Xboxlife forum

Hvem står for garanti/rep

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvem står for garanti/rep

Indlægaf himmelfisk » 21. sep 2014 08:16

Nu har jeg endelig fået bestilt en Xbox One igen, FIFA 15 bundle til afhentning på torsdag i GameStop.

Men synes jeg læser mange herinde der har problemer med at deres larmer, eller er defekte på en anden måde og hvis jeg er så uheldig at min er defekt(hvilket jeg selvfølgelig ikke er!) Kontakter jeg så Microsoft eller står GameStop for ombytning?

Har prøvet at søge i forum men umiddelbart kan jeg ikke finde noget om det.

Mvh
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf TU I Raven » 21. sep 2014 08:26

Kontakt Microsoft, der er meget hurtigere.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf himmelfisk » 21. sep 2014 08:29

TU I Raven skrev:Kontakt Microsoft, der er meget hurtigere.


Men burde jeg ikke få ombyttet på stedet af GameStop? Såfremt de har en på lager naturligvis, lidt det jeg håbede var sådan det foregik :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf KlumpeStumpen » 21. sep 2014 08:34

Altid gå direkte til producenten, du får bedre service af Microsoft og GS ombytter ikke bare de skal selv sende til MS og så går der pludselig meget længere tid.

Du springer et led over i kæden ved at gå direkte til MS.

Det gælder også generelt når du fx har reklamationer på dit tv og andet i husholdningen, du opnår hurtigere og bedre service direkte hos producenten.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf SvAmP » 21. sep 2014 09:12

GS ombytter din maskine hvis den er i stykker det gjorde de ved mig :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf himmelfisk » 21. sep 2014 09:37

Okay, så har faktisk begge muligheder.. Så bliver GameStop hvis de ombytter med det samme og Microsoft ellers. Men satser ikke på at bruge nogen af dem :lol:

Men tak for hurtige svar :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf Thomsen » 21. sep 2014 09:39

SvAmP skrev:GS ombytter din maskine hvis den er i stykker det gjorde de ved mig :)

Jeg blev henvist til Microsoft selvom jeg henvendte mig til butikken 4 dage efter jeg havde købt den. Det er sidste gang jeg handler hos Gamestop!
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf KlumpeStumpen » 21. sep 2014 09:44

Thomsen skrev:
SvAmP skrev:GS ombytter din maskine hvis den er i stykker det gjorde de ved mig :)

Jeg blev henvist til Microsoft selvom jeg henvendte mig til butikken 4 dage efter jeg havde købt den. Det er sidste gang jeg handler hos Gamestop!


Det er fordi de ikke kan tage den ind som en DOA maskine (Dead On Arrival). Det kan de KUN hvis det er indenfor sikkert 24 timer plejer det at være på elektronik.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Hvem står for garanti/rep

Indlægaf Shooter DK » 21. sep 2014 10:18

Hvis der er fejl på et produkt inden for 14 dage, så skal butikken tilbyde dig en ombytning øjeblikkelig, tilbyde dig dine penge igen, hvis ikke de har flere på lager, eller lave en aftale med dig som du skal godkende. Så ALTID gå til forhandler indenfor 14 dage, derefter kan direkte kontakt til MS være en fordel.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster