Xboxlife forum

Breaking news: Announcing EA Access, Exclusively on Xbox One

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Breaking news: Announcing EA Access, Exclusively on Xbox One

Indlægaf Bavi » 29. jul 2014 19:21

Det lyder da egentligt meget rart... Men gad vide om folk hægter sig på, for at få adgang til et yderst sparsomt vault, samt mulighed for at få spil 5-dage før....?

http://majornelson.com/2014/07/29/annou ... -xbox-one/

http://www.ea.com/news/ea-announces-ea- ... n-xbox-one
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Breaking news: Announcing EA Access, Exclusively on Xbox

Indlægaf KlumpeStumpen » 29. jul 2014 19:23

Først tænkte jeg også wow, men så læste jeg 4 spil kun som er noget outdated og til 5 dollars om måneden!!! De må have spist søm, som sædvanligt Fuck EA!
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Breaking news: Announcing EA Access, Exclusively on Xbox

Indlægaf TerrificFalcon » 29. jul 2014 19:28

Eller halv pris hvis man betaler årligt - dvs. $30 dollars for at have adgang til en del spil (de 4 der, og så dem der kommer senere), og så 10% rabat på alt EA-indhold. Hvis man er typen der køberen del ting til EA's titler, så er det da ikke værst. Jeg kan godt forstå det, hvis folk vil betale ekstra, for at få lov til at spille spillet 5 dage før det udkommer, og med de 10% rabat skal man "kun" købe for 5 fulde retail-spil i værdi, før at det rent faktisk har tjent sig selv ind igen. Det er det nok de færeste der gør, men bare man køber FIFA 15, så kan man jo modregne de $6 man sparer der mod de $30, og så er man allerede nede på $24 om året. Det er ikke noget jeg kommer til at benytte, men absolut et fint tilbud for folk, som køber en del EA-titler.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Breaking news: Announcing EA Access, Exclusively on Xbox

Indlægaf Thorpedo29 » 29. jul 2014 19:56

Som jeg læser det kan man kun spille det i 2 timer?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Breaking news: Announcing EA Access, Exclusively on Xbox

Indlægaf TerrificFalcon » 29. jul 2014 20:00

Med de nye spil, som man får lov til at spille et par dage før release, ja, der kan man spille dem i minimum 2 timer - så ja, der kan godt være et maximum på hvor lang tid man kan få lov til at spille dem, i løbet af de 5 dage.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Breaking news: Announcing EA Access, Exclusively on Xbox

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 20:59

Det må godt forblive eksklusivt :) sagt med andre ord, så er det ikke noget jeg ville kaste mine penge efter .... Men der er nok masser der hopper på, og det er jo også en måde at tjene penge på.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund




Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron