Xboxlife forum

Ntsc på min danske Xbox 360?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Ntsc på min danske Xbox 360?

Indlægaf magneX » 29. okt 2014 01:49

Er i Canada lige pt og har købt mig watch Dogs og forza horizon 2 til min Xbox...

Men sidder her og er i tvivl om jeg overhovedet kan bruge dem på min Xbox 360 i Danmark?

Håber i kan svare hurtigt...
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Re: Ntsc på min danske Xbox 360?

Indlægaf Lord Beef Jerky » 29. okt 2014 06:41

Jeg mener godt, at du kan spille NTSC-versionen af Watch Dogs på din 360. Det er dog meget forskelligt, hvor låste diverse spil er i de forskellige regioner, så jeg er ikke sikker. Forza Horizon 2 er jeg mere i tvivl om. Hvis du kan nå at få pengene tilbage, havde jeg nok gjort det for en sikkerheds skyld. Also - hvis du nogensinde skal bytte spillene ind til andre spil i danske butikskæder, tager de slet ikke imod de andre regioner, så de har reelt set ingen værdi herhjemme.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Ntsc på min danske Xbox 360?

Indlægaf JohnH » 29. okt 2014 07:53

FH2 kan du godt aflevere tilbage, det kører rigtig skidt på 360.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ntsc på min danske Xbox 360?

Indlægaf magneX » 29. okt 2014 18:51

Har kommet til at åbne watch Dogs, så får jeg pengene tilbage for forza...


Hvor skidt er det på en 360?

Måske en grund til at købe en one...
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Re: Ntsc på min danske Xbox 360?

Indlægaf JohnH » 29. okt 2014 19:01

magneX skrev:Har kommet til at åbne watch Dogs, så får jeg pengene tilbage for forza...


Hvor skidt er det på en 360?

Måske en grund til at købe en one...


Det er jo nok en smagssag, men jeg har prøvet det kort på X360 og kunne ihvertfald ikke lide det. Masser af popup og ved flere biler på skærmen samtidig, så var det næsten lydbilledshow...

Det kører suverænt godt på X1 , jeg synes det er en af de bedste og mest underholdende bilspil jeg nogensinde har prøvet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ntsc på min danske Xbox 360?

Indlægaf Krisgebis » 30. okt 2014 11:21

Der er intet galt med Forza Horizon 2 til Xbox 360, det virker bare til at være en lidt skrabet udgave af Xbox One versionen, så man undgår lidt af de ting der gør det rigtigt fedt. Jeg kunne godt forestille mig, at der var popup i spillet, men framerate problemer ser det nu ikke ud til, at det lider af - http://www.eurogamer.net/articles/digit ... 2-face-off

Jeg kan se at Forza Horizon 1 PAL versionen virkede i både EU og US, så det er muligt, at NTSC/U versionen også har virket herhjemme og at det er det samme med FH2, men du kan ikke være helt sikker, da den almindelige Forza serie er låst til regionerne. Det er selvfølgeligt to forskellige studier, men samme udgiver, så måske er det her de skiller.

NTSC udgaven af Watch Dogs skulle virker i PAL. Du kan se min kilde til begge region begrænsninger her - http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster