Xboxlife forum

Refundering ikke kommet...

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Refundering ikke kommet...

Indlægaf hedegaard74 » 27. aug 2014 20:32

Jeg oprettede en xbox konto for første gang d. 20/8-14

Jeg fik en kode til 1 måneds gold with free games - eller hvad det hedder. d. 24/8

Jeg indløste den, men kunne dog af mærkelige årsager ikke få Dishonored (Games with gold) gratis. Den kostede stadig 149kr, når jeg trykkede på det.

Jeg kontaktede support og fik at vide, jeg kunne købe spillet og så vil hun/de refundere beløbet inden 24 timer på min konto. Det ghorde jeg så. Hun var på chatten imens og bekræftede mit køb. Det er 3 dage siden nu.

Der er idag stadig ikke kommet nogen refundering, så jeg kontaktede igen support i aftes. Han kunne intet se var registreret på min konto vedr. noget køb. Dog er der trukket 149kr =141,12kr fra min bankkonto d. 25/8, som er registeret til min xbox konto, som jeg betalte Dihonored med!?

Han kunne ikke hjælpe mig, da han ingen transaktion kunne se.

Så jeg sagde farvel og tak.

Har i prøvet det? Hvad pokker sker der? Føler mig taget lidt ved næsen af det her :(

Hvad skal jeg gøre?

Vh Lars
hedegaard74
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense C


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf Clinkie » 27. aug 2014 20:54

Nu er det sådan lidt 20/20, men Gold trials giver IKKE adgang til Games with Gold.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf Lowlandet » 27. aug 2014 20:55

Du skal (så vidt jeg husker) have minimum 3 måneders guld før at du kan få del af de gratis spil.

Jeg vil tro at vedkommende hos supporten ikke har været ordenligt informeret omkring de vilkår, og muligvis har lovet mere end de kunne holde.

Kontakt dem igen, og hør om deres support ikke bliver optaget, hvis det er tilfældet så må de jo have en kopi af jeres samtale.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf hedegaard74 » 27. aug 2014 21:06

Taget fra hjemmesiden:
Gælder dette kun for nye medlemmer?
Games with Gold kan benyttes af alle Xbox Live Gold-medlemmer. For at downloade de gratis spil skal du blot være Xbox Live Gold-medlem på det tidspunkt, hvor du indløser et Games with Gold-tilbud.

Hvad hvis jeg har en 30-dages Xbox Live Gold-prøveperiode, hvor der kræves et kreditkort?
Så kan du benytte tilbuddet. Du skal have et aktivt Xbox Live Gold-medlemskab eller en Xbox Live Gold-prøveperiode, der kræver et kreditkort.

Hvad hvis jeg er i gang med en ikke-betalt prøveperiode, og jeg opgraderer til Xbox Live Gold i løbet af prøveperioden – kan jeg så benytte mig af et gratis spiltilbud? Vil jeg få spillet?
Hvis du opgraderer til Xbox Live Gold i løbet af din ikke-betalte prøveperiode, vil dit Xbox Live Gold-medlemskab ikke begynde, før din gratis prøveperiode er slut. Du vil derfor ikke være berettiget til at downloade et gratis spil, før din prøveperiode er forbi, og dit betalte medlemskab begynder.

Jeg er totalt forvirret! Fatter det det simpelthen ikke.
Men igen det er faktisk ikke en trial - jeg fik en redeem kode til 1 måneds guldmedlemskab tilsendt via chatten.
hedegaard74
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense C


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf hedegaard74 » 27. aug 2014 21:10

Det der også er mærkeligt er at jeg jo sådan set har betalt og downloadet det, spillet det og pengene er trukket fra min konto.
MEN de kan tilsyneladende intet se at det er trukket hos dem?...jojo
hedegaard74
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense C


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf klarityDk » 27. aug 2014 21:36

Prøv, at tag et screenshot af transaktionen og sende den indtil personen, som du har snakkede med så må de tag den der fra.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf hedegaard74 » 27. aug 2014 22:01

Jeg kan heller ikke se det på min microsoftkonto at der lavet en transaktion.
Jeg kan dog se at der trukket de der 37kr for spec ops, jeg købte idag. Det er det, der så weird ved det hele.
Derfor at manden på chatten, sagde han ikke kunne gøre noget.
Jeg kan bare se de har trukket pengene fra min bankkonto...

Det er så fishy og klamt det der...
hedegaard74
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense C


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf NorthernLiteDK » 28. aug 2014 14:02

30 dage er kun prøve og ikke fuldværdig guld medlem
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Refundering ikke kommet...

Indlægaf hedegaard74 » 28. aug 2014 22:25

NorthernLiteDK skrev:30 dage er kun prøve og ikke fuldværdig guld medlem


Jeg tror dog ikke det er en trial jeg har fået. Men et desideret 1 måneds medlemskab. Man kan jo få 1 mdr, 3 mdr og et års medlemsskab. Når jeg går ind på de der deals with gold, så optræder de under køb med deres gold rabatter hos mig.
Må se om jeg kan dl Monaco d. 1/9.

Sidespørgsmål...hvad kan man med et gold trial? Når det ikke er et fuldgyldigt gold-medlemskab?

På min e-mail står der:

Vi sender denne meddelelse for at bekræfte, at du har aktiveret Xbox LIVE Gold-medlemskab – 1 måned forudbetalt. den 24. august 2014. Her følger oplysningerne:

Som Xbox Live Gold-medlem får du den mest avancerede spiloplevelse for flere spillere, bonusspil hver måned og eksklusive medlemsrabatter i Xbox stores. Efter én måned nedgraderes dit Gold-medlemskab automatisk til en gratis Xbox Live-konto, medmindre du bruger et forudbetalt kort eller ændrer indstillingerne for fornyelse af dit medlemskab (gå til http://www.xbox.com/Live/accounts). Yderligere abonnementer og krav gælder for nogle Xbox Live Gold-funktioner. Se xbox.com/Live. Bredbåndsinternet, spil og medieindhold sælges særskilt. Tilbud med bonusspil: Kun for betalende Gold-medlemmer. 1 Xbox One- og 2 Xbox 360-spil pr. måned. På Xbox One kræves et aktivt Gold-medlemskab for at spille downloadede bonusspil. Vilkår for anvendelse af Xbox Live gælder.

Tak, fordi du vil være Gold-medlem på Xbox Live. Vi sætter pris på at have dig som medlem. Du kan få mere at vide om de funktioner og fordele, som dit Xbox Live Gold-medlemskab giver dig adgang til, på http://xbox.com/live

Tak!

Xbox LIVE-teamet


Edit: Kan konstatere at det ikke er en trial jeg har. Under "only with gold" under fanen "games". Kan jeg købe spil til gold rabatter.
Og jeg har talt med support idag, og de siger at refundering kan være på vej. De har nogen "billing cyclus", der tager op til en måned. Og grunden til at Dishonor købet ikke figurerer nogen steder, er nok fordi det netop er annulleret.

Vi får se :)
hedegaard74
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense C



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster

cron