Xboxlife forum

Xbox one Oct update

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox one Oct update

Indlægaf hanien » 17. okt 2014 14:37

Så er opdateringen hentet. Jeg kan kun finde en app der hedder Medieafspiller -eksempelvisning, er det den der skal bruges til DLNA streaming?
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Snemonster » 17. okt 2014 14:48

Hvad er fremgangs proceduren til at kunne streame fra PC til Xbox One ved brug af den app ?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf AS SM » 17. okt 2014 15:07

Ja, den fremgangsmåde vil jeg også gerne vide.

Et andet spørgsmål.
Har I fået OneGuide til at virke samtidigt med at Jeres Xbox indstillinger står til engelsk?
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Mike JezZ » 17. okt 2014 15:25

Er det kun mig der er irriteret over når man dobbelt klikker på Xbox logoet nu?

Dobbelt klik, istedet for snap menuen, så kommer der de der 3 shortcuts.

Jeg kan kun hurtigt gemme de sidste 30 sekunder - værdiløst - Jeg vil sætte game DVR til snap.

For at snappe uden kinect, skal jeg fjerne genvejen, da genvejen er den sidste app du har haft åben.

Medmindre jeg har misforstået noget.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf blazingnsane » 17. okt 2014 17:55

Jeg har bare fundet min diskstation gennem app medieafspiller preview og trykket afspil.
Dog har den hakket en del ved afspilning af en dvd rip. Og efter 20 min skiftede den fra dansk til engelsk audio. Og ved ikke lige hvor man ændrer det...
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf BuBubbi » 17. okt 2014 18:38

Mike JezZ skrev:Er det kun mig der er irriteret over når man dobbelt klikker på Xbox logoet nu?
Dobbelt klik, istedet for snap menuen, så kommer der de der 3 shortcuts.
Jeg kan kun hurtigt gemme de sidste 30 sekunder - værdiløst - Jeg vil sætte game DVR til snap.
For at snappe uden kinect, skal jeg fjerne genvejen, da genvejen er den sidste app du har haft åben.
Medmindre jeg har misforstået noget.

Det tog mig ca en uge at venne mig til den nye snap menu, men efter det er jeg blevet rigtig glad for den.

Og at en hurtig genvej til at optage 30 sekunder er værdiløst for dig, betyder jo bestemt ikke at det er værdiløst for andre.
Det er en fin løsning til dem der har købt versionen uden Kinect.
Hvis du vil sætte GameDVR som snap til højre kræver det jo bare at du har haft det snap'ed en gang.
Derefter ligger det som du selv siger som det sidste valg.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Raxxu » 17. okt 2014 20:12

Snemonster skrev:Hvad er fremgangs proceduren til at kunne streame fra PC til Xbox One ved brug af den app ?


Kunne jeg også godt bruge lidt hjælp til at få opsat ordentligt (Google har ikke rigtigt givet noget)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Xbox one Oct update

Indlægaf Blaugrana » 20. okt 2014 12:54

Efter opdateringen er min subwoofer begyndt at sige "bump"-lyde når jeg navigerer rundt på home screen såvel som andre steder. For at stoppe dette, må jeg hver gang jeg tænder boxen gå ind i settings og sætte sound til "Stereo" og bagefter sætte den tilbage til "5.1".

Ligeledes fejler skærmopløsningen også til tider. Her må jeg slukke mit surround/blu-ray anlæg og tænde det igen.

Andre der har oplevet det samme?
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 77 gæster

cron