Xboxlife forum

Kan man se NFL på Xbox One?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf Morten Skou » 30. aug 2014 13:31

Man kan jo hente den der NFL App på Xbox One, og den indeholder rigtig mange fede ting - men ikke decideret mulighed for at se kampene live (eller fra arkiverne).

Er der nogen der ved, om jeg kan se tingene live på Xbox One, hvis jeg køber et NFL Season Pass på NFL.com?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf KlumpeStumpen » 30. aug 2014 13:53

Altså som udgangspunkt kan vi jo godt bruge game pass i Danmark. Men det er vist noget regionsbestemt om det virker eller ej på Xbox'en. Meget underligt at de har gjort det. Men ellers så prøv at se om du kan finde et af de 7 dages trial abonnementer for at teste det.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf Thorpedo29 » 30. aug 2014 15:51

Det kan du desværre ikke, det er kun gearet til det amerikanske kabel net. Det er del request på at det bliver udviklet men det bliver nok ikke til denne sæson.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf KlumpeStumpen » 30. aug 2014 16:05

Tænkte jeg nok. Men man kan jo streame med andre muligheder. Synes jeg har læst at chromecast vist kan bruges.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf Thorpedo29 » 30. aug 2014 16:39

Ja du kan sagtens streame men der er noget irriterende at de ikke lige har tænkt på forbrugerne uden for USA igen. Det er desværre typisk.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf KlumpeStumpen » 30. aug 2014 17:43

Rettigheder i forhold til nationale tv stationer og streaming tjenester. DK = Viaskvat!!! England = Sky
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf Thorpedo29 » 30. aug 2014 21:46

Nej, det har intet med det at gøre.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf UnrealPirate » 30. aug 2014 23:02

Jeg bruger selv enten min Chromecast eller Apple TV til det. Har også min Chromecast sat bag i min X1, virker nu ok. :-)

Men der var snak om for et stykke tid siden at kampene på gamepass (eller et andet sted måske) skulle blive vist i 60hz... Det er bare ikke i DK så...
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf BuBubbi » 30. aug 2014 23:14

UnrealPirate skrev:Jeg bruger selv enten min Chromecast eller Apple TV til det. Har også min Chromecast sat bag i min X1, virker nu ok. :-)

Men der var snak om for et stykke tid siden at kampene på gamepass (eller et andet sted måske) skulle blive vist i 60hz... Det er bare ikke i DK så...

Derfor kan langt de fleste moderne TV nu godt vise 60Hz.
Ulempen ved fx 60Hz på Xbox One var før det blev fixet - og 1080p opløsningen kørte ved 60Hz - kom TV fra danske kanaler der kørte 25/50Hz til at se hakkende ud.
Nu er det så muligt på Xbox One at sætte TV delen til enten 50Hz eller 60Hz.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf UnrealPirate » 31. aug 2014 08:22

Det ved jeg skam godt. Men nu har jeg brugt nfl gamepass i adskillige år, og det har altid kørt noget derl ligner 20-30hz. Dette har intet med konsollen at gøre...

NFL gamepass kører jo ikke over en tv kanal, men som en streaming tjeneste.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf ALIE » 31. aug 2014 08:37

Kunne en Vpn ikke ordne problemet.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf Thorpedo29 » 31. aug 2014 10:54

Nej, det har intet med regioner og gøre. Du skal validere op imod din us kabel tjeneste og et tilhørende unikt nr.

Jeg har prøvet :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf ALIE » 31. aug 2014 10:58

Thorpedo29 skrev:Nej, det har intet med regioner og gøre. Du skal validere op imod din us kabel tjeneste og et tilhørende unikt nr.

Jeg har prøvet :)


Ok tænke det måske var lige som WWE Network, før det blev tilgængeligt ud over USA..
Brugte jeg det med Vpn.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf Muggs » 31. aug 2014 14:03

Ja det stinker max at de har så fin en app, men at game pass delen (Sunday Ticket) er låst til en amerikansk tv udbyder.
Og NBA kan vi heller ik få lov at se på Xboxen, da Sony har købt rettighederne i denne generation.
Ikke meget multimedie alt-i-en vidunder på den front..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Kan man se NFL på Xbox One?

Indlægaf Beesknees » 2. sep 2014 20:32

Muggs skrev:Og NBA kan vi heller ik få lov at se på Xboxen, da Sony har købt rettighederne i denne generation.
Ikke meget multimedie alt-i-en vidunder på den front..


Hvor har du hørt det henne? :? Så vidt jeg ved er det planlagt at NBA GamePass kommer til Xbox One i løbet af i år.

Kan heller ikke se hvad NBA skulle få ud af at låse deres eget produkt til en enkelt spillekonsol for en hel konsolgeneration, især i USA hvor der sælges mange Xbox One's og dermed må formodes at være rigtig mange potentielle kunder.
Beesknees
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Herlev


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron