Xboxlife forum

Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf michaels » 29. aug 2014 08:37

Hej Alle,

Har lige fået oplyst af Microsoft at de IKKE kan levere min forud bestilte XBox One (bestilt for mere end et år siden),
Oplysningen er kommet via mail med overskriften: Glæd dig, Din Xbox One er her snart.

Da Microsoft support ikke kan give mig en forklaring på hvorfor at de ikke kan levere og om det kun er min bestilling som ikke kan leveres, vil jeg høre om der er nogen her inde som har oplevet det sammen?

/Michael.
michaels
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Mike JezZ » 29. aug 2014 08:43

Har du prøvet at ringe til Microsoft?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf michaels » 29. aug 2014 08:49

Hej Mike,

Ja og de oplyser at der ikke er produceret nok, men forud bestilling på et år, så kender de helt nøjagtigt hvor mange devices de skal producere :o)

Jeg er dog meget interesseret i om andre har fået samme mail, så hvis du kender nogen som har forud bestil XBox One sidste år (og beholdt ordren) så hører jeg gerne nærmere.

/Michael
michaels
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2014 09:07

Er det hos Microsoft selv, altså Microsoft Store at du har forudbestilt den, eller er det hos en butik?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf michaels » 29. aug 2014 09:18

Hej Morten,

Microsoft Store.

/Michael.
michaels
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Jake242 » 29. aug 2014 09:49

Kan de slet ikke levere eller er den forsinket? Vildt nok, har ikke hørt noget lign.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Slimjay DK » 29. aug 2014 09:56

Det virker helt hen i vejret hvis det er sandt. Man burde da som min. kunne levere til de folk der har forudbestilt, når man har et helt år til det og man samtidigt tidligere har læst at de har sænket produktionen.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf michaels » 29. aug 2014 09:58

Hej Jake,

De kan ikke levere en Day One / Limited edition, det vil sige at de tilbyder en almindelig Xbox One med et ekstra spil (download) som kompensation.

/Michael
michaels
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf BuBubbi » 29. aug 2014 10:02

Og endnu mere mærkeligt er det da at de ikke kan levere til deres egne kunder.
Jeg kan da forstå hvis de ikke kan levere maskinerne til 3. parts sælgere så som elektronikbutikker osv.
Men deres helt egen butik.
Det er sgu da pinligt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Jake242 » 29. aug 2014 10:08

Det er for dårligt, de har solgt din day one til en anden person. Jeg ville gå videre med det... Du skal have mere i kompensation end bare et spil til download. Du har bestilt direkte hos dem... De eneste som med 100 % sikkerhed burde kunne garantere at du får den. Øv en dårlig service... Jeg ville sige at du som minimum skulle få 2 fysiske spil, ekstra controller og guld i 5 år.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Bavi » 29. aug 2014 10:45

Hvis du er interesseret i at fastholde din limited Xbox One, så er det vigtigt at du reklamerer. Dvs. du skriver til dem at du forventer levering af det produkt som de lod dig bestille for over et år siden, og hvis de ikke har tænkt sig at leverer det produkt, som det ikke var for fine til at tage bestillinger på, så vil du søge muligheder for erstatning.

Jeg bestilte selv en Day One edition, da de åbnede for forsalg. Og jeg var blevet TOSSET hvis jeg havde fået samme besked. Jeg var dog en utålmodig mand, og afbestilte min 'danske' Xbox One til fordel for en EU-Box.
Så 1 extra må de da have liggende...? :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Zt3pH » 29. aug 2014 10:52

Jeg vil blive rasende, hvis de gav mig sådan en besked. Jeg er mere og mere glad for jeg quittede min forudbestilling, og købte min i DE.
Det der lyder simpelthen helt ude i hampen, hvis du spørger mig
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf michaels » 29. aug 2014 10:56

Bavi: Super, jeg ringer til dem og beder om din ;-)

Support var meget klare i spyttet og sagde jeg havde valget mellem at acceptere ændringerne eller annullere ordren.

Men hvis i kender andre som har bestilt Day One, så find gerne ud af om de har fået ændret deres ordre.

/Michael.
michaels
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf Bavi » 29. aug 2014 11:38

michaels skrev:Bavi: Super, jeg ringer til dem og beder om din ;-)

Support var meget klare i spyttet og sagde jeg havde valget mellem at acceptere ændringerne eller annullere ordren.

Men hvis i kender andre som har bestilt Day One, så find gerne ud af om de har fået ændret deres ordre.

/Michael.


Supporten kan rende og hoppe. Du skal ikke lade dem slippe afsted med det. Du skal ikke annullere ordren, men istedet fortælle at du ønsker at fastholde jeres aftale.

Så fremt i fald du ønsker en 'limited' box.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Microsoft kan ikke levere XBoxOne - Day One edition

Indlægaf jensskoedt » 29. aug 2014 14:28

Du kunne lave det til et emne i DRs program kontant, eller informere ekstra bladet, det er sikkert noget de vil finde spændende.
jensskoedt
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster

cron