Xboxlife forum

''Xbox'' spil på pc!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf Fnapz » 19. okt 2014 20:00

Hej!

Jeg har netop lige bestilt sådan et kabel, så jeg kan spille med min controller på min PC, jeg vil så høre jer. Hvilke spil burde jeg købe og spille, som understøtter xbox stik?

Bare kom med gode bud, har faktisk næsten kun spille FIFA..

Har selv tænkt NBA 2k15!
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: ''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf Blauwy » 19. okt 2014 20:08

Mange, mange spil understøtter controller, men jeg har lavet en søgning med sport så du kan vælge og vrage:

http://store.steampowered.com/search/?t ... =28&page=1

Så kan du vælge andre genre osv. Der er bare ikke helt så mange sports spil på Steam der er i samme liga som Fifa og NBA.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: ''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf Fnapz » 19. okt 2014 20:20

Det var sku da smart, tak for råddet :-)

Folk må gerne komme med inputs, til eventuelle spil der SKAL prøves.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: ''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf BuBubbi » 19. okt 2014 20:35

De spil der ikke lige umiddelbart understøtter en Xbox controller, men fx kun tastatur og mus, kan alligevel spilles med en controller hvis du fx bruger programmet Xpadder.
Med den kan du sætte controlleren til at styre tastatur og mus, og så kan du faktisk spille alt med din controller.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: ''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf Blauwy » 19. okt 2014 20:40

Lige pt er Grid 2 på tilbud, hvis du er til bilspil. Eller Payday2, hvis du har venner at spille med. Xcom til 5 euro er pis' billigt og spilles perfekt med controller. Dont Starve brugte jeg rigtig lang tid på, hvis du er til den slags.

Men der er mange spil der bare "skal" prøves på PC, men det kommer an på om du kun vil have sportsspil, eller spil der kun skal spilles med controller? :)

Og Bubbi har helt ret, det glemte jeg i farten at nævne. Det er dog ikke alle spil der fungerer med controller, selvom de kan styres med den, igennem Xpadder.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: ''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf freddie » 19. okt 2014 20:55

Blauwy skrev:Lige pt er Grid 2 på tilbud, hvis du er til bilspil. Eller Payday2, hvis du har venner at spille med. Xcom til 5 euro er pis' billigt og spilles perfekt med controller. Dont Starve brugte jeg rigtig lang tid på, hvis du er til den slags.

Men der er mange spil der bare "skal" prøves på PC, men det kommer an på om du kun vil have sportsspil, eller spil der kun skal spilles med controller? :)

Og Bubbi har helt ret, det glemte jeg i farten at nævne. Det er dog ikke alle spil der fungerer med controller, selvom de kan styres med den, igennem Xpadder.


På pc er det nu ikke nødvændigt for spil at være på tilbud, det er billigt alligevel, hvis man altså handler de rigtige steder.

http://www.kinguin.net/ og http://go2arena.com er begge billige, og jeg har selv kun gode erfaringer derfra. Forstår ikke hvorfor nogen køber via steam.

Det er det værste ved at gå fra pc til konsol; at skulle betale over 10 euro for spil. :lol:
freddie
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Vejle


Re: ''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf Fnapz » 19. okt 2014 21:08

Jeg er helt ligeglad med hvad slags det er, for guds skyld kan det også være andet end sportspil. Det eneste jeg foretrækker på PC med mus og tastatur er FPS spil. Resten kan jeg egentlig bedst lide at køre med controller.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: ''Xbox'' spil på pc!

Indlægaf Blauwy » 19. okt 2014 21:29

@Freddie
Jamen helt enig, men nu nævnte jeg det fordi vi var i snakken om Steam spil og de spil er rigtig billige pt. Ville ikke gide henvise til andre sider når vi snakker Steam og de er billige nok i forvejen, i dette tilfælde.
Køber også kun Steam spil under deres store udsalg, eller køber jeg fra Playgames eller en af de to du nævner.

Og jeg er helt enig med din sidste kommentar; det er fandme svært at smide 3-500kr for ét spil når man har været PC bruger i et par år. Mit første år på Steam fik jeg 85 spil for lidt over 1000kr, det kan altså ikke slåes :P

@Frapz
Nu nævner jeg lige i flæng nogle gode spil du kunne kigge på som kan spilles med controller:

Dont Starve
XCOM
Deus EX: Human Revolution
Mark of the ninja
Hotline Miami
The Binding Of Isaac
The Swapper

Mit personlige yndlingsspil; Divinity: Original Sin - men det fungerer ikke godt med controller, men ville nævne det alligevel da det skal prøves. Ellers Civilization V, men igen: ingen controller men det er på listen over Must Play på PC.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster

cron