Xboxlife forum

Minecraft xbox one & 360

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Minecraft xbox one & 360

Indlægaf LarsV » 5. sep 2014 07:30

Undrer mig hvorfor der er dansk sprog i Minecraft på PS4 men ikke på Xbox One og 360.
Og så virker det mærkeligt at de tilføjelser man har hentet på 360 er gratis på One men ikke omvendt, plus de er dyrere på Xbox One, så trist jeg ikke hentede alle på 360 Først.
LarsV
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2014 07:39

Har du prøvet at sætte din Xbox One til dansk?
Kan jo være MineCraft så er på dansk.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf A42Merlin » 5. sep 2014 09:39

Er der nogen der har fundet ud af om der er en slags dedicated servers i Minecraft X1 ? altså så andre kan joine min verden uden jeg skal være online?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf Zieglers » 5. sep 2014 10:43

Så lige spillet udkom til xbox one i går og der stod prisen til 199$ - det var forhåbentlig en fejl :p hvad har i givet for spillet?
Har aldrig spillet det, men tænkte det kunne være sjovt at prøve:)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf BuBubbi » 5. sep 2014 10:55

Zieglers skrev:Så lige spillet udkom til xbox one i går og der stod prisen til 199$ - det var forhåbentlig en fejl :p hvad har i givet for spillet?
Har aldrig spillet det, men tænkte det kunne være sjovt at prøve:)


En såkaldt price-holder:
viewtopic.php?f=1&t=86287&start=10830#p1275858

Har ikke givet noget for det, for skal ikke have det.
Ligner absolut ikke noget der kan stimulere min voksne hjerne på nogen som helst måde. :)
Men er da helt sikkert et fint spil til børn.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf LarsV » 5. sep 2014 17:31

BuBubbi skrev:Har du prøvet at sætte din Xbox One til dansk?
Kan jo være MineCraft så er på dansk.



Både min Xbox One og 360 er sat til Dansk

Er der da nogen som har Minecraft til Xbox med dansk tekst?
LarsV
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf SteffenPoulsen » 18. sep 2014 08:50

BuBubbi jeg tror faktisk minecraft stimulerer din hjerne mere end de fleste andre spil. Man bliver jo overhovedet ikke holdt i hånden gennem det spil som man gør i så meget andet. Hvis du ikke bruger din hjerne bliver du bare stående på en græsplæne til du dør af sult eller slået ihjel af nattens monstre. Det smukke ved minecraft er jo at alle kan være med på det niveau de har fantasi til, og det er et af de mest sociale spil hvor man virkelig kan hjælpe hinanden til at opnå store bedrifter. Jeg gider ikke side alene og spille minecraft, men det har været en af mine sjoveste spil oplevelser når mig, min kæreste og hendes to søstre har spillet det konstant i flere dage i streg da det lige kom til 360. Idag kan jeg jo så stadig gå tilbage og se på alle de sindssyge bygninger vi har lavet, og af og til når de er på besøg bygger vi lige lidt videre mens vi snakker og hygger. Vi er voksne alle sammen 34,31,23 og 19år :-)
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf BuBubbi » 18. sep 2014 08:53

Men hvis jeg vil spille noget der ligner Minecraft grafisk, kan jeg jo bare bruge min Amiga 500.
Det er der jo ingen grund til at købe en dyr konsol for.
Jeg springer så fint over.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf z0ntax » 18. sep 2014 09:02

Zieglers : mener spillet står til 145 normalt og 45 hvis du har spillet 360 edition ;-)

Edit : altså dkr
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf SteffenPoulsen » 18. sep 2014 11:31

Når man lige ser minecraft første gang tænker man da ja at det ser grimt ud og ligner noget fra halvfemserne. Når man så kender til spillet finder man ud af at det faktisk kan meget mere end alle andre flotte spil. Der er ikke noget af det du kan se i minecraft universet som du ikke kan røre ved, smadre,spise og bygge med alt kan der interageres med. Mange grafisk flotte spil er jo bare flotte tegninger du går rundt i. Det skal lige siges at minecraft ikke er mit yndlings spil på nogen måde, men det er fandme unikt og giver en helt anerledes oplevelse en de store flotte historie drevne spil, og det tror jeg at verden trængte til, og derfor er det blevet det 3. Meste solgte spil nogensinde.
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf BulletEyeDk » 18. sep 2014 18:40

SteffenPoulsen skrev:BuBubbi jeg tror faktisk minecraft stimulerer din hjerne mere end de fleste andre spil. Man bliver jo overhovedet ikke holdt i hånden gennem det spil som man gør i så meget andet. Hvis du ikke bruger din hjerne bliver du bare stående på en græsplæne til du dør af sult eller slået ihjel af nattens monstre. Det smukke ved minecraft er jo at alle kan være med på det niveau de har fantasi til, og det er et af de mest sociale spil hvor man virkelig kan hjælpe hinanden til at opnå store bedrifter. Jeg gider ikke side alene og spille minecraft, men det har været en af mine sjoveste spil oplevelser når mig, min kæreste og hendes to søstre har spillet det konstant i flere dage i streg da det lige kom til 360. Idag kan jeg jo så stadig gå tilbage og se på alle de sindssyge bygninger vi har lavet, og af og til når de er på besøg bygger vi lige lidt videre mens vi snakker og hygger. Vi er voksne alle sammen 34,31,23 og 19år :-)


Må give dig ret med det du beskriver... jeg var i sin tid "tvangsindlagt" til at spille det lidt med mine drenge, da de ikke selv helt forstod hvad man skulle... sidenhen har de fået helt styr på det og langt mere end mig :) ha ha..

Men... efter MC kunne fåes ret billigt til x1 måtte jeg jo eje det igen... det har så resulteret i at jeg selv er blevet lidt "fanget" af spillet, har primært spillet det med et par kammerater, der også var noget forbeholdne for spillet, men de har måttet indrømme, at det er voldsom fængslende.

Vi er alle 30 + ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf A42Merlin » 18. sep 2014 19:58

BulletEyeDk skrev:
SteffenPoulsen skrev:BuBubbi jeg tror faktisk minecraft stimulerer din hjerne mere end de fleste andre spil. Man bliver jo overhovedet ikke holdt i hånden gennem det spil som man gør i så meget andet. Hvis du ikke bruger din hjerne bliver du bare stående på en græsplæne til du dør af sult eller slået ihjel af nattens monstre. Det smukke ved minecraft er jo at alle kan være med på det niveau de har fantasi til, og det er et af de mest sociale spil hvor man virkelig kan hjælpe hinanden til at opnå store bedrifter. Jeg gider ikke side alene og spille minecraft, men det har været en af mine sjoveste spil oplevelser når mig, min kæreste og hendes to søstre har spillet det konstant i flere dage i streg da det lige kom til 360. Idag kan jeg jo så stadig gå tilbage og se på alle de sindssyge bygninger vi har lavet, og af og til når de er på besøg bygger vi lige lidt videre mens vi snakker og hygger. Vi er voksne alle sammen 34,31,23 og 19år :-)


Må give dig ret med det du beskriver... jeg var i sin tid "tvangsindlagt" til at spille det lidt med mine drenge, da de ikke selv helt forstod hvad man skulle... sidenhen har de fået helt styr på det og langt mere end mig :) ha ha..

Men... efter MC kunne fåes ret billigt til x1 måtte jeg jo eje det igen... det har så resulteret i at jeg selv er blevet lidt "fanget" af spillet, har primært spillet det med et par kammerater, der også var noget forbeholdne for spillet, men de har måttet indrømme, at det er voldsom fængslende.

Vi er alle 30 + ;)


Det er godt at høre man ikke er den eneste 30+ år der spiller MC :) Det er nu altså utroligt fængene :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Minecraft xbox one & 360

Indlægaf SteffenPoulsen » 18. sep 2014 20:57

Ja minutterne bliver hurtigt til dage når man lige har fået en kreativ ide i minecraft!
SteffenPoulsen
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Esbjerg



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron