Xboxlife forum

Xbox one controlleren?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox one controlleren?

Indlægaf Shooter DK » 19. sep 2014 12:39

Hej

Jeg prøvede i dag en forza 5 demo i gamestop. Generelt så synes jeg controlleren var virkelig god at holde på, knapperne virkelige super gode, men...
Det der rumble i trigger-knapperne er folk virkelig fan af det? Jeg kan kun vurdere det på 5 minutters spil, men jeg synes virkelig det var irerterende og faktisk direkte ubehageligt. Lidt den samme følelse som når ens ben begynder at sove, men bare i mine fingre. Er det blot noget man skal vende sig til, eller?

Besked til Cigi: Jeg ønsker ikke dit fanboy pis, da jeg kun spørger om trigger-knapperne, så jeg behøver ikke din forklaring om DX12.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf BuBubbi » 19. sep 2014 12:47

Jeg er vild med rumble dimserne i triggerne.
Men.. Med måde.. I skydespil er det fedt at man kan mærke at man skyder i pegefingeren.
I Forza kan det godt være overdrevet.
Jeg er dog vild med man kan mærke i pegefingerene om hjulene skrider ud, eller om man har blokeret bremserne.
Dog synes jeg de rumler for kraftigt i fx Forza 5 og Forza Horizon 2 demoen.
Man kunne måske nok sætte det lidt ned i styrke.

Synes dog langt fra det er ubehaligt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf Cena » 19. sep 2014 12:50

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men syntes det leder som en ret funktion. Men som Bubbi siger skal det nok være med måde for ikke at blive belastende :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf Slimjay DK » 19. sep 2014 14:00

Jeg synes funktionen er cool i Forza .. det føles lidt som force feedback :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf z0ntax » 19. sep 2014 14:08

Tænkte lidt det samme i starten, men efter at have vænnet mig til det syntes jeg faktisk at det er meget fedt hehe
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf Zt3pH » 19. sep 2014 14:15

Jeg synes de har afstemt det helt sublimt. Jeg oplever det ikke som gene eller noget, men virkelig som en integreret del af oplevelsen. Jeg har ikke oplevet nogen spil hvor jeg har fundet det generende eller lign. Mange gange har jeg slet ikke lagt mærke til det, før jeg er blevet gjort opmærksom på det, af kammerater der prøver en gennemspilning.

Jeg vil sikkert først opdage det nu, hvis det ikke var der :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf Mike JezZ » 19. sep 2014 14:35

Jeg fandt det mærkeligt i starten, men vænnede mig faktisk ganske hurtigt til det.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf BaronAce » 19. sep 2014 17:02

jeg syntes at det er en kanon fed ting de har lavet og til dem der ikke kan li det i forza så kan det slås fra.
BaronAce
Niveau 2
 
Indlæg: 190
By: København NV.


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf Shooter DK » 19. sep 2014 20:57

Lyder godt alle sammen, så er jeg mindre bekymret. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf cigi silk » 19. sep 2014 21:08

Shooter DK skrev:Hej

Jeg prøvede i dag en forza 5 demo i gamestop. Generelt så synes jeg controlleren var virkelig god at holde på, knapperne virkelige super gode, men...
Det der rumble i trigger-knapperne er folk virkelig fan af det? Jeg kan kun vurdere det på 5 minutters spil, men jeg synes virkelig det var irerterende og faktisk direkte ubehageligt. Lidt den samme følelse som når ens ben begynder at sove, men bare i mine fingre. Er det blot noget man skal vende sig til, eller?

Besked til Cigi: Jeg ønsker ikke dit fanboy pis, da jeg kun spørger om trigger-knapperne, så jeg behøver ikke din forklaring om DX12.


Tror du ikke bare du skal tag en tude kiks og slappe lidt af :evil:
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf Shooter DK » 19. sep 2014 23:31

Cigi: Jeg havde blot et ønske om, at du kunne holde dig væk, for min subjektive mening er, at du ikke er i stand til, at give noget positivt. Jeg gik ud fra, at al' snak om xbox one, skulle du nok vende til noget DX12 eller lign. og det ønskede jeg ikke. Når, men nu er du her, så håber jeg blot, at din manglende situationsfornemmelse, ikke kommer i spil. God' aften.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox one controlleren?

Indlægaf Mythokai » 22. sep 2014 19:01

Jeg synes det er en fantastisk feature! Giver en god feeling med diverse spil, og er også brugbart i forza 5 f.eks. med om man skrider ud osv.
Mythokai
Niveau 4
 
Indlæg: 523



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster

cron