Xboxlife forum

Xbox one digitale spil?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf Atomichippo » 29. jul 2014 14:27

BuBubbi skrev:
famulor skrev:Så hvis man sælger sin xbox har man ingen mulighed for at fjerne ens egne spil medmindre man køber en ny xbox og laver den til ens home xbox?

Godt spørgsmål.
Jeg ville tro en fabriksnulstilling ville fjerne det.
Men ellers prøv at skriv til supporten og spørg dem.
Det kunne være sjovt at høre hvad de siger.


En fabriksnulstilling gør ihvertfald ikke noget, det har jeg prøvet, og jeg har stadig alle spillene, de skulle selvfølgelig downloades igen.
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf famulor » 29. jul 2014 18:50

Jeg har nu snakket med xbox support på Twitter og de siger at laver du en factory reset kan spil på xboxen ikke downloades igen medmindre du logger ind på profilen hvor de er købt Dvs de er bundet til profilen
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf Atomichippo » 29. jul 2014 19:18

famulor skrev:Jeg har nu snakket med xbox support på Twitter og de siger at laver du en factory reset kan spil på xboxen ikke downloades igen medmindre du logger ind på profilen hvor de er købt Dvs de er bundet til profilen


Det kan jeg så modbevise :D, men lad dem da bare blive i troen...
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf Major Oblivious » 29. jul 2014 19:26

Der er rasende meget supporten og Xbox software afdeling ikke har styr på #-o
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf famulor » 29. jul 2014 19:30

Atomichippo skrev:
famulor skrev:Jeg har nu snakket med xbox support på Twitter og de siger at laver du en factory reset kan spil på xboxen ikke downloades igen medmindre du logger ind på profilen hvor de er købt Dvs de er bundet til profilen


Det kan jeg så modbevise :D, men lad dem da bare blive i troen...
prøver at factory resette min i morgen så vender jeg lige tilbage til dig for at se om min også gør det
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf famulor » 30. jul 2014 10:07

Atomichippo skrev:
famulor skrev:Jeg har nu snakket med xbox support på Twitter og de siger at laver du en factory reset kan spil på xboxen ikke downloades igen medmindre du logger ind på profilen hvor de er købt Dvs de er bundet til profilen


Det kan jeg så modbevise :D, men lad dem da bare blive i troen...

Har været inde og fjerne xboxen som min home xbox og har også lige sat til factory reset. Dog er det svært at finde ud af om ens spil stadig fungerer når man kun har én xbox profil men udfra hvad der stod så når jeg fjerner min profil som "home xbox" så kan folk ikke hente ens spil medmindre de logger ind på profilen igen og det kræver jo de har login så går udfra det hele er som det skal være :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf Atomichippo » 30. jul 2014 12:23

famulor skrev:
Atomichippo skrev:
famulor skrev:Jeg har nu snakket med xbox support på Twitter og de siger at laver du en factory reset kan spil på xboxen ikke downloades igen medmindre du logger ind på profilen hvor de er købt Dvs de er bundet til profilen


Det kan jeg så modbevise :D, men lad dem da bare blive i troen...

Har været inde og fjerne xboxen som min home xbox og har også lige sat til factory reset. Dog er det svært at finde ud af om ens spil stadig fungerer når man kun har én xbox profil men udfra hvad der stod så når jeg fjerner min profil som "home xbox" så kan folk ikke hente ens spil medmindre de logger ind på profilen igen og det kræver jo de har login så går udfra det hele er som det skal være :)


Jeg kan bare sige at når jeg "factory reset" min og derefter loggede ind med min egen profil, så var alle de spil den tidligere ejer havde installeret på den, stadig tilgængelige til download uden at der er et eneste spor tilbage af hans profil på xboxen. Hmm du kunne vel bare have lavet en fiktiv ny profil ??
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf famulor » 30. jul 2014 15:53

Atomichippo skrev:
Jeg kan bare sige at når jeg "factory reset" min og derefter loggede ind med min egen profil, så var alle de spil den tidligere ejer havde installeret på den, stadig tilgængelige til download uden at der er et eneste spor tilbage af hans profil på xboxen. Hmm du kunne vel bare have lavet en fiktiv ny profil ??

Har lige prøvet med en ny profil og jeg kan IKKE se den anden profils spil på nogen somhelst måde
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox one digitale spil?

Indlægaf Atomichippo » 31. jul 2014 06:12

famulor skrev:
Atomichippo skrev:
Jeg kan bare sige at når jeg "factory reset" min og derefter loggede ind med min egen profil, så var alle de spil den tidligere ejer havde installeret på den, stadig tilgængelige til download uden at der er et eneste spor tilbage af hans profil på xboxen. Hmm du kunne vel bare have lavet en fiktiv ny profil ??

Har lige prøvet med en ny profil og jeg kan IKKE se den anden profils spil på nogen somhelst måde


Det var godt nok mystisk, måske skal jeg bare være glad for at mit virker, kan jo være at den tidligere ejer kun slettede sin profil og ikke fjernede den som hans homebox inden jeg købte den, og det er derfor det virker selvom jeg laver en factory reset ??
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster

cron