hvad jeg siger - så er en nyt udgivet spil fra i sommers, da noget mere attraktivt. Jeg siger ikke at Worms er bedre end de 3, men det er bare trættende at se Sony-fanboys overvurdere PS+ måned efter måned.

Igen, jeg sagde også kun at PS+ har været penge ud af vinduet for mit vedkommende. Det er som jeg sagde, en smags sag.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2014 12:46

At sige at PS+ slet ikke har leveret er da normalt kun ord der kommer ud af munden på en Xbox Fanboy [-X

Lad os tage et kig på hvad der er leveret incl. December (Uden Xbox 360, PS3 samt Vita)

Xbox One
1 Worms Battlegrounds
2 Volgarr the Viking
3 Chariot
4 Super Time Force
5 Strike Suit Zero
6 Crimson Dragon
7 Guacamelee! STCE
8 Halo: Spartan Assault
9 Max: The Curse of Brotherhood

PS4
1 Contrast
2 Resogun
3 Don't Starve
4 Outlast
5 Dead Nation: Apocalypse Edition
6 Mercenary Kings
7 Stick It to the Man
8 PixelJunk Shooter: Ultimate (cross-buy)
9 Trine 2: Complete Story
10 Doki-Doki Universe (cross-buy)
11 Strider
12 TowerFall: Ascension
13 Fez (cross-buy)
14 Road Not Taken
15 Sportsfriends (cross-buy)
16 Velocity 2X (cross-buy)
17 Dust: An Elysian Tail
18 Pix the Cat (cross-buy)
19 Spelunky (cross-buy)
20 Escape Plan (cross-buy)
21 SteamWorld Dig (cross-buy)
22 The Binding of Isaac: Rebirth (cross-buy)
23 Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition
24 Secret Ponchos


Jeg synes nu begge har leveret et par rigtig gode solide titler, og skal vi kigge på priser som du tilsyneladende gør, så ved jeg også hvor man får mest for sine penge :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf CaptainKicker » 27. nov 2014 12:55

En liste fyldt med indie-spil der ikke har solgt særlig godt, eller er gamle.

Jeg siger ikke Xbox's udvalg er bedre, men jeg ville klart vælge Xbox One-udvalget over den liste. Min PS4 samler i forvejen for meget støv, og PS+'en bliver ikke fornyet så længe niveauet er så lavt. Igen, min mening - men som sagt, hvis man er til småkedelige Indiespil, så er PS+ selvfølgelig et fantastisk valg. Der er et par gode imellem, ligesom Xbox One også har nogen gode imellem.

Meningsløs diskussion - det er hver sin smag. Jeg holder dog fast ved at Sony-fanboys har tendenser til at overvurdere PS+ i en alt for høj grad.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2014 13:08

Så din mening er at Xbox One's udvalg ikke er en skid bedre end PS4's, for det er jo det du i bund og grund det du skriver :)

Det giver ingen mening, så ja, det er en meningsløs diskussion :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf CaptainKicker » 27. nov 2014 13:19

Slimjay DK skrev:Så din mening er at Xbox One's udvalg ikke er en skid bedre end PS4's, for det er jo det du i bund og grund det du skriver :)

Det giver ingen mening, så ja, det er en meningsløs diskussion :wink:


Jeg siger de er på nogenlunde niveau med hinanden, selvom det er rart at vi ser titler som Worms. Xbox One har egentlig nogen ret spændende spil, som på den lange bane, er lidt mere spændende end PS4. Men spil som Resogun, Outlast, og Strider har været et fint udbud. Men resten er bare "meh. Lidt ligesom Xbox One også har givet nogen sublime spil i form af Max, Crimson, og nu Worms.

Og meget meningsløs, især fordi den her tråd ikke har en skid med PS+ at gøre, men det alligevel bliver sneget ind i debatten, hver gang nye Xbox One-annonceringer kommer frem...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf pede B » 27. nov 2014 13:26

SSX til 360 i næste måned :) ville ønske det var til X1, for det er sgu' et fedt spil.. Men Worms? meh.. jeg skal da prøve det.

Er det ikke det man spillede på pc i 5-6 klasse?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2014 13:48

CaptainKicker skrev:
Slimjay DK skrev:Så din mening er at Xbox One's udvalg ikke er en skid bedre end PS4's, for det er jo det du i bund og grund det du skriver :)

Det giver ingen mening, så ja, det er en meningsløs diskussion :wink:


Jeg siger de er på nogenlunde niveau med hinanden, selvom det er rart at vi ser titler som Worms. Xbox One har egentlig nogen ret spændende spil, som på den lange bane, er lidt mere spændende end PS4. Men spil som Resogun, Outlast, og Strider har været et fint udbud. Men resten er bare "meh. Lidt ligesom Xbox One også har givet nogen sublime spil i form af Max, Crimson, og nu Worms.

Og meget meningsløs, især fordi den her tråd ikke har en skid med PS+ at gøre, men det alligevel bliver sneget ind i debatten, hver gang nye Xbox One-annonceringer kommer frem...


Crimson .. are you serious :shock:

Men Ja, du har ret, tråden omhandler Games with gold og ikke PS+,Så du burde bruge din "moderator" status til at skrive "Drenge, hold jer til tråden" fremfor at kaste benzin på bålet :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Mike JezZ » 27. nov 2014 14:02

Crimson Dragon er nok tæt på at vinde titlen som det mest ringe Xbox One spil.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2014 14:07

Mike JezZ skrev:Crimson Dragon er nok tæt på at vinde titlen som det mest ringe Xbox One spil.


Ja, det vil jeg også mene, hvis vi lige ser bort fra LocoCycle og Fighter Within :lol:


Men glæder mig til at prøve Worms .. Har ikke spillet Worms siden de gode Amiga dage :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf xsoenx » 27. nov 2014 14:08

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:Crimson Dragon er nok tæt på at vinde titlen som det mest ringe Xbox One spil.


Ja, det vil jeg også mene, hvis vi lige ser bort fra LocoCycle og Fighter Within :lol:


Men glæder mig til at prøve Worms .. Har ikke spillet Worms siden de gode Amiga dage :mrgreen:

Jeg åbenbart en af de få der havde det sjovt med Crimson Dragon :)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf TerrificFalcon » 27. nov 2014 14:12

LocoCycle er et fint spil - det er godt nok meget specielt, men det er et okay produkt i fin Twisted Pixel-stil. Kig på spil som Duck Dynasty og R.B.I. Baseball, hvis I vil se dårlige spil :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf Henrik_s » 27. nov 2014 14:19

Ankommer på PS Plus i december:
3rd December: Injustice: Gods Among Us - Ultimate Edition (PS4)
3rd December: Secret Ponchos (PS4)
3rd December: Hitman Trilogy HD (PS3)
3rd December: Deadly Premonition: The Director's Cut (PS3)
3rd December: Final Horizon (PS Vita)
3rd December: Titan Attacks (PS4/PS3/PS Vita)

NU SKAL MS SKU OPPE SIG!
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Games with gold november 2014

Indlægaf CaptainKicker » 27. nov 2014 14:34

xsoenx skrev:Jeg åbenbart en af de få der havde det sjovt med Crimson Dragon :)


Samme her - ved også der er nogen andre som kunne lide Crimson.

TerrificFalcon skrev:LocoCycle er et fint spil - det er godt nok meget specielt, men det er et okay produkt i fin Twisted Pixel-stil. Kig på spil som Duck Dynasty og R.B.I. Baseball, hvis I vil se dårlige spil :).


Jeg købte RBI Baseball, og måtte slette det en time efter. Forfærdeligt spil...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron